ja die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ken wel Ben je geil of wil je een koekje. Die andere niet
brave jongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi.
die ik ken is van de apres ski hutquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Van de Heideroosjes.
Of die hebben hem gecoverd, zou ook nog kunnen
Net zo als Jiskefet - Lullo'squote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen in PUB toch altijd direct
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk ja, maar het is nu geen pasenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
die ik ken is van de apres ski hut
van de heidenroosjes heb ik alleen ze smelten de paashaas![]()
We zijn gewoon duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan nadenken inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzo![]()
nee, daarom luister ik hem ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk ja, maar het is nu geen pasen.
Kan ook door jezelf komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef mstr het volgende:
Daarom is flirten ook zo irritant, je moet het maar precies goed begrijpen
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hintsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzo![]()
Dat lukt wel, maar als je hem verkeerd snapt, heb je een blauw oogquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dan moet je gaan nadenken inderdaad![]()
Yes-rquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, daarom luister ik hem ook niet![]()
ik luister yes-r![]()
Nog nooit ervaring mee gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar als je hem verkeerd snapt, heb je een blauw oog![]()
achosquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hints. Ik snap er ook nooit wat van
.
Ik heb bijna echt een keer een blauwe wang gehad van een meisje, beetje stoeien, maar ging met me hoofd precies de kant op, waar haar arm zat, waarmee ze sloegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hints. Ik snap er ook nooit wat van
.
Ik Atari Teenage Riotquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Yes-r
Ikke momenteel Safariduo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja echt, dan denk je dat ze wat willen, willen ze dat niet -_-
Ik ook niet, alleen bijnaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog nooit ervaring mee gehad.
ik zal nooit hints gevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, vind dat nooit fijn. Gelukkig ben jij er dan nog om me op te vrolijken![]()
![]()
Had je daar niet een topic over geopent?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Maar ik heb nu wel een leuke chick op het oog (voor de mensen die hier al langer in de PUB zitten, oud nieuws) die doet op nationaal niveau turnen...
dan is ze dus heel lenigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Maar ik heb nu wel een leuke chick op het oog (voor de mensen die hier al langer in de PUB zitten, oud nieuws) die doet op nationaal niveau turnen...
dit is een anderequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Had je daar niet een topic over geopent?
Ik weet het niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Messenga het volgende:
Was ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |