Ik heb topic 1 geopendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
had je maar langer in in PUB moeten zitten![]()
De oervader van PUB SCquote:
de boerenkool is het hoogtepuntquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Je vergat alleen de drank, maar dan wordt de TT zo lang. Lief van je dat je er aan denkt.
iedere hollander kan boerenkool makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat uiteraard ja, dat wordt het lekkerst van allemaal. Tenminste, dat ga ik proberen
.
Ik niet en ik wil het niet eens makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
iedere hollander kan boerenkool maken![]()
geen boerenkool willen maken?!?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik niet en ik wil het niet eens maken
Het zal ook niet moeilijk zijn. Ik zal iig extra mijn best doen na het winkelen. Daar krijg je tenslotte honger vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
iedere hollander kan boerenkool maken![]()
Oh dat is wel tof van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
je hebt mijn hele argument in 1 keer weggevaagd![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Het zal ook niet moeilijk zijn. Ik zal iig extra mijn best doen na het winkelen. Daar krijg je tenslotte honger van.
Nee, Boerenkool is viesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
geen boerenkool willen maken?!?!![]()
ik ben aardig voor je hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zo ben ik voor de vrouwelijke medemens, mits ze aardig voor mij zijn.
wat jij wilquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
cultuurbarbaar![]()
boerenkoolbarbaar![]()
een smet op de nederlandse cultuur bedoel jequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
het is een feit!
boerenkool is nederlandse cultuur!![]()
Hey, ik maak de boerenkool !quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat krijg je niet, ze is van mij.![]()
erom vechten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat krijg je niet, ze is van mij.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boerenkool
Maar goed avond lieve mense!
Oooeh kom maar jonge ik kan je hebben jongeee je weet jongequote:
Dat etentje gaat met liefde bereid worden hoor ik alquote:
nog een boerenkoolbarbaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Boerenkool
Maar goed avond lieve mense!
remco : boerenkoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oooeh kom maar jonge ik kan je hebben jongeee je weet jonge
ik breek je nek jongeee jeweetquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oooeh kom maar jonge ik kan je hebben jongeee je weet jonge
Jongeeee, moet ik gaan staan? Moet ik noemen jongen? ( Raad de caberatierquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik breek je nek jongeee jeweet
D_A
Geen ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jongeeee, moet ik gaan staan? Moet ik noemen jongen? ( Raad de caberatier)
Klaas van Eerden. Geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geen ideeIk ken niet zoveel cabaret
![]()
Gaaf, is hij ook al DJquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef carmiie het volgende:
[..]
remco : boerenkool
roy : DJ
boerenkool![]()
DJ![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
FAns!![]()
IK WIL DE AVATAR OP TERUG![]()
Semi DJquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gaaf, is hij ook al DJ. Nouja ik niet hoor, draai heel af en toe in een buurthuis, moet de anderen toch een beetje gezelschap houden met wat Top40/feestmuziek
.
Mocht je willenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef Messenga het volgende:
Ah, ik ben ook weer ernstig interressant merk ik
Ik wil mijn logo in de OPquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
FAns!![]()
IK WIL DE AVATAR OP TERUG![]()
Hehe mwah ik heb wel eens betere situaties gekend, maar morgen gaan we naar londen..quote:
Nee mag nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe mwah ik heb wel eens betere situaties gekend, maar morgen gaan we naar londen..
Mag het in de OP, toe nou toe nou?
ik ga morgen voor 17:00 maar eens wat makenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Het logo van de PUBSC wedstrijd
Ook leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe mwah ik heb wel eens betere situaties gekend, maar morgen gaan we naar londen..
Mag het in de OP, toe nou toe nou?
Zekerquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nou ik ben nu echt weg, weltrusten
ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik blijf nog wel even wakker, wie staat me bij ?
Die had ik nog niet gezien, ook eens wat proberenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee mag niet.
Het logo van de PUBSC wedstrijd
Gister hele dag ziek geweest van de contrastvloeistof die verkeerd aansloeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ook leukheb je je MRI inmiddels compleet overleefd?
Ik ga denk ik ook nog iets proberenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ga morgen voor 17:00 maar eens wat maken![]()
Ik wel!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef RemcoW85 het volgende:
ik ook nog evenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Nee geen kerstliedjes, daar is het nog te vroeg voor in het jaar. Met kerst wordt ik altijd een beetje depressiefquote:
Ow oke. Dat. Dat is kerstmuziekquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat liedje, ik luisterde het net![]()
Ah okequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gister hele dag ziek geweest van de contrastvloeistof die verkeerd aansloeg.
Verder volgende week de uitslag.
Mag k in de TT?
Omdat ik naar londen gaquote:
Nee, doe het niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef carmiie het volgende:
ik luister nu naar lange frans en baas b
Morgenochtendquote:
Uhu!quote:
KUD!quote:
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu!
En ik wil Katie Melua meenemen..
Wel!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
das geen antwoord op mijn vraag
T gaat me lukken! Zeker!quote:
D0pe film.quote:
K neem d'r foto's wel meequote:
weet ik veelquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet, met wat dan bedoelde ik, wat dan wel
Beter dan die boerenkoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Messenga het volgende:
zo dan?
Ben het wel met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet ontkennen, ookal is boerenkool wel lekker.
I L O V E Y O Uquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet ontkennen, ookal is boerenkool wel lekker.
Goedzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even wat crewwerk verricht, nu weer hier.
Sorry schattiequote:
Jij wel dus?quote:
Never mindquote:
Ik was het niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Welk miskraam heeft die TT veranderd. Hij was net zo goed.
messengaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Welk miskraam heeft die TT veranderd. Hij was net zo goed.
aaah liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ondanks dat je mn mooie TT vernacheld heb zal ik je toch missen hoor![]()
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
carmiie is soms wel altijd lief![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef carmiie het volgende:
jullie zijn ook stuk voor stuk lief hoor
Ik doe wel mee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeuren! Ach ik en carmiie praten dit topic wel vol zodat we weer een nieuwe TT kunnen maken
![]()
.
gaat ons makkelijk lukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeuren! Ach ik en carmiie praten dit topic wel vol zodat we weer een nieuwe TT kunnen maken
![]()
.
Wist kquote:
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
gaat ons makkelijk lukken![]()
samen met de anderen![]()
Ja, ga jij maar lekker slapen. Veel plezier morgen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hè
Mwah nog een paar deeveedeetjes voor m'n geliefde brandenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar lekker slapen. Veel plezier morgen!
wij hebben haar liedje leren spelen met muziek op het keyboard, ik had een 7quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik zit nog wel lekker met een pilske en katie Melua geruisloos opde achtergrond
Wauw! Opnamens?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
wij hebben haar liedje leren spelen met muziek op het keyboard, ik had een 7![]()
veel plezier!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hè
Oke danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah nog een paar deeveedeetjes voor m'n geliefde branden
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoonquote:
Green Day live enzo.. Je kent het welquote:
Dan kan je er ook wel een versterker achter gooien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoon![]()
Hey Maikuuul, alles goed met u?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook weermorgen lekker niet naar school
Hmm, k heb nog wel een goede piano en dan zonder koptelefoonquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoon![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook weermorgen lekker niet naar school
-edit-quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe vandaag me nieuwe carnavals blouse gekocht
Ja maar ik meld me ziekquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]ik hoef morgen ook niet naar school
Dat shirtquote:
K heb niet echt iets met carnaval zeg maar.quote:
Je bent daarna vrij, dus vrij om te zuipen. Ik vind carnaval daarom wel okequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K heb niet echt iets met carnaval zeg maar.
Och als ik wil zuipen maak k dat zelf wel uit wanneer ik dat doequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je bent daarna vrij, dus vrij om te zuipen. Ik vind carnaval daarom wel oke
Ja maar goed, ik ben daarna vrij dus vindt ik het niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och als ik wil zuipen maak k dat zelf wel uit wanneer ik dat doe
Zo ontwaakt uit het land der vera's?quote:
vindt..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik ben daarna vrij dus vindt ik het niet erg.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard word dit gedragen onder mijn groene jasje
[afbeelding]
Maar dit jaar geen pruik gek vond het niet zo relaxt
leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard word dit gedragen onder mijn groene jasje
[afbeelding]
Maar dit jaar geen pruik gek vond het niet zo relaxt
Ze houdt me nog steeds bezigquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo ontwaakt uit het land der vera's?
alweer.. Vrouwenquote:
Zo eentje heb k er ookquote:
Ik hier dvd op dvd branden..quote:
ik ga na de vakantie mijn pc opnieuw installerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hier dvd op dvd branden..
Werkt ook niet optimaal.
installeren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Windows opnieuw instaleren.
Jeeej!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, nu definitief klaar met verslag. Nu echt tijd voor SC !
Welcome backquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Och het zij je vergevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Fuck ik heb wat met die typo's vandaag
Hoest met je liefde?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom word het altijd saai als ik gepost heb ?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Gelukkig dan maar, normaal lees ik mijn posts nog wel een keer door, maar schiet er soms bij inquote:
Perfectquote:
Ach, ik ben ook niet al te scherp meer maar ja zulke dingen vallen me gewoon opquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, normaal lees ik mijn posts nog wel een keer door, maar schiet er soms bij in.
Op je vriendin of met?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Perfect
Daarstraks nog wezen fitnessen
Zit ze nog veel op FOK! dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Perfect
Daarstraks nog wezen fitnessen
Hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef carmiie het volgende:
volgens mij zijn alle pubers in polen zwaar depri
http://forum.fok.nl/user/history/139812quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zit ze nog veel op FOK! dan?
Scherp of nietquote:
quote:
Nee dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/139812
Dat wist ik al jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. We zijn erg lief voor elkaar vandaag, maar dat moet ook
. Voor jou zal ik ook aardig zijn hoor, maar dat wist je al
.
Met of zonder haar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ze post eigenlijk niks meer @ fok, gewoon he gek fitnessen in de sportschool
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3puntenquote:
Naaperquote:
Metquote:
Lachen tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3punten
zo van :
hi...
my name is kinga...I'm 15 years....I think you know where i live.... near warsaw...
en op het einde schreef ze : i thin ik told you everything what kan be interesting avout me...
![]()
ze zijn allemaal depri daar
wonen er maar 3 kinderen in Polenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3punten
zo van :
hi...
my name is kinga...I'm 15 years....I think you know where i live.... near warsaw...
en op het einde schreef ze : i thin ik told you everything what kan be interesting avout me...
![]()
ze zijn allemaal depri daar
ja maar ik moet ook nog een mailtje terugschrijven over mn familie enzo en ik moet er ook nog een foto bij doen en dan krijg ik zo'n depri reactie terug, maarja, alles beter dan een satanistquote:
neequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
wonen er maar 3 kinderen in Polen
Daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja maar ik moet ook nog een mailtje terugschrijven over mn familie enzo en ik moet er ook nog een foto bij doen en dan krijg ik zo'n depri reactie terug, maarja, alles beter dan een satanist![]()
oquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee![]()
maar 3 kinderen is het gemiddelde voor heel polen![]()
als ik die satanist had he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Satanisten zijn idd niet echt erg tof nee.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o
Die Tsjernobyl kinderen zijn pas depri en eik ook wel eng
Zonder straatlichten is het veel spannenderquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef RemcoW85 het volgende:
De straatlichten werken weer, maargoed vind het snachts zonder straatlichten eigenlijk wel gezellig
.
doei, ik ga je missenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slapen en naar Londen
Love you all
Veel plezier daaro ! Maak er wat leuks vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slapen en naar Londen
Love you all
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Zometeen, dat is natuurlijk nog zeker 10 minuutjes. Die gaan helaas wel snel voorbij.
Doeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
doei, ik ga je missen![]()
![]()
veel plezier in london![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nog![]()
Tss die illegale meiden van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nog![]()
Doei carmiiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef carmiie het volgende:
en dat is nu
ik moet gaan slapen
doeg lieve PUBjes![]()
![]()
Trusten carmiiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef carmiie het volgende:
en dat is nu
ik moet gaan slapen
doeg lieve PUBjes![]()
![]()
Illegaal is wel weer spannendquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tss die illegale meiden van tegenwoordig.
Dat zeker, die moeten er ook bij zijn. Alles wat spannend is is goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Illegaal is wel weer spannend.
Niet alles, wel veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat zeker, die moeten er ook bij zijn. Alles wat spannend is is goed
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Het moet inderdaad niet té spannend worden nee. Gewoon lekker op het randje ofzo
Mijn bier is altijd te vroeg opquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Oehh mijn bier begint dan eindelijk op te raken. Goed werk weer, wel vroeger dan geplanned.
Doeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 gaat slapen, tot over een uur of 12!
Wasda ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef Messenga het volgende:
Wtf, een vriend daagt me uit om te gaan kiten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
kit·ten (ov.ww.)
1 met kit aan elkaar lijmen of dichten
Klinkt lachequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kitesurfen, alleen dan met enkel de vlieger. Kei relaxt 'mén.
Vliegeren dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kitesurfen, alleen dan met enkel de vlieger. Kei relaxt 'mén.
Ik ben lekker aant uploadenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mijn downloads gaan snel op dit moment
Bij torrents is dat heel vaak. Iig bij mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
Mijn upload gaat nu sneller dan mn download.
Alles voor de ratioquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
Mijn upload gaat nu sneller dan mn download.
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles voor de ratio
Naja gewoon zoals nu dat ik niks te doen heb, ga ik lekker uploaden wtf hebje eraan om het niet te doen ? me internet word heus niet 2 seconden trager dus
Ik laat hem ook vaak snachts aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.
Dat doe ik uiteraard ook, maar ik sluit de pc af als ik naar bed gaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.
Maakt wel veel kabaal ja als je dan gaat slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard ook, maar ik sluit de pc af als ik naar bed ga
huh ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maakt wel veel kabaal ja als je dan gaat slapen.
Als je een PC op je kamer hebt staan en je laat hem 's nachts aan staan, daan maakt dat veel kabaal als je wil gaan slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was toch met je mocroboys aan het chillen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Guvnor het volgende:
ik heb zin om iemand open te snijden
Londenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |