Ik heb hem het leven zo zuur gemaakt in mijn laatste jaar dat hij het na dat ik daar weg was nog maar 1 jaar heeft uitgehouden en toen is ie overspannen vertrokken ..quote:
hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
* Puckzzz gaat vandaag een grote stap in haar 1 jarige autorij carriere zetten
Ik ga alleen de kids halen uit FrieslandIk hoop op niet teveel verkeersdrukte
zal ik zeker doen, en vooral de terugweg wanneer de kiddies erbij zitten. Ik heb me al voorgenomen om gewoon lekker rustig aan te rijden, zoveel mogelijk rechts blijven tenzij ik achter een vrachtauto ofzo zit. En ik hoop dat ik mijn afslagen op tijd ziequote:
zorg voor een fijn muziekje!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, en vooral de terugweg wanneer de kiddies erbij zitten. Ik heb me al voorgenomen om gewoon lekker rustig aan te rijden, zoveel mogelijk rechts blijven tenzij ik achter een vrachtauto ofzo zit. En ik hoop dat ik mijn afslagen op tijd zie
maar al met al is het wel bijna 6 uur in de auto
suc6 puckzziequote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
Tuurlijk kan ik hetMaar lang is het wel ja, ik zal ondertussen wel ff een kleine pauze nemen.
Okee nu ga ik me aankleden en op pad!
doeidoei!!!
Nee je bent geen emo-muts als je dit vraagt. Voor Puckzzz is het gewoon een echte uitdaging. En ze moet gewoon een paar extra stops doen om uit te blazen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:56 schreef Kleintje het volgende:
Doei doei.
Ow enne...ben ik te emotioneel betrokken enzo als ik vraag of je jezelf even hier, via mail of msn wil melden als alles goed is gegaan?
Heb nl. een idee hoe erg je er tegenop ziet...
Wil graag weten of mijn cybervriendin weer heelhuids thuis is.....
Begin met al die onscherpe eruit te gooienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Hoe zoek je 15 leuke foto's uit 166 leuke foto's...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Begin met al die onscherpe eruit te gooien![]()
![]()
Natuurlijk, doe jij dat nooit? Dat ze maak vind ik ook niet zo erg, maar het waren er iets te veel.quote:
jewel meestal wel, maar van jou had ik dat niet verwachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Natuurlijk, doe jij dat nooit? Dat ze maak vind ik ook niet zo erg, maar het waren er iets te veel.
Tuurlijk wel. Ik heb wel een grote mond, maar dat wil niet zeggen dat ik ook echt wat kanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel meestal wel, maar van jou had ik dat niet verwacht
Ik vind de lenzen zelf niet goed uitkomen, doordat de ogen zo dik zijn opgemaakt en omdat je ook niet ziet hoe het normaal was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
Vet gaaf stoere coole lenzen, nee geen objectieven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die ga ik bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |