Mijn bier is altijd te vroeg opquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Oehh mijn bier begint dan eindelijk op te raken. Goed werk weer, wel vroeger dan geplanned.
Doeiquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 gaat slapen, tot over een uur of 12!
Wasda ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef Messenga het volgende:
Wtf, een vriend daagt me uit om te gaan kiten
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
kit·ten (ov.ww.)
1 met kit aan elkaar lijmen of dichten
Klinkt lachequote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kitesurfen, alleen dan met enkel de vlieger. Kei relaxt 'mén.
Vliegeren dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kitesurfen, alleen dan met enkel de vlieger. Kei relaxt 'mén.
Ik ben lekker aant uploadenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Mijn downloads gaan snel op dit moment
Bij torrents is dat heel vaak. Iig bij mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
Mijn upload gaat nu sneller dan mn download.
Alles voor de ratioquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Messenga het volgende:
Mijn upload gaat nu sneller dan mn download.
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles voor de ratio
Naja gewoon zoals nu dat ik niks te doen heb, ga ik lekker uploaden wtf hebje eraan om het niet te doen ? me internet word heus niet 2 seconden trager dus
Ik laat hem ook vaak snachts aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.
Dat doe ik uiteraard ook, maar ik sluit de pc af als ik naar bed gaquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan em ook gewoon aanzetten terwijl je weggaat.
Maakt wel veel kabaal ja als je dan gaat slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard ook, maar ik sluit de pc af als ik naar bed ga
huh ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maakt wel veel kabaal ja als je dan gaat slapen.
Als je een PC op je kamer hebt staan en je laat hem 's nachts aan staan, daan maakt dat veel kabaal als je wil gaan slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was toch met je mocroboys aan het chillen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:55 schreef Guvnor het volgende:
ik heb zin om iemand open te snijden
Londenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |