Ik welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dago![]()
![]()
offtopic :
ik haat gtst niet![]()
Zie de TT.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Even een vraagje, wat bedoel je met ontopic in een SC?
Gelukkig zijn wíj het met elkaar eensquote:
bing is schattig!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb net een gtst geopend![]()
Lekkerding die Florien
absoluut, zeker in die kleren die ze vandaag en gister aanhad! Maar ik vind haar ook leuk als ze die andere kleren aanheeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb net een gtst geopend![]()
Lekkerding die Florien
jij hebt coole zusjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wel. Maar mijn zusje niet
zn 1e xquote:
alleen ik kijk gtst maar mn zusje kijkt ook wel ONMquote:
ONM kijk ik niet, maar ik kijk wel alle 3 de csi'squote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
alleen ik kijk gtst maar mn zusje kijkt ook wel ONM
days of our lives, ONM, GTST, spoed, flikken spangen, hart in actie en idolsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef carmiie het volgende:
[..]
ONM kijk ik niet, maar ik kijk wel alle 3 de csi's![]()
en shock doc van etter tot engel, jouw vrouw mijn vrouw, ehbo, idols en de lama's![]()
met strippokerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
GTST vandaag wel gezien, was wel tof
haha kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
Ontdooien die hap!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef carmiie het volgende:
[..]
met strippokeren![]()
dat was grappig![]()
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Renesite het volgende:
om zo'n stomme amulet? Alhoewel, Jack weet een manier om hem te ontdooien en toch te laten levenquote:
Wou jij soms beweren dat ik ziek benquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?![]()
en ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wou jij soms beweren dat ik ziek ben
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde filmquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Rene, ben je vandaag ziek ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |