Hij valt om!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Quinazoline het volgende:
Hee Kleintje, wat leuk die fotosite van je! Zoiets wil ik ook nog een keer maken voor mezelf, om alle foto's die ik de moeite waar vind op te zetten.
Dit is een van de foto's van de serie. Als ik er nu naar kijk stoort dat koekblik me weer, vanmiddag zag ik dat niet zo herkenbaar. Toch nog maar een keer proberen die foto's op nieuw te maken denk ik.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij valt om!
je koekblik helt over naar rechts...
hehehe, daar sta ik hier ook om bekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En ik zeur ALTIJD over scheve horizonnen/horizons (:?), en ik dan zie ik dit niet!
Jij ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef Kleintje het volgende:
Q, dank je voor je lieve woordjes over mijn website.
Jaaahaaa, een website heb ik al... nu nog mooie foto's.
Ben immers al bijna 3 weken aan het fotograferen, mag nu toch wel verwachten dat ik een prof wordt...
OW OW OW... dan wil ik mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Die leen ik graag een keerAls iemand nog een gemeubileerd kantoor weet wat ik een middagje zou kunnen gebruiken, zou dat ook tof zijn trouwens
Huhquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
OW OW OW... dan wil ik mee.
En RonaldV ook (Ja Ronald, dat beslis ik even)
En dat lenen is oke
Niks.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Kleintje het volgende:
Q, had je nog iets gehoord over die diefstal???
Zoals in die film? Vond ik nou niet echt een aanradertje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil nog een keer een foute secreetaresse uithangen...
* gewoon GOED isquote:
quote:
Ik had het helemaal niet over FOTquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je mag dan mod zijn, maar dat betekent niet gelijk dat je goed bent
film?? film???quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoals in die film? Vond ik nou niet echt een aanradertje.
Waar dan overquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over FOT
Secretary (2002)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
film?? film???
Geen idee waar je het over hebt...
Sommige dingen bespreekt een heer niet, en zeker niet in het openbaar!quote:
Hm, als ik morgen op kantoor ben toch es om me heen kijken naar zulke secretaressesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef prupke het volgende:
zoiets ?
[afbeelding]
en een goedavond allen![]()
De DSLR van Samsung is en omgelabelde Pentax. Lijkt me sterk dat een Nederlandse winkelier 'm al op voorraad heeft. Samsung heeft ook een niet-DSLR die van een afstandje op een DSLR lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
even geen idee welke samsung ik in handen heb gehad. Ben niet thuis in samsungs dus heb eerlijk gezegd niet zo opgelet
slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:04 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij had ik die idd. in mijn handen.
Maar ik vond hem er meer plastic uitzien...
BTW
Ik ga naar bed, voel me PLUH
Dus...tot morgen
Dat is 'm jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
hebben jullie het nu over deze?
Pfff... hoe die dingen officieel heten... ze werden vaak loopbodemcamera's of simpelweg platencamera's genoemd. Die dingen zijn er in moderne uitvoering trouwens nog steeds en heten dan technische camera's..quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef prupke het volgende:
ff vraagje : weet iemand hier hoe zon camera heet die ze vroeger gebruikten waar de fotograaf dan met zijn hoofd onder een doek ging kijken en de flitser in de andere hand omhoog hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |