Hmm, k heb nog wel een goede piano en dan zonder koptelefoonquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoon![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook weermorgen lekker niet naar school
-edit-quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe vandaag me nieuwe carnavals blouse gekocht
Ja maar ik meld me ziekquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]ik hoef morgen ook niet naar school
Dat shirtquote:
K heb niet echt iets met carnaval zeg maar.quote:
Je bent daarna vrij, dus vrij om te zuipen. Ik vind carnaval daarom wel okequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K heb niet echt iets met carnaval zeg maar.
Och als ik wil zuipen maak k dat zelf wel uit wanneer ik dat doequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je bent daarna vrij, dus vrij om te zuipen. Ik vind carnaval daarom wel oke
Ja maar goed, ik ben daarna vrij dus vindt ik het niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och als ik wil zuipen maak k dat zelf wel uit wanneer ik dat doe
Zo ontwaakt uit het land der vera's?quote:
vindt..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik ben daarna vrij dus vindt ik het niet erg.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard word dit gedragen onder mijn groene jasje
[afbeelding]
Maar dit jaar geen pruik gek vond het niet zo relaxt
leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard word dit gedragen onder mijn groene jasje
[afbeelding]
Maar dit jaar geen pruik gek vond het niet zo relaxt
Ze houdt me nog steeds bezigquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo ontwaakt uit het land der vera's?
alweer.. Vrouwenquote:
Zo eentje heb k er ookquote:
Ik hier dvd op dvd branden..quote:
ik ga na de vakantie mijn pc opnieuw installerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik hier dvd op dvd branden..
Werkt ook niet optimaal.
installeren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Windows opnieuw instaleren.
Jeeej!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, nu definitief klaar met verslag. Nu echt tijd voor SC !
Welcome backquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Och het zij je vergevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Fuck ik heb wat met die typo's vandaag
Hoest met je liefde?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom word het altijd saai als ik gepost heb ?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Gelukkig dan maar, normaal lees ik mijn posts nog wel een keer door, maar schiet er soms bij inquote:
Perfectquote:
Ach, ik ben ook niet al te scherp meer maar ja zulke dingen vallen me gewoon opquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar, normaal lees ik mijn posts nog wel een keer door, maar schiet er soms bij in.
Op je vriendin of met?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Perfect
Daarstraks nog wezen fitnessen
Zit ze nog veel op FOK! dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Perfect
Daarstraks nog wezen fitnessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |