Ja, ik reis veel, druk sociaal leven, veel sporten en een aardige berg hobby's, sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:31 schreef. dwerg
. het volgende:
Op één of twee na heb ik de users die ik wil ontmoeten allemaal wel een keer (of een paar keer) ontmoet.
Heb je haar ookquote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Bolletje... het volgende:
Wat is er nou zó fucking geweldig dat Bolletje nodig weer terug moet komen, want anders mis ik...????![]()
Nou???![]()
nog, welnee troel, kwam toevallig ff langsquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:27 schreef Bolletje... het volgende:
Manono, Xeno, Buzzer, en binnenkort Ludo...
Jesus manono, truttebol, jij ook nog hier!!![]()
Ja inderdaad. Jullie moeten mijn kloon niet voor de gek houden!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Xenomaniac het volgende:
Maikuul wordt hier gestigmatiseerd. Jammer.
Doe toch 's als Willeke Alberti. Ik zei: "Ik kom hier binnenkort ook weer kotsen" en Bolletje mocht met een katoenen vaatdoek mijn de vloer van mijn kelder boenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:35 schreef Manono het volgende:
[..]
Heb je haar ook![]()
Ludo komt binnenkort weer posten en hij gaat je van katoen geven in de SM kelder vertelde hij me gisteren. En ik mag toekijken.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef Ludo het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef Ludo het volgende:
en meer leuke, oude shit: http://members.lycos.nl/bigludo/
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Ludo het volgende:
[..]
Doe toch 's als Willeke Alberti. Ik zei: "Ik kom hier binnenkort ook weer kotsen" en Bolletje mocht met een katoenen vaatdoek mijn de vloer van mijn kelder boenen.
Bij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige die ik van katoen geef is Manono. Zij is tenminste lekker uitgezakt, waardoor alles beter past.
quote:
quote:
*check*quote:Op maandag 20 maart 2006 06:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders eindigen we nog op Boebiedoe's lijstje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |