Lieve Mona Stofje,quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:48 schreef Stofje het volgende:
Hier kun je dus Feedback krijgen van de heren moderators: NJ, Bupatih, Pool, Snakey en Stofje. Stel je vragen gerust en normaal, ga niet schelden en we zullen je met liefde en plezier antwoord geven. Maak er aub geen baggerbende van en geen SC. Bans worden niet besproken.
Zo..
Nee, Snakey, dan ben je geen kutmod. Het komt regelmatig voor dat de user en de mod het niet eens zijn over de beslissing van de mod. Dat botst dus wel eens en het kan voorkomen dat er dan gescholden wordt. Jouw taak is dan om het hoofd koel te houden en het probleem naar tevredenheid/ naar begrip op te lossen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lieve Mona Stofje,
Op mij wordt soms gescholden. Ben ik nu een kutmod?![]()
Mvrgr,
S
Kssst, terug in jullie hok!quote:Maak er aub geen baggerbende van en geen SC
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Dat ze flink uitgescheurd mag zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:16 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
De combinatie allochtoon - spreekwoorden zijn al meerdere malen voorbijgekomen. Als de R#^#@%$#search had gewerkt, had ik hier 3 a 5 topics aan je kunnen presenteren. Sorry, blijft dicht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:18 schreef Gebs het volgende:
Hallo daar Stofje,
zojuist heb je mijn spreekwoorden topic gesloten met de reden dat er al meerdere van zijn. Alleen zijn deze topics onderhand heel oud. Zou je aub het topic weer open kunnen doen?
Ik zag namelijk wel enige toegevoegde waarde en homur in het topichopelijk jij ook een beetje
Mwoa, jouw ergernis of algemene ergernis? Die bier-topics, tja, er zijn mensen die graag over die goudgele rakker praten, ik drink het liever. Maar goed, die bier-topics gaan 9 van de 10 keer vrij snel op slot, dus hoef je er ook geen extra attentie voor te vragen dat het irritant is; Daar zijn de mods voor en die ruimen het dus vrijwel altijd op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:27 schreef remlof het volgende:
Lieve Stofje,
ranzig plaatje was bedoeld als welgemeend advies om een van de grootste ergernissen in ONZ nu voor eens en voor altijd uit te bannen.
Mag ie van slot en/of sticky derhalve?
Dank,
remlof
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
De combinatie allochtoon - spreekwoorden zijn al meerdere malen voorbijgekomen. Als de R#^#@%$#search had gewerkt, had ik hier 3 a 5 topics aan je kunnen presenteren. Sorry, blijft dicht.
[..]
Mwoa, jouw ergernis of algemene ergernis? Die bier-topics, tja, er zijn mensen die graag over die goudgele rakker praten, ik drink het liever. Maar goed, die bier-topics gaan 9 van de 10 keer vrij snel op slot, dus hoef je er ook geen extra attentie voor te vragen dat het irritant is; Daar zijn de mods voor en die ruimen het dus vrijwel altijd op.
Wel de OP lezen van een topic dat je op slot gooit he Stofje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa, jouw ergernis of algemene ergernis? Die bier-topics, tja, er zijn mensen die graag over die goudgele rakker praten, ik drink het liever. Maar goed, die bier-topics gaan 9 van de 10 keer vrij snel op slot, dus hoef je er ook geen extra attentie voor te vragen dat het irritant is; Daar zijn de mods voor en die ruimen het dus vrijwel altijd op.
Ja je hebt idd gelijk maar die topics zijn minstens 2 jaar oud. Mag ie alsjeblieft weer open?? ah toeee toee super toequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
De combinatie allochtoon - spreekwoorden zijn al meerdere malen voorbijgekomen. Als de R#^#@%$#search had gewerkt, had ik hier 3 a 5 topics aan je kunnen presenteren. Sorry, blijft dicht.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel de OP lezen van een topic dat je op slot gooit he Stofje?![]()
Het ging niet over de ergernis aan biertopics, maar de ergernis aan dat specifieke plaatje met dat kleuterbiertje erop.
Als je een echte bierliefhebber was zou het jou ook pijn doen.
Tot heel diep in je hart.
![]()
Nou vooruit dan, omdat gedeelde smart halve smart is...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik had 'm inderdaad niet goed gelezen. Maar sorry, hij blijft toch dicht. Ik deel je pijn, dat wel.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, omdat gedeelde smart halve smart is...
En omdat je eigenlijk best een toffe mod bent
maar wel de OP lezen in het vervolg hee!
Na 300 posts gaat een topic automatisch op slot.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Er is heul geen GPD-topic op het moment!.
Houwe zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Er is heul geen GPD-topic op het moment!.
Ja, dingen etcetera.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heaumeau, er zou wél een op komen.
Die komt er ook. Alleen niet nu.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Druk druk druk...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Andijvie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niemand heeft de intentie deze te verplaatsen of wat dan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Shit, ik kan weer niet in de OP!
Even nog verwijzend naar vorig topic: ik begrijp dat het "quote de mod" topic geen TTT is, maar hij blijft toch wel in ONZ? Hier zijn tenminste leuke mods die hem open zullen laten slijm slijm
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ze flink uitgescheurd mag zijn.
koos spe van het forum?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kinderen die je zei als woord.
is een lemming, kijk maar:
Woorden die je zei als kind.
Waar zie jij nachtbagger slowchat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hallo, zou een modje hier [Paint] Blind de nachtbagger slowchat een beetje kunnen verwijderen.![]()
Nouja het valt meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar zie jij nachtbagger slowchat?
Ik zie wellicht één nutteloze post (smileypost).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nouja het valt meeMaar in ieder geval een hoop niks toevoegende nutteloze posts
nouja kijk maar of je er iets mee doet![]()
okee okee laat maar zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie wellicht één nutteloze post (smileypost).
Alles omtrent Maikuuul is ondertussen zo uitgezogen dat het onmogelijk is nog origineel te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:10 schreef Dirktator het volgende:
Ja wat nou Peppie? Het mysterie van Maikuuuls deur
Wat is hier mis mee? Briljante topiques over Maikuuul dienen niet gesloten te worden, mits ze origineel zijn. De nieuwe "marmeren" deur van de kamperszoon kan onderwerp van gesprek zijn!!
Derhalve vraag ik vriendelijk dit topique opnieuw te openen.
Maikuuul-onderschattersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:14 schreef Snakey het volgende:
Alles omtrent Maikuuul is ondertussen zo uitgezogen dat het onmogelijk is nog origineel te zijn.
Derhalve een vriendelijk nee.
Ik had mijn Fok!-account al bijna door de shredder gegooid!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Ga hier maar spelen: www.mongolenforum.nl
quote:Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.mongolenforum.nl niet vinden.
Whehehe, je klikte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had mijn Fok!-account al bijna door de shredder gegooid!
[..]
Die zitten allemaal geconcentreerd te punniken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
Op 't Urker-forum is 't ook vrij stil..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:17 schreef Snakey het volgende:
Ga hier maar spelen: www.mongolenforum.nl
O.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef The_Langolier het volgende:
Ik wilde het topic Voetballen met olifantenzak-man openen, maar ik kan ZWA nergens vinden.
Tja, ik moest toch wat bedenken om mijn pareltje uit het verleden, dat ik net via de lite_search weer heb gevonden en me wederom weer aan het lachen maakte, weer onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:06 schreef Stofje het volgende:
O.
Je had hem ook zelf -op een ontopic manier- omhoog kunnen schoppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:10 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, ik moest toch wat bedenken om mijn pareltje uit het verleden, dat ik net via de lite_search weer heb gevonden en me wederom weer aan het lachen maakte, weer onder de aandacht te brengen.
!.
Ik durf niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Je had hem ook zelf -op een ontopic manier- omhoog kunnen schoppen.
Ga hier maar baggeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Mainport het volgende:
Waarom worden de goede fp-crew reltopics gesloten?
Het was gewoon een vraag hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:17 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met je gebagger remlof.
Ik gaf antwoord, en ik sluit bagger. Waar je wederom een behoorlijke bijdrage aan geleverd heb trouwens.quote:
Ik vroeg of je vroeg op was of dat je nog effe wat slotjes wou zetten voordat je ging slapen, daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord, en ik sluit bagger. Waar je wederom een behoorlijke bijdrage aan geleverd heb trouwens.
Mwah. http://forum.fok.nl/user/history/104871quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vroeg of je vroeg op was of dat je nog effe wat slotjes wou zetten voordat je ging slapen, daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad...
En verder vind ik dat mijn baggerbijdrage afgelopen avond/nacht niet noemenswaardig is, dus waar heb je het over?
ach stel je niet aan, alsof jij een aanwinst als mod bentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah. http://forum.fok.nl/user/history/104871
Maar goed dat je doorhebt dat je over het algemeen een baggeraar bent hoor. Een aanwinst ben je sowieso niet.
dat heb je niet, en ik bagger niet vannacht... nou ja hou die plaat maar voor je kop, ik ga slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:46 schreef Snakey het volgende:
Ik heb je al antwoord gegeven, en tevens gevraagd of je met je gebagger kan stoppen, bij deze nog een keer.
Dan kun je niet lezen, en je baggert zo goed als continu. Als je ONZ niet begrijpt moet je gewoon wegblijven uit ONZ. Er is niemand die om je zou treuren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:50 schreef remlof het volgende:
[..]
dat heb je niet, en ik bagger niet vannacht... nou ja hou die plaat maar voor je kop, ik ga slapen![]()
Dat is ie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 06:36 schreef remlof het volgende:
[..]
ach stel je niet aan, alsof jij een aanwinst als mod bent
Nee hoor. Dat knopje functioneert naar behoren.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:01 schreef kLowJow het volgende:
paultjuhhh kan voorlopig geen baggertopics meer openen in ONZ.
Ik zal er even naar kijken. Probleem is dat ik er afgelopen week weer even weinig was en ik van die hele rel dus nog niet alles heb teruggelezen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kan dat topic over Pussydeluxe dicht?![]()
Aangezien zij zich niet meer kan verdedigen vind ik dit onaanvaardbaar
En waarom mag Tonks wel bashen en Pussy niet?
Het topic is al dicht.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik zal er even naar kijken. Probleem is dat ik er afgelopen week weer even weinig was en ik van die hele rel dus nog niet alles heb teruggelezen.![]()
*toevoegt*quote:Op zondag 26 februari 2006 00:45 schreef Pool het volgende:
Met bier op modereren is nooit grappig.
Met bier op baggeren daarintegen...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:45 schreef Pool het volgende:
Met bier op modereren is nooit grappig.
De arrogantie is stuitend. Stofje, jij staat vanaf nu op mijn ... pauze voor sinister effect ... Lijst.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:16 schreef Stofje het volgende:
... de meninkjes ...
Het was een enorm saai weekend.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dat alles wat er dit weekend op Fok! is gebeurt, Dirkh?
Wat wil je met mijn TO banquote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Het was een enorm saai weekend.
Godzijdank morgen weer een spannende uitzending van fok!radio.
Ja, dat was het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dat alles wat er dit weekend op Fok! is gebeurt, Dirkh?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:06 schreef Zhenar het volgende:Waarom opeens een slotje op Smegmarecepten?!?!?
Eerst "mocht" het topic wel, maar de revival mag weer niet?!
Smegmarecepten zijn tijdloos hoor!
![]()
Het is net zoiets als lachen om een broodje poep, het was een zinloze kick van een oud topic, er kwamen na die kick ongeveer drie ontopic reacties, de rest waren bagger reacties. Terecht slotje dus.quote:
Goeiemêrguh!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:15 schreef Snakey het volgende:
Ow, hoi Pool.![]()
Na tienen type ik weer wat sneller.![]()
Het is ook ONZ. En het was een kuttopic.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef Q_Orianka het volgende:
Chinezen die rochelen... kuttopic, slotje. Ik dacht dat dit Onz was![]()
Zelfs op Carnavalsmaandag weet ik nog de kuttopics te onderscheiden van de goede topics. Bedankt voor deze bevestiging. En nu, nu ga ik bier drinken en kut roepen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is ook ONZ. En het was een kuttopic.
Wij hebben geen dames-modjes hier!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:31 schreef Metz het volgende:
Wat ik altijd heb willen weten:
Eten de heren/dames modjes ook wel eens friet met knoflooksaus?
Jajajaja, moet je zeker eens proberen. En daarna moet je je vriendin eens een lekkere tongzoen geven.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij hebben geen dames-modjes hier!
Maarre....nee.Moet dat dan?
Dank voor deze uitleg!quote:Op maandag 27 februari 2006 09:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is net zoiets als lachen om een broodje poep, het was een zinloze kick van een oud topic, er kwamen na die kick ongeveer drie ontopic reacties, de rest waren bagger reacties. Terecht slotje dus.![]()
Op verzoek van Bolletje vewijderd. Zie even verderop in het topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef electricity het volgende:
Noem 1 reden waarom ik weer op Fok zou moeten posten
waarom is die foto uit dat fotoboek weggehaald die ik had geplaatst?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op verzoek van Bolletje vewijderd. Zie even verderop in het topic.
Ik mod op kwaliteit en let zelden wie de topicstarter is. Soms valt het hoge baggergehalte van een user op, maar dan moet je het zo bont maken als Paultjuhhh. Dribbel opent regelmatig goede topics. Dit topic was gewoon té simpel. Die foto léék niet eens op de avatar van BrauN. In mijn opinie een erg flauw topic. Vandaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
BrauN Gespot Tijdens Carnaval - geen kans gekregen omdat Dribbel_ em opende?
Hij leek wel manquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mod op kwaliteit en let zelden wie de topicstarter is. Soms valt het hoge baggergehalte van een user op, maar dan moet je het zo bont maken als Paultjuhhh. Dribbel opent regelmatig goede topics. Dit topic was gewoon té simpel. Die foto léék niet eens op de avatar van BrauN. In mijn opinie een erg flauw topic. Vandaar.
Ik heb de grofste even weggehaald, inmiddels ook die ene die ik vergeten was om aan te vinken. Het topic blijft voorlopig wel open.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef freecell het volgende:
Smalende godslastering Kan dit?
Zoals ik ook al in het topic heb aangegeven, vind ik het veel te ver gaan.
Kan mi ook niet trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:30 schreef bonke het volgende:
jezus is geboren omdat een of andere pauper een jaar of 2000 terug een hoer genaaid heeft
en daar lullen ze nu nog over
waarschijnlijk een wereldwip geweest
Maybe later.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:29 schreef MrBean het volgende:
Mogen mijn kostelijke sesamstraatgrappen in de TTT?
Dan kon je mij hier wel eens een tijdje houden om je op de ergsten te wijzen vrees ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb de grofste even weggehaald, inmiddels ook die ene die ik vergeten was om aan te vinken. Het topic blijft voorlopig wel open.
Alleen moet ik zelf stoppen nu. Werkpauze is voorbij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan kon je mij hier wel eens een tijdje houden om je op de ergsten te wijzen vrees ik![]()
Dat ze mod-af is heeft er geen reet mee te maken. Het is baggeren wat je doet, waarvoor ik je bij deze waarschuw daarmee te stoppen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Tobbes het volgende:
Zie hier
Waarom dicht? Ijsmeis is moderator-af dus wat kan jou het schelen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat ze mod-af is heeft er geen reet mee te maken. Het is baggeren wat je doet, waarvoor ik je bij deze waarschuw daarmee te stoppen.
Dat spaart je wat typewerk uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Niet eerst een vraag stellen en hem vervolgens beantwoorden hè?![]()
![]()
Jij hebt amper topics geopend waar ik in gereageerd hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
Beste Bupatih,
Als -Marc- en -Sandstorm- stoppen, stop ik ook
Kthnx
Ik incasseer wel, maar even een reactie op de post hierboven a.u.b.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:12 schreef tonks het volgende:
Ik verklaar de oorlog aan: -Marc-
Doe maar op MSN ofzo. Opzouten met jullie gebagger hier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik incasseer wel, maar even een reactie op de post hierboven a.u.b.![]()
Ik ben hardstikke serieus met mijn 2 posts hierboven... Wil gewoon weten waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe maar op MSN ofzo. Opzouten met jullie gebagger hier.
*probeert het een tweede keer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Gloeidoos het volgende:
breezers
wat doet dit topic in ONZ....
Dan stuur je hem maar een mail of je vraagt het op MSN. Optieven hier met je bagger (Tweede keer)quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik ben hardstikke serieus met mijn 2 posts hierboven... Wil gewoon weten waarom?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef Snakey het volgende:
Optieven hier met je bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |