quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef Snakey het volgende:
Optieven hier met je bagger
Je moet actie ondernemen smurf.quote:
Actie's die ik onderneem hoef je niet altijd hier te zien, snuggere.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet actie ondernemen smurf.
Niet dat slappe van 'hey als je wat doet pak ik je!'
Je gewoon niet laten zien, da's de oplossing.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:39 schreef Snakey het volgende:
Actie's die ik onderneem hoef je niet altijd hier te zien, snuggere.![]()
Hij heeft hem gewoon teruggeplaatst....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef bonke het volgende:
[..]
appel vervangen door : een pauper zo`n 2000 jaar terug een hoer geneukt heeft
ps:
Volgens mij ben je blind, en spreek je nu jezelf tegen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je gewoon niet laten zien, da's de oplossing.
En je laten gelden, dat spoort natuurllijk ook niet.
Omdat het een erg oud grapje met baard is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Kurk het volgende:
En waarom gaat mijn keigoede topic Ik zou wel eens... op slot
Ik mag niet twee keer hetzelfde bericht plaatsen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Kurk het volgende:
En waarom gaat mijn keigoede topic Ik zou wel eens... op slot
Het is echt al vaak gedaan, sorry.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:51 schreef Kurk het volgende:
Maar... ik kende hem nog niet en heb hem ook nog nooit gezien
Hoe kan het dan dat je hier wel kunt postenquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:56 schreef sararaats het volgende:
ik wil eigenlijk wel eens weten waarom ik niet Onzin mag posten
ik mag toch overal posten?
ik word in BeF nogal vies bekeken
wacht, laat ik het anders zeggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef Kurk het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je hier wel kunt posten?
En wat is nu dan je vraag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
wacht, laat ik het anders zeggen.
ik heb het gevoel dat ik niet welkom ben in Onzin.
zo beter?
of jullie het me niet moeilijker maken dan het al isquote:
Nou, je bent niet sexy als babe, bi óf MILF. Daaromquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
of jullie het me niet moeilijker maken dan het al is
ik wou gewoon weten waarom ik scheef bekeken word als ik in een topic post
Dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Euhm...JIJ bent diegene die hier een probleem van maakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef sararaats het volgende:
ja hallo mijn reputatie is overal om zeep
ik heb mijn manier van posten en als dat niet goed is, is dat jullie probleem niet het mijne
't Is toch echt jouw probleem, jij maakt je er druk om, wij niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:26 schreef sararaats het volgende:
ja hallo mijn reputatie is overal om zeep
ik heb mijn manier van posten en als dat niet goed is, is dat jullie probleem niet het mijne
GMTA.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...JIJ bent diegene die hier een probleem van maakt.
had ik soms iets aan jou gevraagd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Sara, er rijden óók treinen in Belgie...
Die moest weg van Yvonne.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:52 schreef Aurelianus het volgende:
Hallo, weet iemand waar skiczukie gebleven is?
Omdat je een grafjosti bent. Om de een of andere reden wil (een deel van de) crew je tegen jezelf beschermen, maar ik ben van mening dat je lekker van FOK! op moet rotten met je hersenbeschadiging.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn openingszin, wat doe je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo.
Je zou op zijn minst vriendelijk terug kunnen groeten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn openingszin, wat doe je?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Sara, er rijden óók treinen in Belgie...
Jezus, jij bent wanhopig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef Stofje het volgende:
Inso, JK.
Is toch al een deel van de @@@-kliek. Kom, hup, topic openen, Inso.
Mwoa. Dat heeft niet veel met wanhoop te maken. Waren toendertijd leuke topics, vond ik, alhoewel je met je nek aangekeken werd als je niet bij dat kliekje hoorde. Tegenwoordig zijn ze vreselijk kansloos, doods en dus niet levensvatbaar. Het was dus meer een sarcastische opmerking dan dat ik het écht wilde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat je de @@ weer topics wil laten openen in Onzin.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mwoa. Dat heeft niet veel met wanhoop te maken. Waren toendertijd leuke topics, vond ik, alhoewel je met je nek aangekeken werd als je niet bij dat kliekje hoorde. Tegenwoordig zijn ze vreselijk kansloos, doods en dus niet levensvatbaar. Het was dus meer een sarcastische opmerking dan dat ik het écht wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |