niet met mij, ik ben niet aanwezig...quote:
"This is the part where Re goes berserk."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef lostminds het volgende:
[..]
kids zijn ook aanwezig, knappe kerel ernaast (iets voor re?) en voila... je hebt een heel gezin![]()
hoezo? kan hij er niet tegen als iemand hem een knappe kerel noemt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
"This is the part where Re goes berserk."![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Back!
het ging gewoon hartstikke relaxed allemaal. De terugweg was wel erg druk, maar no problems![]()
Ik ga niet met de kever naar Friesland, ik wil de rest van de maand nog graag etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heeft de kever het ook overleefd
![]()
Enneh...dat ding gaat toch wel gewoon mee naar Zuid-Limburg he
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
plus dat ik betwijfel of de kever die afstand aankan, en nee hij gaat niet mee naar Limland
Dat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Een kever is toch ook geen trein?
ik zeur niet meer, ben ik te ziek voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
niet met mij, ik ben niet aanwezig...
ben niet zo meeterig wel mieterig
het was meer een idee
en ga nou niet meteen iedereen gek zeuren er over, ga gewoon naar die meet en dan zie je wel wat er van komt
er lopen zat fotografen rond en die fotgraferen alles wat los en vast zit, ze moeten wel, da's iets dwangmatigs, daar kunnen ze zelf niks aan doen![]()
Graag gedaan! Ze vond het geweldig!! "Wat ging ie lekker hard!!!"...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Kleintje het volgende:
Net heeft er een soort Anky op mijn paard gezeten!
Marjo, bedankt dat ik even aan je camera mocht zitten. Mijn besluit was al genomen. Vond het leuk om jullie even te zien. En jullie zijn welkom hoor!![]()
Sara, wat heb je dan, dat je nu zware antibiotica hebt gekregen.
En lostminds... je bent hem echt kwijt he?
Eerst al een lachbui door de trouwjurk/speeltuin opmerking van Ynske, toen door die opmerking van jou.
Arme Re. Een knappe man wil ik hem best noemen maar om hem nou aan Sara te koppelen.
Dan zie ik liever dat ze een vrijgezelle man krijgt, voordat we jaloerse gezichten krijgen![]()
ik heb daar waarschijnlijk over gelezen, sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Jammer Sara, dat je nog steeds niet kan lezen.
Ik vroeg wat je had.
Maar zal wel geen interesse meer tonen...
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=89 <<<<<< Dattus?????quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb daar waarschijnlijk ove gelezen, sorry
ik heb een zware sinusitis
yupsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=89 <<<<<< Dattus?????
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:38 schreef Kleintje het volgende:
Nog 1 post hierover en daarna hou ik op voordat ik naar Flora en Fauna wordt gestuurd...
Het paard waarop ze heeft gezeten, is een paard waar veel mensen bang voor zijn.
Mensen in de grote dressuurwereld noemen het 'gevaarlijke draken'. Toen ik haar kocht vroegen ze ook of ik levensmoe was.
Als ze niet drachtig was geweest had ik haar er nooit op durven zetten....
Netjes Marjoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:
[afbeelding]
Vond je d'r niet heel erg groot?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een draak? Kijk eens hoe schattig ze kijkt:
[afbeelding]
Hmm, ik ben geen paardenkenner maar Laura vond 'r niet zo heel groot. Ze had wel eens groter gezien zei ze. Maar die is dan ook nergens bang voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Vond je d'r niet heel erg groot?
en dik
Nee, als je op Treas gaat zitten kan ik me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmm, ik ben geen paardenkenner maar Laura vond 'r niet zo heel groot. Ze had wel eens groter gezien zei ze. Maar die is dan ook nergens bang voor![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef prupke het volgende:
Woei de spullen die we besteld hebben bij konijnenberg zijn geleverd.
dat word een fotoshootweekend![]()
Het is allang T plus 18 voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Vliegvrager het volgende:
T minus 60 aftellen naar t weekend is begonnen
![]()
probeer wat in te zoomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:42 schreef pea4fun het volgende:
Zo, er staat een leuk fotografisch weekend voor de boeg. Morgen kindertjesen zondag naar de optocht. Al verwacht ik van die optocht niet echt goeie foto's. Ik weet daar nooit zo goed wat ik ermee moet. Iemand ideeën?
Ik heb van vorig jaar nog wel wat foto's, maar toen had ik nog geen D70squote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
probeer wat in te zoomen.
die overzichtsplaten maakt de rest ook. dus daar haal je denk ik niet veel tevredeheid uit.
wat mooie portretten of details zijn denk ik leuker.
(ik ga proberen heett carnaval te missen denk ik, beviel vorig jaar ook erg goed)
Nicequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
de twee buitenste zijn dus vandaag binnen gekomen.
met de gouden plu's
heb dan dus ook nog een standaard wit plu-tje er bij en een softbox.
![]()
is wel een flinke bak aan instel licht wat dit produceerd![]()
Feli met je nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
met de gouden plu's
![]()
Ziet er heel vervelend uit allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef blackbully het volgende:
hmmm kon het niet laten
[afbeelding]
met de gouden plu's
![]()
Doe ik gezellig met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:43 schreef blackbully het volgende:
(ik ga proberen heett carnaval te missen denk ik, beviel vorig jaar ook erg goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |