Jewel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej SuperSjet![]()
Gaat het een beetje met je?
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het welquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jewel hoor![]()
voel me niet helemaal superfit, maar dat is niks nieuws.... er zijn heel veel mensen niet fit geloof ik![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... je hoort het heel veel... ik ben ook weer verkouden. Maar we overleven het wel
Voetbal kijken, voor de rest weer helemaal niks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Foreverblue het volgende:
Wat staat er eigelijk voor vanavond op de planning? Ik hoor net dat de modeshow is verplaatst naar zondag.
[afbeelding]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:24 schreef Sjet het volgende:
Goh ik zou erg graag van die mooie 'gladde' caps maken als jij ForeverCaps!![]()
Misschien moet ik toch eens wat olie in de comp laten lopen![]()
Was bij BB5 ook al zo... cam 1 meestal close up, cam 2 veraf. Idem voor camera 3 en 4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Sjet het volgende:
Erg eigenlijk ook...... dat de regie niet meer dan 2 'situaties' tegelijk in de gaten kan houden....Altijd op 4 streams 2x hetzelfde
![]()
Ziet er leuk uit Friztiquote:
Allebei heel mooi gelukt Frizti!quote:
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Vind dit zoooooooo zilig voor die arme Joey, telkens die Ezel ertussenoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
Opschepperquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Ik moet nog ff kijken welke ik heb...... gutz waar zocht ik dat ook al weer![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
everybody want a piece of joey-love
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar het aan ligt bij je. Misschien dat ik een betere videokaart heb.
Ik heb een Nvidia Geforce 6600 GT met 128mb... ook niet echt bijzonder vind ik. Hij is wel lekker rap in dual monitor opstelling.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:36 schreef frizti het volgende:
[..]
ik doe het maar met een fx 5200 met 128mb.
Hai Sjetjequote:
Grapje uiteraardquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Opschepper![]()
Rechtermuisknop op leeg bureaublad.... eigenschappen... instellingen.
Daar moet bij beeldscherm staan wat voor videokaart je hebt
Eet ze ForeverCapsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff eten... tot later allemaal
Ik vindt die caps van je helemaal niet slecht hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:41 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die bloempotten zo gaaf he!![]()
Zal wel Hummie bedoeld worden of iemand van de redaktie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Sjet het volgende:
Over welke vrouw gaat dat? Monique verteld over iemand die afgebeld heeft voor die Chinese avond omdat die 'die vrouw haat'?![]()
Hey Snappertjequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje![]()
Hoe is het vandaag?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik vindt die caps van je helemaal niet slecht hoor.
Whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef MissJ. het volgende:
HalloooooNet even de SV gelezen en nu heet het Sekte Big Brother?
Met aan het hoofd goerroe Mieke?
MissJquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef MissJ. het volgende:
HalloooooNet even de SV gelezen en nu heet het Sekte Big Brother?
Met aan het hoofd goerroe Mieke?
Is toch echt schandalig hequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Zal wel Hummie bedoeld worden of iemand van de redaktie.
De redaktie heeft weer verzuimd afzeggingen door te geven aan Monique.
wwoooooooooowwwwwwwwwwwwquote:
Eet ze Friztiquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:56 schreef frizti het volgende:
Dank allen.![]()
* frizti gaat even eten. tot zo.![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef MissJ. het volgende:
Het ketchupeffect
OOooh MissJ. heeft er weer een hoor.........foei.
Dat word dan 2x geen leven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeli
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als jij met 5000 posts al geen leven heb, wat heb ik dan wel niet![]()
Het ketchupeffect
Het ketchupeffect
Meer als 2x geen leven dan zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat word dan 2x geen leven.
Das dus 2x negatief word weer positief dus toch een leven![]()
Ahhh de variant op. "Mamma heeft geen eten in huis, dus bestellen we pizza"quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef MissJ. het volgende:
Ndat ik jullie even heb laten lachen ga ik nu mijn gezin laten lachen:"Mamma heeft geen eten in huis dus halen we patat".
Tot later!![]()
Lag hier dubbel van t lachenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef MissJ. het volgende:
Het ketchupeffect
Tot later Sjetjequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
Ik ben even de honden uitlaten, en daarna nog naar de winkel.
Tot laterzzzzz![]()
Ligt dat niet moeilijkquote:
Ik kom je wel weer ff uit elkaar vouwen schatquote:
Toch geen slechte videokaart hoor... vergelijkbaar met die van mij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Grapje uiteraard
Daar staat Plug en Play-monitor op 128 DDR ATI Radeon 9800
Hai FBquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer ff uit elkaar vouwen schat![]()
![]()
BEW
Nog ff dan...... whelloquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
BEW
Tot later Sjetquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Sjet het volgende:
Ik ben even de honden uitlaten, en daarna nog naar de winkel.
Tot laterzzzzz![]()
Tnx lieverdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
BEW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |