Oh shit!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neeeheee, het is een serieuze slowchat
je weet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De TT is nu maagdelijk wit
Wat was je aan het rellen in het vorige topic hequote:
Zie dat als een hint waarom hij dan toch hier is. Doe er je voordeel meequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar eigenlijk he, ben jij veel te oud voor pub![]()
ik doe niksquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat was je aan het rellen in het vorige topic he
Foei Foei!![]()
ik mag nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zie dat als een hint waarom jij dan toch hier is. Doe er je voordeel mee
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mijn vraag nog een keer
Is dat een Pokémon in je avatar?
ja net stres om TT dus nu wou ik gewoon maagdelijk witte TT van maken.quote:
Hey.quote:
Vekloot je quotejequote:
Dragonball zquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mijn vraag nog een keer
Is dat een Pokémon in je avatar?
quote:
Krijg je wel de restjes vanavond, ipv brokkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dragonball z
dat zie je toch![]()
[..]
Ik ga straks eerst eens boodschappen doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Krijg je wel de restjes vanavond, ipv brokken
![]()
Wat ben je van plan te eten dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst eens boodschappen doen
of misschien kan ik wel met iemand mee eten![]()
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te eten dan?
Ik heb net pilaf gehad..![]()
waarom in godsnaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ben ik weer, effe sc # 720 en 721 gelezen
Dan was hij snel met z'n edit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]dat was zijn typo, wat kan ik daar aan doen
![]()
ik had krieltjes met prei kip en gehaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Lees jij dat terug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ben ik weer, effe sc # 720 en 721 gelezen
het is vakantie, dan heb je tijd teveelquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
iets makkelijks, heb geen zin om moeilijk te gaan koken![]()
Jij nog ideeen ?![]()
[..]
waarom in godsnaam![]()
Friet. Heel makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
iets makkelijks, heb geen zin om moeilijk te gaan koken![]()
Jij nog ideeen ?![]()
[..]
waarom in godsnaam![]()
Ik ben inderdaad snel met mijn edits ja. Ik check mijn berichten altijd even na, maar sommigen kunnen niet wachten met hun quote.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.Jeugdsentiment
Ik stop zo een pizza in de oven, ben toch alleen thuisquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
nu maak je me hongerigquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Friet. Heel makkelijk.
Met frikandellen speciaal met de uitjes onderaan.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad snel met mijn edits ja. Ik check mijn berichten altijd even na, maar sommigen kunnen niet wachten met hun quote.
Kan je zeggen dat mensen sommige dingen gewoon zich aantrekken, en daarom reageer ik misschien zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh shit!
Vergeten!
PUB SC is de serieuste SC op FOK!! !!!
Niet iedereen heeft vakantie hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
het is vakantie, dan heb je tijd teveel![]()
1 van de beste serie's van vroegerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.Jeugdsentiment
Alsof dit de enige 2 warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat mensen sommige dingen gewoon zich aantrekken, en daarom reageer ik misschien zo.
En verder wil ik het er gewoon niet meer over hebben, 2 verkutte slowchats van de 722 zijn zat.
Ha!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft vakantie hoor.
Morgen laatste schooldag, dan week vakantie.![]()
Mijn maag rommelt ook al, terwijl ik net gegeten heb.quote:
24, Lost?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 van de beste serie's van vroegernu is allemaal crap op tv.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat is 0,277 procent. Ik denk, ik zeg het maar even.
quote:En verder wil ik het er gewoon niet meer over hebben, 2 verkutte slowchats van de 722 zijn zat.
Dat is 0,277 procent. Ik denk, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat mensen sommige dingen gewoon zich aantrekken, en daarom reageer ik misschien zo.
En verder wil ik het er gewoon niet meer over hebben, 2 verkutte slowchats van de 722 zijn zat.
sorry, ik heb vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft vakantie hoor.
Morgen laatste schooldag, dan week vakantie.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog 7 dagen overigens
ik nog 4quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog 7 dagen overigens
ooh kut, nou je et zegt, ik moet deze vakantie ook nog een boekje lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kut!
Moet nog even een boekverslag maken voor morgen, en het boek nog lezen..
Dan maar even wat zoeken op internet..
Ga werken dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb heel 2006 al vakantie.
Boekverslagenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
ooh kut, nou je et zegt, ik moet deze vakantie ook nog een boekje lezen![]()
ga ik morgen wel doen ofzo![]()
mooizoquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
In die 4 dagen kunnen we nog genoeg doen hoor, Carmen.
Woensdag 20 voor 11 tot half 5 (quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja ach, dan hoef ik maar 8 uur naar school.![]()
![]()
![]()
Oke.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Deze week eindelijk beetje actie met werk
Ik die vrijdag van 8.40 tot 16.10quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woensdag 20 voor 11 tot half 5 () en donderdag half 12 tot half 3
![]()
ik heb deze week nog maar 3 uur lesquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woensdag 20 voor 11 tot half 5 () en donderdag half 12 tot half 3
![]()
Zoals ik al zei in dat topic, op m'n verjaardag ga ik hem gebruiken.quote:
Welk boek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kut!
Moet nog even een boekverslag maken voor morgen, en het boek nog lezen..
Dan maar even wat zoeken op internet..
Nee dat wil ik ook niet, besteed de tijd dan op zijn minst wat nuttiger. Zullen we winkelen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooizo![]()
aangezien iedereen op wintersport is en ik geen zin heb om naar carnaval te gaan, ga ik lekker de hele dag achter de pc zitten![]()
Okequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
soms hier en daar wat en ook met school maar is gewoon rustig.
Moet ik nog even bedenken..quote:
wha! wha! ha ha!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik die vrijdag van 8.40 tot 16.10![]()
Ze is 14 hequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet, besteed de tijd dan op zijn minst wat nuttiger. Zullen we winkelen?![]()
![]()
dat duurt nog kei lang, dan ben je dat al vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in dat topic, op m'n verjaardag ga ik hem gebruiken.
Lord of the flies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
Weet iemand nog een boek voor boekverslag te maken?
Liefst redelijk bekend, met flink veel verslagen op internet..
tuurlijk, ik wil altijd winkelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:32 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet, besteed de tijd dan op zijn minst wat nuttiger. Zullen we winkelen?![]()
![]()
Ik heb een goed geheugen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat duurt nog kei lang, dan ben je dat al vergeten![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
tuurlijk, ik wil altijd winkelen![]()
met boerenkool lukt het altijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef RemcoW85 het volgende:
[..], maak ik daarna wat boerenkool met rookworst voor je klaar. Dat moet wel lukken
.
Leeftijd : 15 jaar.quote:
doeiiquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Maargoed ik ga eens kijken of er nog iets te eten is
dag pubjes![]()
![]()
En Phileine zegt sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Leeftijd : 15 jaar.
Volgensmij is dat dat soort boeken wat 15-jarige meestal niet lezen.![]()
Ooh dat is flauw jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn kat is wazig
aai ik hem lief gaat hij miauwen bijt hij in mijn hand wazig
Mooi, pak maar een dag die jou goed uitkomt, maar wel vóór het weekend. Ik ga namelijk wel carnaval vierenquote:
ik kan iedere dag wel, er is toch niemand, iedereen is op wintersportquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mooi, pak maar een dag die jou goed uitkomt, maar wel vóór het weekend. Ik ga namelijk wel carnaval vieren.
Ben je helemaal alleenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan iedere dag wel, er is toch niemand, iedereen is op wintersport![]()
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport isquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ben je helemaal alleen. Je ouders zijn er toch wel, je bedoeld zeker vrienden enzo
.
Die verveelt zich nu dan zeker ook welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport is![]()
Komt goed uit, ik heb ook niets te doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport is![]()
Volgend jaar niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
er valt niks aan te willen, het is gewoon zo
ja, maar zei heeft nog 2 andere vriendinnen die niet op wintersport zijn, en dat zijn nou niet bepaalt mijn vriendinnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die verveelt zich nu dan zeker ook wel
En BrEeZaH'Squote:Op woensdag 22 februari 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, dan niet meer, dan ben ik 16, dan mag ik een scooter![]()
Dan mag ik je wel weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
die hoef ik niet![]()
doe mij maar bier![]()
Wat hij zegt.quote:
en rookworstquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Boerenkool met bier dus, van mij mag het nu wel hoor, dat jaartje zal me ook niets interesseren
Wie is dat dan Dago?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Heeft Dago een naamtopic is hij weg... denk dat ik zo naar vermist bel.
nee, hij is FAquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, zit die hier wel eens in de SC dan?
Dat eerste, een middagje afwezig laat enorm veel vuil achter.quote:
Ik keek net ook al raar op toen ik zijn naam hier zagquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, zit die hier wel eens in de SC dan?
1 van de grote bazen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef 14.gif het volgende:
wie is dago?
Ow oke, zo bedoel je. Messenga was er toch ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat eerste, een middagje afwezig laat enorm veel vuil achter.
Dagonet? is het niet dagobert ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 van de grote bazen.
Jullie moeten allemaal meneer Dagonet tegen hem zeggen.
Ik mag hem Dago noemen, want wij kennen mekaar al langer
Jawelquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow oke, zo bedoel je. Messenga was er toch ook?
nee, dagonetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dagonet? is het niet dagobert ?
Die grap zal zeker nog nooooitt eerder gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee dat is een grap. Ik dacht dat hij een typ fout maaktequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die grap zal zeker nog nooooitt eerder gemaakt zijn.
Leer je admins is kennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee dat is een grap. Ik dacht dat hij een typ fout maakte
Nu al ik zit net een week op fok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Leer je admins is kennen.
Ja ik ook een beetje.quote:
Oke even wat personen, geef de functie van de volgende personen:quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu al ik zit net een week op fok.
En weet zinds maandag net dat die Yvonne een bekend persoon is![]()
Nee, Dagobert is een ex-mod en ex-site admin van sport.fok.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oeh, mag ik, mag ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke even wat personen, geef de functie van de volgende personen:
Breuls
Flem
Danny
Cynix ®
Highlander
kLowJow
Niet zo moeilijk toch
Vervelen we ons samenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik verveel met je mee, dus je bent niet alleen op deze wereld van verveling![]()
dan zijn we lotgenotenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Vervelen we ons samen. Mooizo, fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.
Neuh, die's simpel.quote:
Wissel mobnrs uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Maar we doen er niets mee, behalve FOK!ken. Zo heeft God het niet bedoeld.
Cool een boek van 800 jaar oud .quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Dagobert is een ex-mod en ex-site admin van sport.fok.nl
Dagonet gebruik ik al jaren en heb het uit een boek van zo'n 800 jaar oud.
Wie? Flem of Cynix ®?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.
niemand weet wat God bedoeld heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Maar we doen er niets mee, behalve FOK!ken. Zo heeft God het niet bedoeld.
Huh dominee's mogen toch geen vrouw?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
niemand weet wat God bedoeld heeft![]()
zelfs mijn pa en ma weten het niet, en die zijn dominee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist isquote:
Nee dat is waar, maar dat er twee mensen zijn die zich op hetzelfde moment vervelen en FOK!ken is iets om over na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
niemand weet wat God bedoeld heeft![]()
zelfs mijn pa en ma weten het niet, en die zijn dominee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze zitten niet allemaal bij PUB SCquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar dat er twee mensen zijn die zich op hetzelfde moment vervelen en FOK!ken is iets om over na te denken. Al zullen er wel meer zijn die zich vervelen en FOK!ken, anders FOK!ten ze niet
. Maar toch !
Daarom, des te meer reden om na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze zitten niet allemaal bij PUB SC![]()
![]()
Jij leest stripboeken? lol ik lees amerikaanse comics,quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees alleen stripboeken,
Plaatjes erbij vind ik fijn
Boek van 800 jaar oud is niks voor mij.
Mijn naam kom van een ex-wereldkampioen die nu met legende's doet vechten.
Zijn tattoo's zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist is![]()
Ja die weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]!
Ik bedoelde meer de functie op FOK!
Goedzo! Nu de rest nog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die weet ikhij is de oprichter en dat krijg ik echt niet net te horen op msn hoor
![]()
Ja heeeeel soms nu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij leest stripboeken? lol ik lees amerikaanse comics,
Dito.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik ook een beetje.
Ook al ben ik ook wel moe van mijn werkdag![]()
Die breuls gooit het forum wel eens platquote:
Zo zou je het kunnen noemen ja. Hij heeft dit forum ook gemaakt zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die breuls gooit het forum wel eens plat![]()
Lees maar niet terug (meen ikquote:
Thomas Malory Le Morte d'Arturquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Cool een boek van 800 jaar oud .
Ik lees wel veel boeken maar dat boek heb ik waarschijnlijk niet gelezen want Dagonet zegt me nietsWelk boek is dat dan?
Net was dat Danny toch? En die Yvonne is dat echt iemand uit een woonwagen kamp die de hele dag dronken is ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja. Hij heeft dit forum ook gemaakt zeg maar.
Highlander.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist is![]()
Raar idee hoorquote:
Mensen die baggeren bannen ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat zou die hier anders moeten doen, in het SlowChat topic?![]()
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee, maar hij is er ook nooit.
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebtquote:
Je bent warm.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mensen die baggeren bannen ofzo.
mmm, dat kan ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mensen die baggeren bannen ofzo.
Klopt, maar da's voor de meeste mensen heel onzichtbaar, voornamelijk devven aan frontpage en backends.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?
Het is zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebt
alfred j kwak![]()
of iig, hij lijkt erop
Het is hem echtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebt
alfred j kwak![]()
of iig, hij lijkt erop
Dat zou kunnen ja, hij was toen bezig met de FP hoorde ik, maar dat was ook alweer 1,5 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?
Yvonne is tof, weet verschrikkelijk veel van WO1 en is continu de hort op richting België. Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Canisfire het volgende:
Maar hoe zit het nou met die Yvonne ? ik heb nu een nog al raar beeld van de crew hier op fok
wat is er nuttig aan om heel veel van WO1 te weten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yvonne is tof, weet verschrikkelijk veel van WO1 en is continu de hort op richting België. Je moet niet alles geloven wat je leest.
En nu een mooi groen oog ^^quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had eerst ook een alfred j kwak plaatje![]()
maar toen werd het boerenkool met worst![]()
![]()
Don't ask mequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is er nuttig aan om heel veel van WO1 te weten?![]()
Intresses. Ze is ook admin op www.forumeerstewereldoorlog.nl ofzoiets.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik zie hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Intresses. Ze is ook admin op www.forumeerstewereldoorlog.nl ofzoiets.
Heb daar nooooit wat les in gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:
WO1 was best interresant hoor toen ik nog op het middelbaar zat heb ik mijn geschiedenis examen gehaalt. Best boeiend over die aanslag op de kroonprins .
kroonprins?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:
WO1 was best interresant hoor toen ik nog op het middelbaar zat heb ik mijn geschiedenis examen gehaalt. Best boeiend over die aanslag op de kroonprins .
Hobby, fascinatie, interesse in een tijd waarin miljoenen mannen op zinloze manier werden kapot geschoten. Een oorlog waaraan elk jaar weer weer mensen gewond raken of sterven. Een oorlog waarvan elke dag nog onontplofte munitie wordt opgegraven en waarvan meer dan een miljoen liter gifgas voor de kust van België ligt weg te roesten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
De moordaanslag in Sarajevo was de druppel, paar maanden later was de ergste oorlog ooit begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
kroonprins?![]()
er is mijn volgens mij wat ontgaan bij geschiedenis![]()
Nee vraag Yvonne maar eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
kroonprins?![]()
er is mijn volgens mij wat ontgaan bij geschiedenis![]()
nou niet bepaald mijn intresses, maarja, als zj dat leuk vind, dan respecteer ik datquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hobby, fascinatie, interesse in een tijd waarin miljoenen mannen op zinloze manier werden kapot geschoten. Een oorlog waaraan elk jaar weer weer mensen gewond raken of sterven. Een oorlog waarvan elke dag nog onontplofte munitie wordt opgegraven en waarvan meer dan een miljoen liter gifgas voor de kust van België ligt weg te roesten.
Dribbel wa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dribbel in de gaten houden.
Ben er weer
Pakje Lucky strike voor vanaaf !
Wat moet je met een transactiebon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik ben er weer ! Met een leuke transactiebon, heb er eentje gevonden bij de pinautomaat
Tof,quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen al mijn Inter shirt aanen sjaal erbij.
Maak ook even een foto dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
1-3 vanavond. Niks anti-Ajax of pro-Inter, gewoon realist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maak ook even een foto dan.
Van ome Dagoquote:
Mijn fototoestel is kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maak ook even een foto dan.
niet als er een schreeuwende supporter hippie voor de klas staat 'uit te leggen'quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon opletten bij je geschiedenisles wil ook wel is helpen.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef carmiie het volgende:
ik ga even een appel halen
ben zo terug
Als het in de volgende ronde zover is, doe je dat je PSV-shirt aan en je Inter sjaal om?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van ome Dago
En ja mensen ik doe bijna altijd mijn Inter spullen aan bij een wedstrijd![]()
Ook bij PSV. ( PSV spullen he )
Ben ik blij dat ze nog nooit tegen elkaar hebben gespeeld de laatste jaren
Ja, klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan?
appels zijn lekker en gezond![]()
Voor dit soort gevallen hebben ze al een oplossing gevonden:quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet als er een schreeuwende supporter hippie voor de klas staat 'uit te leggen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inter over PSV shirt of andersomquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als het in de volgende ronde zover is, doe je dat je PSV-shirt aan en je Inter sjaal om?
Mooie combinatie.![]()
ik heb iets in je fotoboek gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Bah die foto wordt onduidelijk, maar wel leuk
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter over PSV shirt of andersom
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Voor dit soort gevallen hebben ze al een oplossing gevonden:4 bladzijdes tekst per paragraaf, 3 paragraven per hoofdstuk, en dat moet je dan zelf gaan samenvatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben een puber. kan ik dat? ja. wil ik dat? nee. doe ik dat? nee
![]()
Zet ook iets is in mijn fotoboekquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb iets in je fotoboek gezet![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Hij lag daar open en bloot, dus met opzet. Je kunt het niet goed zien, maar het was dus -61.057,33 euro SALDO REKENING.
okequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zet ook iets is in mijn fotoboek
Ook geen onzin SC dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:27 schreef kLowJow het volgende:
Dribbel_, dat nazi gedoe is niet grappig, week weg uit ONZ.
Nu dus helemaal weg.
Nou nou
Dribbel
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef RemcoW85 het volgende:
Kutcam ja, kon er niets beters van maken, maar blijft leuk
Ligt er aan hoe je ze gebruikt, als je elke week in het stadion zit met zo'n shirt is het best te doen. Ik gebruik mijn shirts ook om in te trainen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
voetbalshirts vind ik duur![]()
dat terzijde
![]()
Vind ze vaak wel tof, sommigen zijn echt tof voor de heb, maar 80 euquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je ze gebruikt, als je elke week in het stadion zit met zo'n shirt is het best te doen. Ik gebruik mijn shirts ook om in te trainen.![]()
Weet ik, maar Dribbel zou toch mee doen. Nouwja ik kijk welquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gaat DjDev maken
Dribbels zou komen met een ander topic.
Dribbels relteam deel 2,1
Gaan we het nu niet hebben over een ban besprekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Weet ik, maar Dribbel zou toch mee doen. Nouwja ik kijk wel.
12 blz, samenvatten wat een moeilijke opgave.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
4 bladzijdes tekst per paragraaf, 3 paragraven per hoofdstuk, en dat moet je dan zelf gaan samenvatten.
ik ben een puber. kan ik dat? ja. wil ik dat? nee. doe ik dat? nee
![]()
Neen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaan we het nu niet hebben over een ban bespreken![]()
nepperts zijn meestal goedkoper.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ze vaak wel tof, sommigen zijn echt tof voor de heb, maar 80 eu![]()
En terugquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb iets in je fotoboek gezet![]()
Zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter gaat trouwens niet op volle sterkte spelen lucky Ajax
Ze worden gespaard
Doeiquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef RemcoW85 het volgende:Maar carmiie is weg.
* RemcoW85 pakt een touw
Mag ik je dan duwen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:15 schreef RemcoW85 het volgende:Maar carmiie is weg.
* RemcoW85 pakt een touw![]()
Das een verkapte doodsverwensing. Je weet wat er dan gebeurd he als je zulke uitlatingen doet tegen Crewquote:
Verkapte doodsverwensingen mogen 14.gifquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das een verkapte doodsverwensing. Je weet wat er dan gebeurd he als je zulke uitlatingen doet tegen Crew.
Werkt ie weer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Computer hier weer helemaal opnieuw geinstalleerdNu maar hopen dat mijn broertjes hem niet meer zo gauw slopen
![]()
Ik zit er nu achter dus hij werkt weer jaquote:
Weekje weg denk ik...Maar das nog steeds naaierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef RemcoW85 het volgende:
Een week helemaal weg, of gewoon echt helemaal weg?
Heuy...Ik heb nog een stoere XBOX360 Emulator voor je..ik mail je het ff..Kan je het testen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu achter dus hij werkt weer ja
Ow dat, dat is hier ook al eerder verteltquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef DjDev het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet teruggelezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow dat, dat is hier ook al eerder vertelt.
Ik vraag me af of deze computer zoiets aankanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Heuy...Ik heb nog een stoere XBOX360 Emulator voor je..ik mail je het ff..Kan je het testen!![]()
![]()
Ik ga zometeen ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik ga voetbal kijken, ben er zo wel weer
Dude..Ben je serieus of maak je een grapje?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze computer zoiets aankan
Jupquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Weekje weg denk ik...Maar das nog steeds naaierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |