Er is geen doel, en geen enkele reden om hier te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Geeft mijn verblijf hier tenminste weer een doel.
Ik kwoot je gewoon effe. Gewoon om het effe vast te leggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef amornl87 het volgende:
omdat je een mongool bent?
waarna ik quotequote:Op maandag 27 februari 2006 22:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik kwoot je gewoon effe. Gewoon om het effe vast te leggen.
Eng hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, iemand die langer op fok zit dan ik.
EN uiteraard knapper is IRquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wow, iemand die langer op fok zit dan ik.
Iedereen op FOK!?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb ik Bolletje trouwens nooit ontmoet, dat is toch best bijzonder, want verder ben ik iedereen wel eens tegengekomen.
Bullshit. Mij ken je niet. Muhaha.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb ik Bolletje trouwens nooit ontmoet, dat is toch best bijzonder, want verder ben ik iedereen wel eens tegengekomen.
Inclusief Maikuuul, Alberto en Donn-E? Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jezus ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef Herald het volgende:
ik heb Bolletje... I will Survive horen zingen in Amsterdam
FOK is gwoon verslavend hahaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is er nou zó fucking geweldig dat Bolletje nodig weer terug moet komen, want anders mis ik...????![]()
Nou???![]()
Van users die al jaren meedraaien he. Niet soort tuig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:54 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Inclusief Maikuuul, Alberto en Donn-E? Ik leef met je mee.![]()
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker wijf Xeno?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb helegaar geen naakte meisjes in mijn fotoboek staan.
Minder lekker dan Inso, Shao.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker wijf Xeno?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |