waargebeurde films op rtl4quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde film
die films zijn leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, ik ben alleen met me ma thuis, die kijkt het, en het is wel gezellig thuis dan, en ik nu laptop en mijn ma een stommme waargebreurde film
Gelukkig nu oly spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waargebeurde films op rtl4![]()
Wust 3equote:
die stem van Wust is lachwekkendquote:
quote:
Ah oke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, jij bent al totaal verlorenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wou jij soms beweren dat ik ziek ben
In ieder geval nog iets voor nederlandquote:
Nopequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef carmiie het volgende:
@ Marlii : had je die ene gezien dat zo'n baby uit het ziekenhuis was ontvoert door een psychopaat ofzo?
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel heel erg veel
, succes dan maar
nou 2 vriendinnen hebben het nog al moeilijk. Gaat niet zo goed met hun moederquote:
ik ben vrijdag ziekquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef Renesite het volgende:
oe bah, ik word ziek, weet het nu al
Daaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In ieder geval nog iets voor nederland![]()
Hopen dat ze met de 10000 meter weer goud halen![]()
aw sterktequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nope
[..]
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..
[..]
nou 2 vriendinnen hebben het nog al moeilijk. Gaat niet zo goed met hun moeder
die worden dan sowieso gevraagd, ze vragen altijd de worden die je neit kentquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ken er 4 nog niet, maar morgen is dat wel weer anders gok ik ..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben vrijdag ziekmn moeder heeft me al afgemeld
Daarom, maar ik heb het er zelf ook behoorlijk moeilijk. Mja, ik moet er voor hun zijn en mn afleiding maar zoeken in FOK en het leren. Alhoewel, dat laatste lukt me nog maar amper. Ik kom iedere les nu ook ongeveer standaard 10 minuten later omdat ik dan gewoon ff met ze wil praten enzo. En zit dan ook eerst in de les nog weer kwartier wazig voor me uit te staren enzo. Maar leraren zeggen er gelukkig niks vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
aw sterktewees maar lief voor ze
Nu al?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben vrijdag ziekmn moeder heeft me al afgemeld
ja maar ik sta morgen wel weer wat eerder opquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
die worden dan sowieso gevraagd, ze vragen altijd de worden die je neit kent![]()
quote:
moet naar de kaakchirurg 's ochtendsquote:
Kaakchirurg??? Waarom????quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moet naar de kaakchirurg 's ochtends
Verstandskies trekkenquote:
Ow ik dacht ziek. Maar kaakchirurg is kut, ben ik ook wel een paar keer geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
moet naar de kaakchirurg 's ochtends
quote:
Gelukkig komen er altijd goede tijden na slechte tijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, maar ik heb het er zelf ook behoorlijk moeilijk. Mja, ik moet er voor hun zijn en mn afleiding maar zoeken in FOK en het leren. Alhoewel, dat laatste lukt me nog maar amper. Ik kom iedere les nu ook ongeveer standaard 10 minuten later omdat ik dan gewoon ff met ze wil praten enzo. En zit dan ook eerst in de les nog weer kwartier wazig voor me uit te staren enzo. Maar leraren zeggen er gelukkig niks van
ik vond het helemaal niet erg de vorige xquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow ik dacht ziek. Maar kaakchirurg is kut, ben ik ook wel een paar keer geweest.
ze kunnen er niet door, dus gaan ze er maar uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je die krengen al zo vroeg!
Dat schijnt trouwens een hel te zijn
daaromquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Gelukkig komen er altijd goede tijden na slechte tijdengewoon elkaars steun zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |