quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
tis weer eens wat anders,voetbal via HBB
Hallo kukeleku![]()
![]()
Hoi Kukelekuquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
okquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Hoi hoiquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
* BONG4002 geeft beertje een snuffelknuffeltjequote:
Daar dacht je pas geleden nog heel anders overquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht: een beetje afwisseling is goed in een relatie![]()
![]()
Hoi kukeleku.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:19 schreef kukeleku het volgende:
avond![]()
klopt helemaal je mag door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is een co-produktie met Noorwegen.
De uitzendingen zijn Noors ondertiteld als ik me niet vergis.
Wat lief big hug backquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002] geeft beertje een snuffelknuffeltje [afbeelding
Hoi lovebear.quote:
Oh, dat is niet zo leuk. In een ziekenhuis is het al niet fijn toeven, maar als je dan ook nog een nare buurvrouw hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had ook wel verwacht hoor, dat het nu even zou blijven hangen. Ze is ontzettend moe [heel logisch] en het zuurstof gehalte in het bloed is weer wat aan de lage kant.
En ze heeft geen leuke buurvrouw![]()
Hoi die LoveBaar! Waarom ben jij overgestapt van 3 kusjes naar 4 kusjes? Per keer! Dat is de vraag die mij, en zonder twijfel vele anderen, in zijn greep houdt!quote:
Vrouwen zijn wispelturige wezensquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Daar dacht je pas geleden nog heel anders over![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |