ik vond het helemaal niet erg de vorige xquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow ik dacht ziek. Maar kaakchirurg is kut, ben ik ook wel een paar keer geweest.
ze kunnen er niet door, dus gaan ze er maar uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je die krengen al zo vroeg!
Dat schijnt trouwens een hel te zijn
daaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Gelukkig komen er altijd goede tijden na slechte tijdengewoon elkaars steun zijn!
Valt meequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef Renesite het volgende:
Ik vraag me af of ik ooooit verstandskiezen krijg.
ag als je het maar ergens kwijt kunt, dan is het al een hele opluchtingquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daaromMaar ik ga hun niet met mijn problemen opzadelen. Heb wel mn moeder alles verteld enzo
Moge het een zege zijn!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]bij de meeste mensen komen ze niet eens door volgens mij
Daarom, vind het alleen kut. Mn moeder heeft mij daarover iets gezegd wat zij nog niet wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ag als je het maar ergens kwijt kunt, dan is het al een hele opluchting
succes en trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr vandoor, nog ff engels leren en morgen voor school ook nog ff leren enzoGa nu slapen dus
sterkte enzo hequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, vind het alleen kut. Mn moeder heeft mij daarover iets gezegd wat zij nog niet weten
mja, ben nu dus weg
dat eet/drink ik bijna nooitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
auw
ik verbrand hem altijd aan cup-a-soup![]()
Cup a soupquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat eet/drink ik bijna nooitmja, tis allebei warm water
Die heb ik laatst op school gehad, lekkerquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben even naar beneden. Even lekker een biertje drinken.
drink zequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben even naar beneden. Even lekker een biertje drinken.
Neem ook stukje voor mij meequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:23 schreef carmiie het volgende:
ik ga even een lekker groot stuk chocola van beneden halen
ben zo terug
hmm... heel lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
/pakt stukje voor mstr
lekker he, melk met stukjes noot![]()
'dinnetje'quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:28 schreef mstr het volgende:
Nog 2 daagjes en me 'vriendinnetje' is weer thuis![]()
maar je noemt dr wel je vriendinquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef mstr het volgende:
We hebben iets raars
Vinden elkaar leuk, maar hebben niets![]()
En al gezoend enzo![]()
Ik kijk het nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef DjDev het volgende:
AJAXXX![]()
![]()
2 - 0
Wat een smerige actie van Cruz btw..Maar ja...God straft meteen in de laatste minuut..2x paal![]()
tussen ' en ' hè?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar je noemt dr wel je vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |