Hij valt om!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Quinazoline het volgende:
Hee Kleintje, wat leuk die fotosite van je! Zoiets wil ik ook nog een keer maken voor mezelf, om alle foto's die ik de moeite waar vind op te zetten.
Dit is een van de foto's van de serie. Als ik er nu naar kijk stoort dat koekblik me weer, vanmiddag zag ik dat niet zo herkenbaar. Toch nog maar een keer proberen die foto's op nieuw te maken denk ik.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij valt om!
je koekblik helt over naar rechts...
hehehe, daar sta ik hier ook om bekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En ik zeur ALTIJD over scheve horizonnen/horizons (:?), en ik dan zie ik dit niet!
Jij ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef Kleintje het volgende:
Q, dank je voor je lieve woordjes over mijn website.
Jaaahaaa, een website heb ik al... nu nog mooie foto's.
Ben immers al bijna 3 weken aan het fotograferen, mag nu toch wel verwachten dat ik een prof wordt...
OW OW OW... dan wil ik mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Die leen ik graag een keerAls iemand nog een gemeubileerd kantoor weet wat ik een middagje zou kunnen gebruiken, zou dat ook tof zijn trouwens
Huhquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
OW OW OW... dan wil ik mee.
En RonaldV ook (Ja Ronald, dat beslis ik even)
En dat lenen is oke
Niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Kleintje het volgende:
Q, had je nog iets gehoord over die diefstal???
Zoals in die film? Vond ik nou niet echt een aanradertje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil nog een keer een foute secreetaresse uithangen...
* gewoon GOED isquote:
quote:
Ik had het helemaal niet over FOTquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je mag dan mod zijn, maar dat betekent niet gelijk dat je goed bent
film?? film???quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoals in die film? Vond ik nou niet echt een aanradertje.
Waar dan overquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over FOT
Secretary (2002)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
film?? film???
Geen idee waar je het over hebt...
Sommige dingen bespreekt een heer niet, en zeker niet in het openbaar!quote:
Hm, als ik morgen op kantoor ben toch es om me heen kijken naar zulke secretaressesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef prupke het volgende:
zoiets ?
[afbeelding]
en een goedavond allen![]()
De DSLR van Samsung is en omgelabelde Pentax. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkelier 'm al op voorraad heeft. Samsung heeft ook een niet-DSLR die van een afstandje op een DSLR lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
even geen idee welke samsung ik in handen heb gehad. Ben niet thuis in samsungs dus heb eerlijk gezegd niet zo opgelet
slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij had ik die idd. in mijn handen.
Maar ik vond hem er meer plastic uitzien...
BTW
Ik ga naar bed, voel me PLUH
Dus...tot morgen
Dat is 'm jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
hebben jullie het nu over deze?
Pfff... hoe die dingen officieel heten... ze werden vaak loopbodemcamera's of simpelweg platencamera's genoemd. Die dingen zijn er in moderne uitvoering trouwens nog steeds en heten dan technische camera's..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
ff vraagje : weet iemand hier hoe zon camera heet die ze vroeger gebruikten waar de fotograaf dan met zijn hoofd onder een doek ging kijken en de flitser in de andere hand omhoog hield?
geen idee of je leuk bent..quote:
pfff moet dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Muk het volgende:
da's zeker waar, nu nog een onderwerp, en we zijn in bizness!!!
sorry prupke, maar het zijn verzamelaarsobjecten geworden en dus (bijna) onbetaalbaar...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
ik had het daarstraks over een loopbodemcamera
wist alleen niet hoe ze heten (maar dankzij diedrick wel ) en ik dacht ga ff kijken of ik er een kan vinden die te koop staat ....
maar goedkoop zijn ze niet en ik wilde eigenlijk gewoon een oude houten hebben voor te gebruiken bij een fotoshoot.
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef diedrick het volgende:
[..]
sorry prupke, maar het zijn verzamelaarsobjecten geworden en dus (bijna) onbetaalbaar...![]()
ehhh gebroken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Muk het volgende:
net halfvol filmpje verne#ckt trouwens... ik wilde er andere in hebben, ik denk: gewoon draaien tot ie zwaarder/lichter wordt... dat punt was dus het punt dattie strak om de spil heen trok.... klik, K#T!!!!
edit: truste flash
dat heb ik dus met een oude scheepstelegraaf.... in bangladesh liggen ze op stapels op het strand, maar hier betaal je er rustig 4000 voor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...
maar mocht ik ooit het geld hebben en zon ding staat te koop dan is het de mijne![]()
nee, de film zat blijkbaar vrij los in het rolletje, dus je hebt aardig wat slagen gemaakt voordat ie aangrijpt.... maar door de verne#ckte film heb ik dr wel ff mee kunnen oefenen, en m'n camera blijkt een ruk aan de film te geven als hij loskomt.... dus voortaan kan ik het wel....quote:
week vrijquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Muk het volgende:
eigenlijk wel he' maarja m'n hele ritme ligt in puin... ze hebben me om de een of andere reden de week vóór carnaval vakantie gegeven....
geen idee wat ik ermee aan moet...
Op Marktplaats staan ze echt veel goedkoper, vaak al voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...
maar mocht ik ooit het geld hebben en zon ding staat te koop dan is het de mijne![]()
In maart of april wil ik wel eens ff langskomen om daar te neuzenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Prupke,
Kijk even bij een antiqair / rariteiten verkoper in Beek en Donk. Die heeft zo ontzettend veel apart spul (vier hallen vol) dat hij er vast wel eentje heeft staan. Ik weet zeker dat hij een paar oude camera's heeft want die heb ik er zelf gezien. Trek er wel je tijd voor uit en neem een kwijlbakje mee als je van oude spullen houdt
Mogguh. Ik heb heeeerlijk geslapen, ben alleen te vroeg wakker gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:41 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
bagger geslapen, nog steeds super verkouden... ik denk dat ik een kort dagje doe op school
heeft het daar ook gesneeuwd?quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh. Ik heb heeeerlijk geslapen, ben alleen te vroeg wakker geworden
sneeuw??quote:
ja toen ik wakker werd sneeuwde het...quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sneeuw??
hier gelukkig niet, ik heb het helemaal gehad met die K*twinter en kou
Ik wil lente en zomer!! Warm weer en leuke jurkjes
@Shark, ja dat moet ook nog altijd een keer he?
In maart heb ik helemaal geen tijd meer maar ergens half april zal wel lukken.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:46 schreef Xilantof het volgende:
heeft het daar ook gesneeuwd?
Daarom kan je beter over objectieven hebben ipv lenzenquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:05 schreef Ynske het volgende:
Mag ik even klagen over lenzen?
een van mijn lenzen is kapotjah die oog dingen en niet die voor op mijn cam
laat ik nu net dit keer mijn bril niet in mijn tas hebben hangen
dat word een dagje lastig kijken, strakjes maar ff een weeklens ergens vandaan halen.hij word zaterdag vervangen
Dealquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
In maart heb ik helemaal geen tijd meer maar ergens half april zal wel lukken.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Daarom kan je beter over objectieven hebben ipv lenzen
Bronquote:
Nigeriaanse e-mailoplichters opgepakt door politie NL en VS
De Amsterdamse politie heeft dinsdagochtend in samenwerking met de Amerikaanse postale recherche twaalf Nigerianen aangehouden die worden verdacht van oplichting via e-mail. De oplichters verstuurden tienduizenden e-mails waarin mensen werd voorgespiegeld dat ze een grote erfenis hadden gekregen of een fiks bedrag in een loterij hadden gewonnen. Voordat ze het geld konden krijgen moesten ze echter eerst wat onkosten vergoeden. Nadat zij deze betaalden, soms honderdduizenden dollars, lieten de oplichters niets meer van zich horen. Deze oplichterij staat bekend als de 419-scam, genoemd naar het artikel in het Nigeriaanse wetboek van strafrecht, dat oplichting strafbaar stelt. Onder de slachtoffers waren veel Amerikanen, wat de belangstelling van de Amerikaanse politie verklaart. De Verenigde Staten hebben om de uitlevering van de vier hoofdverdachten gevraagd; de overigen zullen in Nederland worden berecht. Bij de actie werden 25.000 euro aan contant geld, computers, bankbescheiden en valse identiteitspapieren in beslag genomen. De Amsterdamse politie sluit meer arrestaties niet uit.
Wat een gave zaak!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Prupke,
Kijk even bij een antiqair / rariteiten verkoper in Beek en Donk. Die heeft zo ontzettend veel apart spul (vier hallen vol) dat hij er vast wel eentje heeft staan. Ik weet zeker dat hij een paar oude camera's heeft want die heb ik er zelf gezien. Trek er wel je tijd voor uit en neem een kwijlbakje mee als je van oude spullen houdt
WHZquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat een gave zaak!!!
Kunnen we daar niet een keer een shoot houden?
Tsja het is een hele aardige vent alleen niet bepaald betrouwbaar. Ik ben er al eens wezen fotograferen en dat was helemaal geen probleem, ik mocht gewoon overal rondlopen en foto's maken. Hij heeft mij daarna benaderd of ik zijn nieuwe folder wou maken. tuurlijk wil ik dat welquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat een gave zaak!!!
Kunnen we daar niet een keer een shoot houden?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Whahaahaha... Herinneren jullie die emailtjes uit Nigeria nog die ik kreeg?
Bron
whehehehehe![]()
Whehequote:Alhaji Mohammed Abacha and family, Gidado rd, Kano. I am Alhaji Mohammed Abacha, the son of the late Nigerian Head of State who died on the 8th of June 1998 while in active services.Following the sudden death of my father, General Sani Abacha, the present Civilian Government has thrown my family and I into a state of utter confusion, frustration,and hopelessness. I have been subjected to inhuman physical and physiological torture, incarceration by the security Agents in my country. I was only recently released from detention after been arraigned before the Federal High Court of Nigeria for an offence committed by my late father. The incumbent civilian administration of Chief Olusegun Obasanjo who lost his wife recently after undergoing surgical operation in Spain,has intensified his probe into my late father\'s activities while in the office and he has frozen all our local and foreign accounts together with other assets of my family as a retaliation for what my late father did to him when he was alive as the Head of the Military regime in Nigeria. As a matter of fact, we have been declared bankrupt and they are not relenting to make us poor for life. As a man that is so traumatized, I have lost confidence with anybody within my country as all those who benefited immensely during the regime of my late father have openly abandoned all my family. MY REASONS FOR CONTACTING YOU. I got your contacts through my personal research and out of desperation decided to reach you through this medium. You must have heard over the media reports and the Internet on the recovery of various huge sums of money deposited by my late father in different Banks and security firms abroad. Some of these banks and security firms willingly gave-up/divulge their banking secrets and disclosed to the present civilian administration of Chief Olusegun Obasanjo, all my family\'s cash lodgement and monetary transactions with them. Please my dear, I repose great confidence in you and I hope you will not betray my confidence in you. I have secretly deposited the sum of US$72,000,000.00 with a security firm abroad whose name is withheld for now until we open communications. The money is contained in a metal box consignment with Security Deposit Number.I shall be grateful if you could receive this fund into your Bank account for safekeeping. This arrangement is known to you, my mother,my junior brother Abbas and my humble self. I promise to give you 20% share of the fund for your kind assistance. I shall provide you with all the legal documents of the fund deposit with the power of attorney to enable you claim/receive this fund from the security firm into your bank account. Also this transaction demands absolute confidentiality.Please do not disclose it to anybody. Remember that it goes without saying that \"loose lips sinks ship\" I am looking forward to your urgent and positive response via my mother\'s email. Yours faithfully, Alhaji Mohammed Abacha.
$72 miljoen maar? pauperquote:
Hier nog eenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:29 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Mijn ogen voelen als de topictitel....![]()
Slecht geslapen en erg verkoudenquote:
Tip van Kleintje:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:22 schreef Esto het volgende:
[..]
Slecht geslapen en erg verkouden
Kan niet eens naar links of rechts kijken of m'n ogen doen zeer
komkommer doet ook wonderenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tip van Kleintje:
Washandje met ijskoud water op je ogen leggen. Ogen dicht doen en even ontspannen.
Dat haalt vaak de druk achter je ogen weg zodat de pijn daar bij je ogen wegtrekt...
Nergens last van.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:31 schreef RonaldV het volgende:
Iedereen is gewoon grieperig op het moment. Ikzelf ook, maar ik moet vanmiddag even iets afmaken dat echt al veel te lang ligt.
Idem, maar dan in november.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nergens last van.
Heb het gelukkig al gehad vorig jaar oktober.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Idem, maar dan in november.![]()
Probeer nu wakker te worden.![]()
![]()
Daar heb ik op dit moment meer last van. Zit onder de blauwe plekkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Dag meneer!
Hoe is het er vanmorgen mee?
Geen last van je armen doordat je gisteren iemand een poot hebt moeten uitdraaien?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dag meneer!
Hoe is het er vanmorgen mee?
Geen last van je armen doordat je gisteren iemand een poot hebt moeten uitdraaien?
Dat been heb ik gelukkig kunnen redden. Dat zat vast genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:38 schreef Kleintje het volgende:
blauwe plekken??? Daar klaag je over?
Ik zou eerder klagen om het feit dat je een been minder hebt
Succes met leren dan. Het klinkt ingewikkeld iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:44 schreef Mauro het volgende:
Mensen, ik ga studeren.
Vanavond examen afleggen voor de 2 sters duiktheorie.
Leuke onderwerpen allemaal.Nachtduiken (duiken als je niks ziet) Getijdenwater (duiken in stromend water) Eerste Hulp bij Duikongevallen (complete anatomie van de mens )
Diep duiken (maximale duiktijden op bepaalde diepten) Onderwaterbiologie (plantjes en diertjes)
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben douchen en dan mijn bezoek ontvangen!
Mazzellllll
Wat een gave winkel!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Prupke,
Heel veel plezier vandaag!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Ben er helemaal klaar voor.
Net een foute bril gekocht.
Volgens mij is nu alles af voor deze shoot.'
Vliegvrager mag komen...
HEB ER ZIN IN!
Dit wordt een echte vliegvrager shoot volgens mij!
Tot later
die kans zit er dik in als hij de foto's maaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Dit wordt een echte vliegvrager shoot volgens mij!
Tot later
Waaah!! In Heemskerk zat ook een Malle Pietje! Maar die is al weer weg...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:06 schreef Mauro het volgende:
In Asten zit ook zo'n antiekzaak.
Malle Pietje op de Wilhelminastraat.
Dat is zo'n gek die vanalles verzameld en opstapelt rond zijn huis. Maar dan ook echt vanalles. Van vrachtauto tot fietswiel, van tuinhek tot kroonluchter.
Hij heeft zelfs een websitequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Waaah!! In Heemskerk zat ook een Malle Pietje! Maar die is al weer weg...
Mooi hè?quote:
Je zou daar maar buren van zijnquote:
beauty is in the eye of the beholderquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mooi hè?
[..]
Je zou daar maar buren van zijn
Op een paarhonderd meter afstand wonen mijn ouders.
en we zijn allemaal heel erg benieuwd naar de resultatenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Halloooo daar ben ik weer!
Erg leuk om te doen.
VV, heel erg bedankt dat ik met je mee mocht op deze shoot. Vond het leuk jouw model te zijn...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Midden in de polder, op een weggetje
Bureau neergegooid en aan het werk...
Erg leuk...
misschien waren ze getipt en is half fok voorbij gekomen om te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar verkijk je jezelf op. Het was flink druk op dat weggetje.
Daar hadden vlieg en ik ons alletwee op verkeken.
Dan weet ik wel een site waar je vervolgens aan kunt werkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
en de k*tflashsite waar ik aan hetwerken ben is bijna klaar
laat me raden????quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een site waar je vervolgens aan kunt werken
Ik moet voor mezelf nog een leuke site maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden????
flash???
flash is best leuk, maar niet als alles dynamisch ingeladen moet worden en je in t werk van een ander moet gaan klooien
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik moet voor mezelf nog een leuke site maken.
Die ik nu heb is flash maar is eigenlijk niks.
Weet niks van html, flash, frontpage of wat voor programma dan ook![]()
Ik heb er ooit een site mee gemaakt. Net als met wordquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
bagger windhoosprogramma
daar moet je dus echt niets mee doen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een site mee gemaakt. Net als met word![]()
niet als je em alleen als html texteditor gebruikt toch? alhoewel dat wel een beetje overkill is, kladblok is dan ook voldoendequote:
dan nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef lostminds het volgende:
[..]
niet als je em alleen als html texteditor gebruikt toch? alhoewel dat wel een beetje overkill is, kladblok is dan ook voldoende
homesite was vroeger m'n favoriet op de pcquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog
word en alle microsoftprogrammas voegen allemaal code toe die er niet bij hoort en vervuild je html bestand
wanneer je een teksteditor wilt gebruiken ga dan idd naar de kladblok in
voor overig is dreamweaver, homesite etc lekker gemakkelijk
Geen MS-bash hier hequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
bagger windhoosprogramma
daar moet je dus echt niets mee doen
hebbie aandelen ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen MS-bash hier he
Notepad is een heel goed programma om mee te HTML-en
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
Opschepper...toch is het een soort zwaaipost... dus Ronald... weghalen
gefeliciteerd. Ik ben ook een kloonquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef IntruderAlert het volgende:
groeten vanaf een pda!
p.s. dit is Mauro
ik ben meer van de healing brush eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:47 schreef Simulacrum het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Ik ben ook een kloon
U riep?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef blackbully het volgende:
hey hey hoe ist hier?
ieder aan het kloonen?
quote:
Volgens mij 18 jaar (dan zijn ze volwassen ) en alles daaronder moet toestemming hebben van ouders of voogdquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de juridisch minimale leeftijd is voor een model bij een lingerie-shoot?
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Is dat niet de algemene regeling wat betreft shoots? Of het nou lingerie is of "normaal" gekleed?
Het enige juiste antwoord. Mits niet in een sexuele context overigens, want dat is dan weer kinderporno.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Volgens mij 18 jaar (dan zijn ze volwassen ) en alles daaronder moet toestemming hebben van ouders of voogd
Dank je!quote:
Ik heb wel eens een 10.6 gehaaldquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een 8,6 gehaald dus waar lul je over
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
10 op mijn eindexamen Engels, middelbare school. De lerares kwam niet verder dan een 8,4
Blind >90% weggooien!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Hoe zoek je 15 leuke foto's uit 166 leuke foto's...
eerste eindexamen voor engels : 3,5quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
10 op mijn eindexamen Engels, middelbare school. De lerares kwam niet verder dan een 8,4
Toch bijna gehaald die 8,6.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
8,5
euh ja das moeilijk idd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
quote:
Op de stijlvolle of de kleurrijke manier?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
eerste eindexamen voor engels : 3,5(volgens de leraar lag het aan mij )
2 poging examen met een andere lerares : 8,5
Heb die vent dus ook ff de hartelijke groeten gedaan ..
Dat had ik met Biologie...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
Bij examenuitreiking stonden alle leraren op een rijtje op een podium om je te feliciteren..quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op de stijlvolle of de kleurrijke manier?
Geeneens krachttermen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij examenuitreiking stonden alle leraren op een rijtje op een podium om je te feliciteren..
Heel de aula zat vol met familie enz van alle geslaagden.
Toen ik bij hem was stak hij zijn hand uit en wilde me feliciteren.
Ik keek hem smerig aan (ben ik heel er goed in ) en zei : dacht het niet he!!
Ik heb hem het leven zo zuur gemaakt in mijn laatste jaar dat hij het na dat ik daar weg was nog maar 1 jaar heeft uitgehouden en toen is ie overspannen vertrokken ..quote:
hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
* Puckzzz gaat vandaag een grote stap in haar 1 jarige autorij carriere zetten
Ik ga alleen de kids halen uit FrieslandIk hoop op niet teveel verkeersdrukte
zal ik zeker doen, en vooral de terugweg wanneer de kiddies erbij zitten. Ik heb me al voorgenomen om gewoon lekker rustig aan te rijden, zoveel mogelijk rechts blijven tenzij ik achter een vrachtauto ofzo zit. En ik hoop dat ik mijn afslagen op tijd ziequote:
zorg voor een fijn muziekje!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, en vooral de terugweg wanneer de kiddies erbij zitten. Ik heb me al voorgenomen om gewoon lekker rustig aan te rijden, zoveel mogelijk rechts blijven tenzij ik achter een vrachtauto ofzo zit. En ik hoop dat ik mijn afslagen op tijd zie
maar al met al is het wel bijna 6 uur in de auto
suc6 puckzziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Tuurlijk kan ik hetMaar lang is het wel ja, ik zal ondertussen wel ff een kleine pauze nemen.
Okee nu ga ik me aankleden en op pad!
doeidoei!!!
Nee je bent geen emo-muts als je dit vraagt. Voor Puckzzz is het gewoon een echte uitdaging. En ze moet gewoon een paar extra stops doen om uit te blazen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:56 schreef Kleintje het volgende:
Doei doei.
Ow enne...ben ik te emotioneel betrokken enzo als ik vraag of je jezelf even hier, via mail of msn wil melden als alles goed is gegaan?
Heb nl. een idee hoe erg je er tegenop ziet...
Wil graag weten of mijn cybervriendin weer heelhuids thuis is.....
Begin met al die onscherpe eruit te gooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Begin met al die onscherpe eruit te gooien![]()
![]()
Natuurlijk, doe jij dat nooit? Dat ze maak vind ik ook niet zo erg, maar het waren er iets te veel.quote:
jewel meestal wel, maar van jou had ik dat niet verwachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Natuurlijk, doe jij dat nooit? Dat ze maak vind ik ook niet zo erg, maar het waren er iets te veel.
Tuurlijk wel. Ik heb wel een grote mond, maar dat wil niet zeggen dat ik ook echt wat kanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel meestal wel, maar van jou had ik dat niet verwacht
Ik vind de lenzen zelf niet goed uitkomen, doordat de ogen zo dik zijn opgemaakt en omdat je ook niet ziet hoe het normaal was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
Vet gaaf stoere coole lenzen, nee geen objectieven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die ga ik bestellen
ik heb toevallig deze al eens bij mijn opticien via zo'n aparaat op mijn eigen ogen gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind de lenzen zelf niet goed uitkomen, doordat de ogen zo dik zijn opgemaakt en omdat je ook niet ziet hoe het normaal was.
Vind het dus moeilijk om het te beoordelen.
Zelf vind ik dat er tussen de funlenzen altijd erg leuke zitten.
Maar die dingen zijn vaak wel zonder of met sterkte te krijgen, maar niet met alleen cylinder...
yepz 3 paar voor 45 euro alles op mijn sterktequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:46 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind die onderste wel gaaf. Dat kan ik helemaal voor me zien, puur omdat ik niemand ken met paarse ogen
Ga je ze alledrie bestellen? Ga je dan ook foto's (jawel, ontopic) plaatsen?
nopequote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ynske, al wat gehoord over de kosten en zo
okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
maar ik weet dat er door persoonlijke omstandigheden de boel nu even op de kop ligt
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Kleintje het volgende:
Had nu net Puckzzz op de msn...
Ze is veilig aangekomen.
En het viel haar mee.
Ik dacht, ik meld het even voor als er meer emo mensen zijn die meeleven
Mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:25 schreef Kleintje het volgende:
Had nu net Puckzzz op de msn...
Ze is veilig aangekomen.
En het viel haar mee.
Ik dacht, ik meld het even voor als er meer emo mensen zijn die meeleven
Ze staat al te trappelen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:![]()
Mijn vriendin/verzorgster van mijn paard wist me te vertellen dat ik nu echt een olifant heb. Ze gaat heel hard de dikte in. Vanmiddag laat ik Marjo heeeel veel foto's maken.
Op het paardenforum is de veulen-boom van start gegaan. Heb al veel foto's gezien waarvan ik dacht 'dat wil ik ook'.
Ben zeker te laat om mijn bestelling door te geven?
Maar goed, Marjo haar dochter komt vanmiddag paardrijden en ik ga proefvoelen met de EOS 350D
Wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef -Marjo- het volgende:
Ze staat al te trappelen!!!
Pfff, die zit al een uur met d'r paardrijbroek aan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:02 schreef Kleintje het volgende:
hihi, een echt pennymeisje!
Ik hoop maar dat mijn trut zich een beetje gedraagt met haar
Goed, schoenen aan en dan ga ik even buiten foto's maken.
Het is hier heerlijk weer...
naar de klok te kijken zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pfff, die zit al een uur met d'r paardrijbroek aan...
vergeet je je bruidsjurk niet voor in de speeltuin?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef sararaats het volgende:
ik leef nog hoor
ik heb nu wel zware antibiotica gehad. ik heb nu even de fut om mee te babbelen
ik kom dus naar de meet van 28 mei (als dat mag tenminste)
Namens toetsenbord en monitoren; "Bedankt voor de thee."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet je je bruidsjurk niet voor in de speeltuin?
ywquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Namens toetsenbord en monitoren; "Bedankt voor de thee."![]()
Gewoon je aanmelden en aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:19 schreef sararaats het volgende:
ik leef nog hoor
ik heb nu wel zware antibiotica gehad. ik heb nu even de fut om mee te babbelen
ik kom dus naar de meet van 28 mei (als dat mag tenminste)
kids zijn ook aanwezig, knappe kerel ernaast (iets voor re?) en voila... je hebt een heel gezinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet je je bruidsjurk niet voor in de speeltuin?
deal !!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef lostminds het volgende:
[..]
kids zijn ook aanwezig, knappe kerel ernaast (iets voor re?) en voila... je hebt een heel gezin![]()
niet met mij, ik ben niet aanwezig...quote:
"This is the part where Re goes berserk."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef lostminds het volgende:
[..]
kids zijn ook aanwezig, knappe kerel ernaast (iets voor re?) en voila... je hebt een heel gezin![]()
hoezo? kan hij er niet tegen als iemand hem een knappe kerel noemt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
"This is the part where Re goes berserk."![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Back!
het ging gewoon hartstikke relaxed allemaal. De terugweg was wel erg druk, maar no problems![]()
Ik ga niet met de kever naar Friesland, ik wil de rest van de maand nog graag etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heeft de kever het ook overleefd
![]()
Enneh...dat ding gaat toch wel gewoon mee naar Zuid-Limburg he
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
plus dat ik betwijfel of de kever die afstand aankan, en nee hij gaat niet mee naar Limland
Dat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Een kever is toch ook geen trein?
ik zeur niet meer, ben ik te ziek voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
niet met mij, ik ben niet aanwezig...
ben niet zo meeterig wel mieterig
het was meer een idee
en ga nou niet meteen iedereen gek zeuren er over, ga gewoon naar die meet en dan zie je wel wat er van komt
er lopen zat fotografen rond en die fotgraferen alles wat los en vast zit, ze moeten wel, da's iets dwangmatigs, daar kunnen ze zelf niks aan doen![]()
Graag gedaan! Ze vond het geweldig!! "Wat ging ie lekker hard!!!"...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Kleintje het volgende:
Net heeft er een soort Anky op mijn paard gezeten!
Marjo, bedankt dat ik even aan je camera mocht zitten. Mijn besluit was al genomen. Vond het leuk om jullie even te zien. En jullie zijn welkom hoor!![]()
Sara, wat heb je dan, dat je nu zware antibiotica hebt gekregen.
En lostminds... je bent hem echt kwijt he?
Eerst al een lachbui door de trouwjurk/speeltuin opmerking van Ynske, toen door die opmerking van jou.
Arme Re. Een knappe man wil ik hem best noemen maar om hem nou aan Sara te koppelen.
Dan zie ik liever dat ze een vrijgezelle man krijgt, voordat we jaloerse gezichten krijgen![]()
ik heb daar waarschijnlijk over gelezen, sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Jammer Sara, dat je nog steeds niet kan lezen.
Ik vroeg wat je had.
Maar zal wel geen interesse meer tonen...
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=89 <<<<<< Dattus?????quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb daar waarschijnlijk ove gelezen, sorry
ik heb een zware sinusitis
yupsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=89 <<<<<< Dattus?????
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:38 schreef Kleintje het volgende:
Nog 1 post hierover en daarna hou ik op voordat ik naar Flora en Fauna wordt gestuurd...
Het paard waarop ze heeft gezeten, is een paard waar veel mensen bang voor zijn.
Mensen in de grote dressuurwereld noemen het 'gevaarlijke draken'. Toen ik haar kocht vroegen ze ook of ik levensmoe was.
Als ze niet drachtig was geweest had ik haar er nooit op durven zetten....
Netjes Marjoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:
[afbeelding]
Vond je d'r niet heel erg groot?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:
[afbeelding]
Hmm, ik ben geen paardenkenner maar Laura vond 'r niet zo heel groot. Ze had wel eens groter gezien zei ze. Maar die is dan ook nergens bang voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vond je d'r niet heel erg groot?
en dik
Nee, als je op Treas gaat zitten kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmm, ik ben geen paardenkenner maar Laura vond 'r niet zo heel groot. Ze had wel eens groter gezien zei ze. Maar die is dan ook nergens bang voor![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef prupke het volgende:
Woei de spullen die we besteld hebben bij konijnenberg zijn geleverd.
dat word een fotoshootweekend![]()
Het is allang T plus 18 voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Vliegvrager het volgende:
T minus 60 aftellen naar t weekend is begonnen
![]()
probeer wat in te zoomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef pea4fun het volgende:
Zo, er staat een leuk fotografisch weekend voor de boeg. Morgen kindertjesen zondag naar de optocht. Al verwacht ik van die optocht niet echt goeie foto's. Ik weet daar nooit zo goed wat ik ermee moet. Iemand ideeën?
Ik heb van vorig jaar nog wel wat foto's, maar toen had ik nog geen D70squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
probeer wat in te zoomen.
die overzichtsplaten maakt de rest ook. dus daar haal je denk ik niet veel tevredeheid uit.
wat mooie portretten of details zijn denk ik leuker.
(ik ga proberen heett carnaval te missen denk ik, beviel vorig jaar ook erg goed)
Nicequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
de twee buitenste zijn dus vandaag binnen gekomen.
met de gouden plu's
heb dan dus ook nog een standaard wit plu-tje er bij en een softbox.
![]()
is wel een flinke bak aan instel licht wat dit produceerd![]()
Feli met je nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
met de gouden plu's
![]()
Ziet er heel vervelend uit allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
met de gouden plu's
![]()
Doe ik gezellig met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef blackbully het volgende:
(ik ga proberen heett carnaval te missen denk ik, beviel vorig jaar ook erg goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |