en we zijn allemaal heel erg benieuwd naar de resultatenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Halloooo daar ben ik weer!
Erg leuk om te doen.
VV, heel erg bedankt dat ik met je mee mocht op deze shoot. Vond het leuk jouw model te zijn...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef Kleintje het volgende:
Midden in de polder, op een weggetje
Bureau neergegooid en aan het werk...
Erg leuk...
misschien waren ze getipt en is half fok voorbij gekomen om te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Daar verkijk je jezelf op. Het was flink druk op dat weggetje.
Daar hadden vlieg en ik ons alletwee op verkeken.
Dan weet ik wel een site waar je vervolgens aan kunt werkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
en de k*tflashsite waar ik aan hetwerken ben is bijna klaar
laat me raden????quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan weet ik wel een site waar je vervolgens aan kunt werken
Ik moet voor mezelf nog een leuke site maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden????
flash???
flash is best leuk, maar niet als alles dynamisch ingeladen moet worden en je in t werk van een ander moet gaan klooien
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik moet voor mezelf nog een leuke site maken.
Die ik nu heb is flash maar is eigenlijk niks.
Weet niks van html, flash, frontpage of wat voor programma dan ook![]()
Ik heb er ooit een site mee gemaakt. Net als met wordquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
bagger windhoosprogramma
daar moet je dus echt niets mee doen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een site mee gemaakt. Net als met word![]()
niet als je em alleen als html texteditor gebruikt toch? alhoewel dat wel een beetje overkill is, kladblok is dan ook voldoendequote:
dan nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef lostminds het volgende:
[..]
niet als je em alleen als html texteditor gebruikt toch? alhoewel dat wel een beetje overkill is, kladblok is dan ook voldoende
homesite was vroeger m'n favoriet op de pcquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan nog
word en alle microsoftprogrammas voegen allemaal code toe die er niet bij hoort en vervuild je html bestand
wanneer je een teksteditor wilt gebruiken ga dan idd naar de kladblok in
voor overig is dreamweaver, homesite etc lekker gemakkelijk
Geen MS-bash hier hequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
bagger windhoosprogramma
daar moet je dus echt niets mee doen
hebbie aandelen ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen MS-bash hier he
Notepad is een heel goed programma om mee te HTML-en
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef Kleintje het volgende:
Opschepper...toch is het een soort zwaaipost... dus Ronald... weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |