pfff moet dat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Muk het volgende:
da's zeker waar, nu nog een onderwerp, en we zijn in bizness!!!
sorry prupke, maar het zijn verzamelaarsobjecten geworden en dus (bijna) onbetaalbaar...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
ik had het daarstraks over een loopbodemcamera
wist alleen niet hoe ze heten (maar dankzij diedrick wel ) en ik dacht ga ff kijken of ik er een kan vinden die te koop staat ....
maar goedkoop zijn ze niet en ik wilde eigenlijk gewoon een oude houten hebben voor te gebruiken bij een fotoshoot.
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:06 schreef diedrick het volgende:
[..]
sorry prupke, maar het zijn verzamelaarsobjecten geworden en dus (bijna) onbetaalbaar...![]()
ehhh gebroken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:09 schreef Muk het volgende:
net halfvol filmpje verne#ckt trouwens... ik wilde er andere in hebben, ik denk: gewoon draaien tot ie zwaarder/lichter wordt... dat punt was dus het punt dattie strak om de spil heen trok.... klik, K#T!!!!
edit: truste flash
dat heb ik dus met een oude scheepstelegraaf.... in bangladesh liggen ze op stapels op het strand, maar hier betaal je er rustig 4000 voor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...
maar mocht ik ooit het geld hebben en zon ding staat te koop dan is het de mijne![]()
nee, de film zat blijkbaar vrij los in het rolletje, dus je hebt aardig wat slagen gemaakt voordat ie aangrijpt.... maar door de verne#ckte film heb ik dr wel ff mee kunnen oefenen, en m'n camera blijkt een ruk aan de film te geven als hij loskomt.... dus voortaan kan ik het wel....quote:
week vrijquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef Muk het volgende:
eigenlijk wel he' maarja m'n hele ritme ligt in puin... ze hebben me om de een of andere reden de week vóór carnaval vakantie gegeven....
geen idee wat ik ermee aan moet...
Op Marktplaats staan ze echt veel goedkoper, vaak al voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
ja ik zag een prijs voorbij komen van 1300 euro ...
maar mocht ik ooit het geld hebben en zon ding staat te koop dan is het de mijne![]()
In maart of april wil ik wel eens ff langskomen om daar te neuzenquote:Op donderdag 23 februari 2006 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
Prupke,
Kijk even bij een antiqair / rariteiten verkoper in Beek en Donk. Die heeft zo ontzettend veel apart spul (vier hallen vol) dat hij er vast wel eentje heeft staan. Ik weet zeker dat hij een paar oude camera's heeft want die heb ik er zelf gezien. Trek er wel je tijd voor uit en neem een kwijlbakje mee als je van oude spullen houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |