Hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef carmiie het volgende:
volgens mij zijn alle pubers in polen zwaar depri
http://forum.fok.nl/user/history/139812quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zit ze nog veel op FOK! dan?
Scherp of nietquote:
quote:
Nee dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/139812
Dat wist ik al jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. We zijn erg lief voor elkaar vandaag, maar dat moet ook
. Voor jou zal ik ook aardig zijn hoor, maar dat wist je al
.
Met of zonder haar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:55 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ze post eigenlijk niks meer @ fok, gewoon he gek fitnessen in de sportschool
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3puntenquote:
Naaperquote:
Metquote:
Lachen tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3punten
zo van :
hi...
my name is kinga...I'm 15 years....I think you know where i live.... near warsaw...
en op het einde schreef ze : i thin ik told you everything what kan be interesting avout me...
![]()
ze zijn allemaal depri daar
wonen er maar 3 kinderen in Polenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, wij hebben dus zo'n email uitwisselings project met polen, er zijn al heel wat mailtjes terug, ik heb er 3 gelezen, 1 is satanist, de ander die schrijf zoiets als : ik kan nu gaan zeggen, goh je zal het wel boeiend vinden wat ik te zeggen heb, maar ik kan ook zeggen, nadat je dit gelezen heb vind je me vast dom, wat ik eerder zou verw88, en dat mailtje wat ik heb gehad, daar gebruikt dat mens achter iedere zin 3punten
zo van :
hi...
my name is kinga...I'm 15 years....I think you know where i live.... near warsaw...
en op het einde schreef ze : i thin ik told you everything what kan be interesting avout me...
![]()
ze zijn allemaal depri daar
ja maar ik moet ook nog een mailtje terugschrijven over mn familie enzo en ik moet er ook nog een foto bij doen en dan krijg ik zo'n depri reactie terug, maarja, alles beter dan een satanistquote:
neequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
wonen er maar 3 kinderen in Polen
Daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja maar ik moet ook nog een mailtje terugschrijven over mn familie enzo en ik moet er ook nog een foto bij doen en dan krijg ik zo'n depri reactie terug, maarja, alles beter dan een satanist![]()
oquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee![]()
maar 3 kinderen is het gemiddelde voor heel polen![]()
als ik die satanist had he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef RemcoW85 het volgende:
Satanisten zijn idd niet echt erg tof nee.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
o
Die Tsjernobyl kinderen zijn pas depri en eik ook wel eng
Zonder straatlichten is het veel spannenderquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:03 schreef RemcoW85 het volgende:
De straatlichten werken weer, maargoed vind het snachts zonder straatlichten eigenlijk wel gezellig
.
doei, ik ga je missenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slapen en naar Londen
Love you all
Veel plezier daaro ! Maak er wat leuks vanquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slapen en naar Londen
Love you all
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Zometeen, dat is natuurlijk nog zeker 10 minuutjes. Die gaan helaas wel snel voorbij.
Doeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
doei, ik ga je missen![]()
![]()
veel plezier in london![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nog![]()
Tss die illegale meiden van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang het is, ik ben nu illegaal, tot mijn pa doorkrijgt dat ik illegaal ben blij ik nog![]()
Doei carmiiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef carmiie het volgende:
en dat is nu
ik moet gaan slapen
doeg lieve PUBjes![]()
![]()
Trusten carmiiequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef carmiie het volgende:
en dat is nu
ik moet gaan slapen
doeg lieve PUBjes![]()
![]()
Illegaal is wel weer spannendquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Tss die illegale meiden van tegenwoordig.
Dat zeker, die moeten er ook bij zijn. Alles wat spannend is is goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Illegaal is wel weer spannend.
Niet alles, wel veelquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:12 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat zeker, die moeten er ook bij zijn. Alles wat spannend is is goed
Juistquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Het moet inderdaad niet té spannend worden nee. Gewoon lekker op het randje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |