Wel!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
das geen antwoord op mijn vraag
T gaat me lukken! Zeker!quote:
D0pe film.quote:
K neem d'r foto's wel meequote:
weet ik veelquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet, met wat dan bedoelde ik, wat dan wel
Beter dan die boerenkoolquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Messenga het volgende:
zo dan?
Ben het wel met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet ontkennen, ookal is boerenkool wel lekker.
I L O V E Y O Uquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet ontkennen, ookal is boerenkool wel lekker.
Goedzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even wat crewwerk verricht, nu weer hier.
Sorry schattiequote:
Jij wel dus?quote:
Never mindquote:
Ik was het niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Welk miskraam heeft die TT veranderd. Hij was net zo goed.
messengaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Welk miskraam heeft die TT veranderd. Hij was net zo goed.
aaah liefquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, ondanks dat je mn mooie TT vernacheld heb zal ik je toch missen hoor![]()
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeurenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
carmiie is soms wel altijd lief![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef carmiie het volgende:
jullie zijn ook stuk voor stuk lief hoor
Ik doe wel mee!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeuren! Ach ik en carmiie praten dit topic wel vol zodat we weer een nieuwe TT kunnen maken
![]()
.
gaat ons makkelijk lukkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Fixxed, maar Messenga, laat het nooit meer gebeuren! Ach ik en carmiie praten dit topic wel vol zodat we weer een nieuwe TT kunnen maken
![]()
.
Wist kquote:
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
gaat ons makkelijk lukken![]()
samen met de anderen![]()
Ja, ga jij maar lekker slapen. Veel plezier morgen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hè
Mwah nog een paar deeveedeetjes voor m'n geliefde brandenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar lekker slapen. Veel plezier morgen!
wij hebben haar liedje leren spelen met muziek op het keyboard, ik had een 7quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik zit nog wel lekker met een pilske en katie Melua geruisloos opde achtergrond
Wauw! Opnamens?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
wij hebben haar liedje leren spelen met muziek op het keyboard, ik had een 7![]()
veel plezier!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm k moet het niet te laat maken, morgen vroeg hè
Oke danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah nog een paar deeveedeetjes voor m'n geliefde branden
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoonquote:
Green Day live enzo.. Je kent het welquote:
Dan kan je er ook wel een versterker achter gooien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
helaas, zulke goede kwaliteit keyboards zijn het niet, die ene waar ik op speelde dee het alleen met koptelefoon![]()
Hey Maikuuul, alles goed met u?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben der ook weermorgen lekker niet naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |