Klopt, maar da's voor de meeste mensen heel onzichtbaar, voornamelijk devven aan frontpage en backends.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?
Het is zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebt
alfred j kwak![]()
of iig, hij lijkt erop
Het is hem echtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebt
alfred j kwak![]()
of iig, hij lijkt erop
Dat zou kunnen ja, hij was toen bezig met de FP hoorde ik, maar dat was ook alweer 1,5 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?
Yvonne is tof, weet verschrikkelijk veel van WO1 en is continu de hort op richting België. Je moet niet alles geloven wat je leest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Canisfire het volgende:
Maar hoe zit het nou met die Yvonne ? ik heb nu een nog al raar beeld van de crew hier op fok
wat is er nuttig aan om heel veel van WO1 te weten?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yvonne is tof, weet verschrikkelijk veel van WO1 en is continu de hort op richting België. Je moet niet alles geloven wat je leest.
En nu een mooi groen oog ^^quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik had eerst ook een alfred j kwak plaatje![]()
maar toen werd het boerenkool met worst![]()
![]()
Don't ask mequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is er nuttig aan om heel veel van WO1 te weten?![]()
Intresses. Ze is ook admin op www.forumeerstewereldoorlog.nl ofzoiets.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik zie hetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Intresses. Ze is ook admin op www.forumeerstewereldoorlog.nl ofzoiets.
Heb daar nooooit wat les in gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:
WO1 was best interresant hoor toen ik nog op het middelbaar zat heb ik mijn geschiedenis examen gehaalt. Best boeiend over die aanslag op de kroonprins .
kroonprins?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:36 schreef Canisfire het volgende:
WO1 was best interresant hoor toen ik nog op het middelbaar zat heb ik mijn geschiedenis examen gehaalt. Best boeiend over die aanslag op de kroonprins .
Hobby, fascinatie, interesse in een tijd waarin miljoenen mannen op zinloze manier werden kapot geschoten. Een oorlog waaraan elk jaar weer weer mensen gewond raken of sterven. Een oorlog waarvan elke dag nog onontplofte munitie wordt opgegraven en waarvan meer dan een miljoen liter gifgas voor de kust van België ligt weg te roesten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
De moordaanslag in Sarajevo was de druppel, paar maanden later was de ergste oorlog ooit begonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
kroonprins?![]()
er is mijn volgens mij wat ontgaan bij geschiedenis![]()
Nee vraag Yvonne maar eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
kroonprins?![]()
er is mijn volgens mij wat ontgaan bij geschiedenis![]()
nou niet bepaald mijn intresses, maarja, als zj dat leuk vind, dan respecteer ik datquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hobby, fascinatie, interesse in een tijd waarin miljoenen mannen op zinloze manier werden kapot geschoten. Een oorlog waaraan elk jaar weer weer mensen gewond raken of sterven. Een oorlog waarvan elke dag nog onontplofte munitie wordt opgegraven en waarvan meer dan een miljoen liter gifgas voor de kust van België ligt weg te roesten.
Dribbel wa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dribbel in de gaten houden.
Ben er weer
Pakje Lucky strike voor vanaaf !
Wat moet je met een transactiebon?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik ben er weer ! Met een leuke transactiebon, heb er eentje gevonden bij de pinautomaat
Tof,quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zometeen al mijn Inter shirt aanen sjaal erbij.
Maak ook even een foto dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
1-3 vanavond. Niks anti-Ajax of pro-Inter, gewoon realist.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn idee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maak ook even een foto dan.
Van ome Dagoquote:
Mijn fototoestel is kapot.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maak ook even een foto dan.
niet als er een schreeuwende supporter hippie voor de klas staat 'uit te leggen'quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gewoon opletten bij je geschiedenisles wil ook wel is helpen.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef carmiie het volgende:
ik ga even een appel halen
ben zo terug
Als het in de volgende ronde zover is, doe je dat je PSV-shirt aan en je Inter sjaal om?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van ome Dago
En ja mensen ik doe bijna altijd mijn Inter spullen aan bij een wedstrijd![]()
Ook bij PSV. ( PSV spullen he )
Ben ik blij dat ze nog nooit tegen elkaar hebben gespeeld de laatste jaren
Ja, klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat is daar zo grappig aan?
appels zijn lekker en gezond![]()
Voor dit soort gevallen hebben ze al een oplossing gevonden:quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet als er een schreeuwende supporter hippie voor de klas staat 'uit te leggen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inter over PSV shirt of andersomquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als het in de volgende ronde zover is, doe je dat je PSV-shirt aan en je Inter sjaal om?
Mooie combinatie.![]()
ik heb iets in je fotoboek gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Bah die foto wordt onduidelijk, maar wel leuk
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter over PSV shirt of andersom
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Voor dit soort gevallen hebben ze al een oplossing gevonden:4 bladzijdes tekst per paragraaf, 3 paragraven per hoofdstuk, en dat moet je dan zelf gaan samenvatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben een puber. kan ik dat? ja. wil ik dat? nee. doe ik dat? nee
![]()
Zet ook iets is in mijn fotoboekquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb iets in je fotoboek gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |