Er is geen doel, en geen enkele reden om hier te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Geeft mijn verblijf hier tenminste weer een doel.
Ik kwoot je gewoon effe. Gewoon om het effe vast te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef amornl87 het volgende:
omdat je een mongool bent?
waarna ik quotequote:Op maandag 27 februari 2006 22:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik kwoot je gewoon effe. Gewoon om het effe vast te leggen.
Eng hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, iemand die langer op fok zit dan ik.
EN uiteraard knapper is IRquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, iemand die langer op fok zit dan ik.
Iedereen op FOK!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb ik Bolletje trouwens nooit ontmoet, dat is toch best bijzonder, want verder ben ik iedereen wel eens tegengekomen.
Bullshit. Mij ken je niet. Muhaha.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb ik Bolletje trouwens nooit ontmoet, dat is toch best bijzonder, want verder ben ik iedereen wel eens tegengekomen.
Inclusief Maikuuul, Alberto en Donn-E? Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jezus ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Herald het volgende:
ik heb Bolletje... I will Survive horen zingen in Amsterdam
FOK is gwoon verslavend hahaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is er nou zó fucking geweldig dat Bolletje nodig weer terug moet komen, want anders mis ik...????![]()
Nou???![]()
Van users die al jaren meedraaien he. Niet soort tuig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Inclusief Maikuuul, Alberto en Donn-E? Ik leef met je mee.![]()
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker wijf Xeno?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb helegaar geen naakte meisjes in mijn fotoboek staan.
Minder lekker dan Inso, Shao.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker wijf Xeno?
Ligt aan de gelegenheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wel net zo makkelijk?
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet. Ik ben bang dat ik mensen als Maikuuuul en paultjuuuuh al na anderhalve minuut beu ben. Als ik het zo lang vol kan houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van users die al jaren meedraaien he. Niet soort tuig.
Ja, dat is bij mij ook zo, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet. Ik ben bang dat ik mensen als Maikuuuul en paultjuuuuh al na anderhalve minuut beu ben. Als ik het zo lang vol kan houden.
Maikuuuul stigmatiseert zichzelf. Daar hoeft niemand iets voor te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Maikuul wordt hier gestigmatiseerd. Jammer.
Het is te makkelijk om iemand telkens weer aan te vallen op zijn/haar taalfouten.quote:Neem dan Meki, flinke vent.
Iedereen heeft paint!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen paaaiiint, op deze vooroorlogse kutpc, ik weet heus wel hoe t moet hoor
Hey, ze weet heus wel hoe het moet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iedereen heeft paint!
Ik heb geen paint, okequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iedereen heeft paint!
Start-uitvoeren en dan mspaint intypen.
Dat zeiden ze van de search ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Bolletje... het volgende:
de foto komt eraan
Ja da's beter, loop niet voor niets mijn fotoboek helemaal up te daten!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
Ja hoi 't is een leuke foto en je hebt een lief neusje. Zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |