Minder lekker dan Inso, Shao.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:20 schreef ShaoliN het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje een lekker wijf Xeno?
Ligt aan de gelegenheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:24 schreef ShaoliN het volgende:
Maar wel net zo makkelijk?
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet. Ik ben bang dat ik mensen als Maikuuuul en paultjuuuuh al na anderhalve minuut beu ben. Als ik het zo lang vol kan houden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van users die al jaren meedraaien he. Niet soort tuig.
Ja, dat is bij mij ook zo, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet. Ik ben bang dat ik mensen als Maikuuuul en paultjuuuuh al na anderhalve minuut beu ben. Als ik het zo lang vol kan houden.
Maikuuuul stigmatiseert zichzelf. Daar hoeft niemand iets voor te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Maikuul wordt hier gestigmatiseerd. Jammer.
Het is te makkelijk om iemand telkens weer aan te vallen op zijn/haar taalfouten.quote:Neem dan Meki, flinke vent.
Iedereen heeft paint!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb geen paaaiiint, op deze vooroorlogse kutpc, ik weet heus wel hoe t moet hoor
Hey, ze weet heus wel hoe het moet hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iedereen heeft paint!
Ik heb geen paint, okequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Iedereen heeft paint!
Start-uitvoeren en dan mspaint intypen.
Dat zeiden ze van de search ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:29 schreef Bolletje... het volgende:
de foto komt eraan
Ja da's beter, loop niet voor niets mijn fotoboek helemaal up te daten!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
Ja hoi 't is een leuke foto en je hebt een lief neusje. Zoiets?
Ja, ik reis veel, druk sociaal leven, veel sporten en een aardige berg hobby's, sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef. dwerg
. het volgende:
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet.
Heb je haar ookquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is er nou zó fucking geweldig dat Bolletje nodig weer terug moet komen, want anders mis ik...????![]()
Nou???![]()
nog, welnee troel, kwam toevallig ff langsquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:27 schreef Bolletje... het volgende:
Manono, Xeno, Buzzer, en binnenkort Ludo...
Jesus manono, truttebol, jij ook nog hier!!![]()
Ja inderdaad. Jullie moeten mijn kloon niet voor de gek houden!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Maikuul wordt hier gestigmatiseerd. Jammer.
Doe toch 's als Willeke Alberti. Ik zei: "Ik kom hier binnenkort ook weer kotsen" en Bolletje mocht met een katoenen vaatdoek mijn de vloer van mijn kelder boenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Manono het volgende:
[..]
Heb je haar ook![]()
Ludo komt binnenkort weer posten en hij gaat je van katoen geven in de SM kelder vertelde hij me gisteren. En ik mag toekijken.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef Ludo het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef Ludo het volgende:
en meer leuke, oude shit: http://members.lycos.nl/bigludo/
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Ludo het volgende:
[..]
Doe toch 's als Willeke Alberti. Ik zei: "Ik kom hier binnenkort ook weer kotsen" en Bolletje mocht met een katoenen vaatdoek mijn de vloer van mijn kelder boenen.
Bij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige die ik van katoen geef is Manono. Zij is tenminste lekker uitgezakt, waardoor alles beter past.
quote:
quote:
*check*quote:Op maandag 20 maart 2006 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders eindigen we nog op Boebiedoe's lijstje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |