Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, dat mag niet van mij, Monique is lief en zet zich zo in. Ik snap héél goed dat ze geen zin heeft in al dat wazige gedoe. Er moet gewoon geld binnen komen
![]()
Ja, ik had het haar ook niet kwalijk genomen, maar het ligt niet in haar lijn. Die maakt een klus af, die ze is begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van Monique zou ik echt begrijpen als ze er uit was gestapt. Er is genoeg over haar heen gelopen en ze werkt keihard!
Dit is de week voor de zweefteven en grijze wollen sokken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
OMG ferri maakt grappen... maar ook dát snappen onze freggels niet
Pffff... nu weer naar de keuken.. de hoteliers hebben echt helemaal niets met deze mensen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
OMG! Is dat verschrikkelijke stel er nog steeds? Komen die slapen,toch niet zeker?
Dat meen je toch niet echt hoop ikquote:
Sorry schat, ze blijven echt slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt hoop ik![]()
Ik vind dat zo'n vermoeiend topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ik sta even meer op de lurk ivm het Gert T. topic, erg veel leesvoer dus ben wat minder actief
Hai Bongquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
wbquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet allemaal echt lezen?![]()
BEW trouwens![]()
Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef demins het volgende:
Ik heb de indruk dat Gert Timmerman een beetje aan het doodbloeden is!
Hallo allemaal! Leuk dat ik er weer ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hai Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
BEW trouwens![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
Te vermoeiend die lappen tekst. Te zwaar wat sommige er uitkramen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
![]()
![]()
Cuall wijffie, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
![]()
Ik werd er niet blij van toen ik er even binnen kwam, dus maar snel weer hier heen gegaan![]()
Welke mooie man en welk topic ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Frizti
Heb je die mooie man al in Dizzy haar topic gezet?![]()
mocht niet van Flugelquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bongie
[afbeelding]
Ik wacht wel tot er een pocket-uitgave komt van het Timmer-topic![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
De tv-uitzending is weer de viool-steek-veren-in-de-reet-show.
Deze;quote:
Hij staat er al.......... Snapt heeft 'm er in gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
de ABM-AMRO1 zeilbootquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?quote:
Uit zwedenquote:
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?
Nou ja..... dan wachten we maar op de filmquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenlijkt niet echt waarschijnlijk dus
Hmm.. lekker, dank je Sjet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Muerte!![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon weer een bakkie voor je klaar![]()
De wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Precies op tijd voor de kneussex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |