Dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude..Ben je serieus of maak je een grapje?
Een pc kan niet eens een PS2 of een normale XBOX aan(zelfs Gamecube niet
)
Ajax is er op dus wel saaiquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef DjDev het volgende:
WANT HET IS HELEMAAL NIET SAAI...ER IS VOETBAL!!![]()
![]()
![]()
Ik ben weg
Er bestaat volgens mij maar 1 emulator voor XBOX waar HALO heeeel erg brak draaitquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor
Er bestaan trouwens wel Xbox Emulators maar die werken nou niet bepaald geweldig
Hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef -Marlii- het volgende:
Avond
Mên, waarom komen alle kuttige dingen allemaal tegelijk
2quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef DjDev het volgende:
[..]
Er bestaat volgens mij maar 1 emulator voor XBOX waar HALO heeeel erg brak draait![]()
Ik had er bijna een geopendquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik kwam er net pas achter dat ik de laatste was, dus was ff haasten.
Ik ook, dacht kom op FOK en er is geen eens een PUB SC openquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik had er bijna een geopend!
Anyway...nu ben ik echt weg![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Zo, effe die fout in de TT aangepast en meteen nog maar een adoratietopic van gemaakt..
machtsmisbruik
toll ik ookquote:
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oke danquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Zo, effe die fout in de TT aangepast en meteen nog maar een adoratietopic van gemaakt..
machtsmisbruik
Daagquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
haha jaa met strippokerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
nina en morris![]()
k von et wel grappig![]()
* XBM weigertquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Ontopic mensen!.
*vinger boven banknopt houdt.
On your knees and worship me..
dagoquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Ontopic mensen!.
valt weinig ontopic aan te zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Ontopic mensen!.
Even een vraagje, wat bedoel je met ontopic in een SC?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Ontopic mensen!.
Ik welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dago![]()
![]()
offtopic :
ik haat gtst niet![]()
Zie de TT.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Even een vraagje, wat bedoel je met ontopic in een SC?
Gelukkig zijn wíj het met elkaar eensquote:
bing is schattig!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb net een gtst geopend![]()
Lekkerding die Florien
absoluut, zeker in die kleren die ze vandaag en gister aanhad! Maar ik vind haar ook leuk als ze die andere kleren aanheeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb net een gtst geopend![]()
Lekkerding die Florien
jij hebt coole zusjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wel. Maar mijn zusje niet
zn 1e xquote:
alleen ik kijk gtst maar mn zusje kijkt ook wel ONMquote:
ONM kijk ik niet, maar ik kijk wel alle 3 de csi'squote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
alleen ik kijk gtst maar mn zusje kijkt ook wel ONM
days of our lives, ONM, GTST, spoed, flikken spangen, hart in actie en idolsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef carmiie het volgende:
[..]
ONM kijk ik niet, maar ik kijk wel alle 3 de csi's![]()
en shock doc van etter tot engel, jouw vrouw mijn vrouw, ehbo, idols en de lama's![]()
met strippokerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
GTST vandaag wel gezien, was wel tof
haha kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
Ontdooien die hap!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef carmiie het volgende:
[..]
met strippokeren![]()
dat was grappig![]()
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
om zo'n stomme amulet? Alhoewel, Jack weet een manier om hem te ontdooien en toch te laten levenquote:
Wou jij soms beweren dat ik ziek benquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?![]()
en ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wou jij soms beweren dat ik ziek ben
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde filmquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?![]()
Luisteren of lezen ofzo?quote:
waargebeurde films op rtl4quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde film
die films zijn leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde film
Gelukkig nu oly spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waargebeurde films op rtl4![]()
Wust 3equote:
die stem van Wust is lachwekkendquote:
quote:
Ah oke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, jij bent al totaal verlorenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wou jij soms beweren dat ik ziek ben
In ieder geval nog iets voor nederlandquote:
Nopequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef carmiie het volgende:
@ Marlii : had je die ene gezien dat zo'n baby uit het ziekenhuis was ontvoert door een psychopaat ofzo?
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel heel erg veel
, succes dan maar
nou 2 vriendinnen hebben het nog al moeilijk. Gaat niet zo goed met hun moederquote:
ik ben vrijdag ziekquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef Renesite het volgende:
oe bah, ik word ziek, weet het nu al
Daaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In ieder geval nog iets voor nederland![]()
Hopen dat ze met de 10000 meter weer goud halen![]()
aw sterktequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nope
[..]
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..
[..]
nou 2 vriendinnen hebben het nog al moeilijk. Gaat niet zo goed met hun moeder
die worden dan sowieso gevraagd, ze vragen altijd de worden die je neit kentquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben vrijdag ziekmn moeder heeft me al afgemeld
Daarom, maar ik heb het er zelf ook behoorlijk moeilijk. Mja, ik moet er voor hun zijn en mn afleiding maar zoeken in FOK en het leren. Alhoewel, dat laatste lukt me nog maar amper. Ik kom iedere les nu ook ongeveer standaard 10 minuten later omdat ik dan gewoon ff met ze wil praten enzo. En zit dan ook eerst in de les nog weer kwartier wazig voor me uit te staren enzo. Maar leraren zeggen er gelukkig niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
aw sterktewees maar lief voor ze
Nu al?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben vrijdag ziekmn moeder heeft me al afgemeld
ja maar ik sta morgen wel weer wat eerder opquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
die worden dan sowieso gevraagd, ze vragen altijd de worden die je neit kent![]()
quote:
moet naar de kaakchirurg 's ochtendsquote:
Kaakchirurg??? Waarom????quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moet naar de kaakchirurg 's ochtends
Verstandskies trekkenquote:
Ow ik dacht ziek. Maar kaakchirurg is kut, ben ik ook wel een paar keer geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
moet naar de kaakchirurg 's ochtends
quote:
Gelukkig komen er altijd goede tijden na slechte tijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, maar ik heb het er zelf ook behoorlijk moeilijk. Mja, ik moet er voor hun zijn en mn afleiding maar zoeken in FOK en het leren. Alhoewel, dat laatste lukt me nog maar amper. Ik kom iedere les nu ook ongeveer standaard 10 minuten later omdat ik dan gewoon ff met ze wil praten enzo. En zit dan ook eerst in de les nog weer kwartier wazig voor me uit te staren enzo. Maar leraren zeggen er gelukkig niks van
ik vond het helemaal niet erg de vorige xquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow ik dacht ziek. Maar kaakchirurg is kut, ben ik ook wel een paar keer geweest.
ze kunnen er niet door, dus gaan ze er maar uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je die krengen al zo vroeg!
Dat schijnt trouwens een hel te zijn
daaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Gelukkig komen er altijd goede tijden na slechte tijdengewoon elkaars steun zijn!
Valt meequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Renesite het volgende:
Ik vraag me af of ik ooooit verstandskiezen krijg.
ag als je het maar ergens kwijt kunt, dan is het al een hele opluchtingquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daaromMaar ik ga hun niet met mijn problemen opzadelen. Heb wel mn moeder alles verteld enzo
Moge het een zege zijn!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]bij de meeste mensen komen ze niet eens door volgens mij
Daarom, vind het alleen kut. Mn moeder heeft mij daarover iets gezegd wat zij nog niet wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag als je het maar ergens kwijt kunt, dan is het al een hele opluchting
succes en trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoor, nog ff engels leren en morgen voor school ook nog ff leren enzoGa nu slapen dus
sterkte enzo hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, vind het alleen kut. Mn moeder heeft mij daarover iets gezegd wat zij nog niet weten
mja, ben nu dus weg
dat eet/drink ik bijna nooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
auw
ik verbrand hem altijd aan cup-a-soup![]()
Cup a soupquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat eet/drink ik bijna nooitmja, tis allebei warm water
Die heb ik laatst op school gehad, lekkerquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben even naar beneden. Even lekker een biertje drinken.
drink zequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben even naar beneden. Even lekker een biertje drinken.
Neem ook stukje voor mij meequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef carmiie het volgende:
ik ga even een lekker groot stuk chocola van beneden halen
ben zo terug
hmm... heel lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
/pakt stukje voor mstr
lekker he, melk met stukjes noot![]()
'dinnetje'quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef mstr het volgende:
Nog 2 daagjes en me 'vriendinnetje' is weer thuis![]()
maar je noemt dr wel je vriendinquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef mstr het volgende:
We hebben iets raars
Vinden elkaar leuk, maar hebben niets![]()
En al gezoend enzo![]()
Ik kijk het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef DjDev het volgende:
AJAXXX![]()
![]()
2 - 0
Wat een smerige actie van Cruz btw..Maar ja...God straft meteen in de laatste minuut..2x paal![]()
tussen ' en ' hè?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar je noemt dr wel je vriendin![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef carmiie het volgende:
wij hebben een automaat op onze lokatie ( met 5 klassen, 3 havo, 2 vwo ) en daar komen broodjes in
3 havo, jij?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef mstr het volgende:
Welke klas zit je Carmiie?
tot straks dan maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:..
Even beneden ajax 2e helft kijken, na half 11 weer hier.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Messenga het volgende:..
Even beneden ajax 2e helft kijken, na half 11 weer hier.
Snickers, het enigste wat echt lekker is uit die automatenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
en katja snoepjes en redband![]()
![]()
en drinkenen maltesers en snicker enzo
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Snickers, het enigste wat echt lekker is uit die automaten![]()
maltesers ook, alleen die zijn zo snel opquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Snickers, het enigste wat echt lekker is uit die automaten![]()
en M&Msquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
maltesers ook, alleen die zijn zo snel op
Zonde van je geld dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
maltesers ook, alleen die zijn zo snel op
Die zijn ook wel goed te eten jaquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
die zijn het lekkerst![]()
daarna de bruine![]()
en dan de gele![]()
En wat zit jij nou te eten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
Ze zijn allemoal lekkol
Ik nu water, net bierquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh nietsIk drink alleen fanta pomelo
Daarom kijk ik er ook niet naar, nu muziek aan het luisteren en straks jarhead kijkenquote:
haaajquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Was ik weer. Voetbal sla ik even over, kijk over een halfuur wel weer ijshockey
Hoofdpijn is kutquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga zo naar bed, gatverdemme hoofdpijn
neem een asperinequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga zo naar bed, gatverdemme hoofdpijn
Kom is op msn lekkere Breezerslet van mequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
haaaj![]()
ik heb weer terug gereageerd in je fotoboek![]()
Carmiiequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
haaaj![]()
ik heb weer terug gereageerd in je fotoboek![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kom is op msn lekkere Breezerslet van me
ik heb me net afgemeldquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kom is op msn lekkere Breezerslet van me
wat voor geruchten?!??!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef mstr het volgende:
hmmm... geruchten verspreiden zich snel![]()
Hahaha ja ik heb het nu ook, maargoed. Beter te rustig dan veel te druk op MSN hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef mstr het volgende:
pff... het is saai, niemand op msn... (die tegen mij praat)
Ligt eraan wie er tegen mij pratenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ken hebt het nu ook, maargoed. Beter te rustig dan veel te druk op MSN he.
Ik denk dat ¾ vrouwelijk is in me lijstquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Een leuke dame sla ik nooit af. Maar een gesprek met 10 heren gaat me te ver.
Een beetje rust is fijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik heb het nu ook, maargoed. Beter te rustig dan veel te druk op MSN he.
Dan doe je het beter dan ik iigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat ¾ vrouwelijk is in me lijst![]()
Ik verwijder gewoon veel mannelijke mensenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik iig.
Ook een manierquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik verwijder gewoon veel mannelijke mensen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben je of gay of player ( volgens mijn school ) dus wat is het?![]()
![]()
![]()
gay NEEJ!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben je of gay of player ( volgens mijn school ) dus wat is het?![]()
![]()
![]()
( ik ben niet met mijn school eens ofzo hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
gay NEEJ!
player NEEJ!
gewoon vrouwvriendelijk jongen![]()
zelfs in de kleuterklas![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
( ik ben niet met mijn school eens ofzo hoor) mietje dan?
dit gaat mijn cognitie dermate te boven dat je er een verklaring bij moet geven!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Je weet wat je er mee moet doen als je er zelf niets mee moet he.
iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit gaat mijn cognitie dermate te boven dat je er een verklaring bij moet geven!![]()
he, dat is wat zij zeggen, ik zou zeggen : gewoon een aardige jongen ( ik ken er zelf ook zo 1quote:
Altijd gezellig in PUBquote:
Zet m opquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef mstr het volgende:
Maja... er gaan dus geruchten dat ik een meisje ga vragen
Misschien zit er wel wat in dat gerucht![]()
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef mstr het volgende:
Succes enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef mstr het volgende:
Waarom moest ik om die kut grap lachen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Kom nu met die centimeter maar onder me buro vandaan![]()
![]()
is jouw buro zo klein?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef mstr het volgende:
Ik dacht wat anders, zie hierboven !
ik lijk Biogarde wel?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Pff, je lijkt Biogarde wel met al die XXX films.
Ik ken wel Ben je geil of wil je een koekje. Die andere nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
das een liedje, dat telt niet mee, das geen film![]()
ja die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ken wel Ben je geil of wil je een koekje. Die andere niet
brave jongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoi.
die ik ken is van de apres ski hutquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Van de Heideroosjes.
Of die hebben hem gecoverd, zou ook nog kunnen
Net zo als Jiskefet - Lullo'squote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat zijn de mensen in PUB toch altijd direct
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk ja, maar het is nu geen pasenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
die ik ken is van de apres ski hut
van de heidenroosjes heb ik alleen ze smelten de paashaas![]()
We zijn gewoon duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan moet je gaan nadenken inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzo![]()
nee, daarom luister ik hem ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die is ook wel leuk ja, maar het is nu geen pasen.
Kan ook door jezelf komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef mstr het volgende:
Daarom is flirten ook zo irritant, je moet het maar precies goed begrijpen
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hintsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
beter dan dat indirecte gedoe, en dat je al die 'hints' moet begrijpen enzo![]()
Dat lukt wel, maar als je hem verkeerd snapt, heb je een blauw oogquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dan moet je gaan nadenken inderdaad![]()
Yes-rquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, daarom luister ik hem ook niet![]()
ik luister yes-r![]()
Nog nooit ervaring mee gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lukt wel, maar als je hem verkeerd snapt, heb je een blauw oog![]()
achosquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hints. Ik snap er ook nooit wat van
.
Ik heb bijna echt een keer een blauwe wang gehad van een meisje, beetje stoeien, maar ging met me hoofd precies de kant op, waar haar arm zat, waarmee ze sloegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar, maar dat doen de vrouwen altijd met die hints. Ik snap er ook nooit wat van
.
Ik Atari Teenage Riotquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Yes-r
Ikke momenteel Safariduo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja echt, dan denk je dat ze wat willen, willen ze dat niet -_-
Ik ook niet, alleen bijnaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog nooit ervaring mee gehad.
ik zal nooit hints gevenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja, vind dat nooit fijn. Gelukkig ben jij er dan nog om me op te vrolijken![]()
![]()
Had je daar niet een topic over geopent?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Maar ik heb nu wel een leuke chick op het oog (voor de mensen die hier al langer in de PUB zitten, oud nieuws) die doet op nationaal niveau turnen...
dan is ze dus heel lenigquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Maar ik heb nu wel een leuke chick op het oog (voor de mensen die hier al langer in de PUB zitten, oud nieuws) die doet op nationaal niveau turnen...
dit is een anderequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Had je daar niet een topic over geopent?
Ik weet het niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef mstr het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Messenga het volgende:
Was ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |