quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
Te vermoeiend die lappen tekst. Te zwaar wat sommige er uitkramen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sjetje [afbeelding]
Tja, ik heb ook zeker niet alles gelezen maar nu leeft het wat meer op daar en volg ik vooral alles sinds vanmiddag, het is wel zware kost en lees er snel overheen (met name de grote lappen tekst waar bijna niets duidelijks instaat) maarja bij gebrek aan boeiende streams moet je toch wat
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef demins het volgende:
Ik heb de indruk dat Gert Timmerman een beetje aan het doodbloeden is!
Hallo allemaal! Leuk dat ik er weer ben!![]()
![]()
![]()
Cuall wijffie, hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sjet![]()
![]()
Ik werd er niet blij van toen ik er even binnen kwam, dus maar snel weer hier heen gegaan![]()
Welke mooie man en welk topic ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Frizti
Heb je die mooie man al in Dizzy haar topic gezet?![]()
mocht niet van Flugelquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Bongie
[afbeelding]
Ik wacht wel tot er een pocket-uitgave komt van het Timmer-topic![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
De tv-uitzending is weer de viool-steek-veren-in-de-reet-show.
Deze;quote:
Hij staat er al.......... Snapt heeft 'm er in gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
de ABM-AMRO1 zeilbootquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Deze;
[afbeelding]
en hier;
Lekkerste mannelijke HBB gasten
Ik zie dat Dizzy er zelf ook al een paar van deze kanjer in heeft gezet![]()
Maar die van jou mag eigenlijk niet ontbreken....![]()
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?quote:
Uit zwedenquote:
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet naar big brothel aan het kijken bent?
Nou ja..... dan wachten we maar op de filmquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tenzij Francis zelf schrijf talent gaat ontwikkelenlijkt niet echt waarschijnlijk dus
Hmm.. lekker, dank je Sjet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Muerte!![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon weer een bakkie voor je klaar![]()
De wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Precies op tijd voor de kneussex.
Nee hoor dat was na 2 dagen eigenlijk helemaal over.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall wijffie, hoe is het nu met je?
Geen pijn meer?
snip en snap gaan zo in de jacuzzi.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef frizti het volgende:
[..]
snip en snap gaan zo in de jacuzzi.
Hoi cuall, er valt alleen niet echt veel te cappen de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Muerte, lekkere cappert van me![]()
![]()
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste wekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi cuall, er valt alleen niet echt veel te cappen de laatste tijd.![]()
Talitha!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je een ambulance gebeld ?
Hoi Demins![]()
![]()
Laat ik nu net geen Noors woordenboek hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef regenworm het volgende:
Ze hebben ruzie en zit gezellig buiten Zweden in de Winter
Let vooral op de ondertiteling
[afbeelding]
Gelukkig hebben we de SC nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste weken![]()
Razendsnelquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, ben bijgelezen in Gert T, Tanja en dus hier
Doe ik toch wel snel![]()
Ja das dan wel weer minderquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de SC nog![]()
Voor de rest mag HBB imho zo snel mogelijk afgelopen zijn, enige nadeel is dat ook het subforum dan zeer snel opslot zal gaan
Is ook niet nodig als je BB Zweden kijktquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Laat ik nu net geen Noors woordenboek hebben.
Nee niet echt. Had ook wel verwacht hoor, dat het nu even zou blijven hangen. Ze is ontzettend moe [heel logisch] en het zuurstof gehalte in het bloed is weer wat aan de lage kant.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor dat was na 2 dagen eigenlijk helemaal over.![]()
Gaat het nog steeds bergopwaarts met je moeder?
Ik miste iets...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanwaar die hangende pootjes ? Je treurt om Gert ?![]()
Is een co-produktie met Noorwegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als je BB Zweden kijkt
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Het is wel een treurig gebeuren dat hele HBB, de laatste weken![]()
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
tis weer eens wat anders,voetbal via HBB
Ja dat is dan wel weer jammerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de SC nog![]()
Voor de rest mag HBB imho zo snel mogelijk afgelopen zijn, enige nadeel is dat ook het subforum dan zeer snel opslot zal gaan
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
Hallo kukeleku![]()
![]()
Hoi Kukelekuquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
okquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Hoi hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
* BONG4002 geeft beertje een snuffelknuffeltjequote:
Daar dacht je pas geleden nog heel anders overquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht: een beetje afwisseling is goed in een relatie![]()
![]()
Hoi kukeleku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
klopt helemaal je mag door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Wat lief big hug backquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002] geeft beertje een snuffelknuffeltje [afbeelding
Hoi lovebear.quote:
Oh, dat is niet zo leuk. In een ziekenhuis is het al niet fijn toeven, maar als je dan ook nog een nare buurvrouw hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had ook wel verwacht hoor, dat het nu even zou blijven hangen. Ze is ontzettend moe [heel logisch] en het zuurstof gehalte in het bloed is weer wat aan de lage kant.
En ze heeft geen leuke buurvrouw![]()
Hoi die LoveBaar! Waarom ben jij overgestapt van 3 kusjes naar 4 kusjes? Per keer! Dat is de vraag die mij, en zonder twijfel vele anderen, in zijn greep houdt!quote:
Vrouwen zijn wispelturige wezensquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Daar dacht je pas geleden nog heel anders over![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |