Oeh, mag ik, mag ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke even wat personen, geef de functie van de volgende personen:
Breuls
Flem
Danny
Cynix ®
Highlander
kLowJow
Niet zo moeilijk toch
Vervelen we ons samenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik verveel met je mee, dus je bent niet alleen op deze wereld van verveling![]()
dan zijn we lotgenotenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Vervelen we ons samen. Mooizo, fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.
Neuh, die's simpel.quote:
Wissel mobnrs uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Maar we doen er niets mee, behalve FOK!ken. Zo heeft God het niet bedoeld.
Cool een boek van 800 jaar oud .quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Dagobert is een ex-mod en ex-site admin van sport.fok.nl
Dagonet gebruik ik al jaren en heb het uit een boek van zo'n 800 jaar oud.
Wie? Flem of Cynix ®?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nouuuuu, er zit één lastige tussen hoor.
niemand weet wat God bedoeld heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Maar we doen er niets mee, behalve FOK!ken. Zo heeft God het niet bedoeld.
Huh dominee's mogen toch geen vrouw?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
niemand weet wat God bedoeld heeft![]()
zelfs mijn pa en ma weten het niet, en die zijn dominee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist isquote:
Nee dat is waar, maar dat er twee mensen zijn die zich op hetzelfde moment vervelen en FOK!ken is iets om over na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
niemand weet wat God bedoeld heeft![]()
zelfs mijn pa en ma weten het niet, en die zijn dominee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze zitten niet allemaal bij PUB SCquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar dat er twee mensen zijn die zich op hetzelfde moment vervelen en FOK!ken is iets om over na te denken. Al zullen er wel meer zijn die zich vervelen en FOK!ken, anders FOK!ten ze niet
. Maar toch !
Daarom, des te meer reden om na te denkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
ze zitten niet allemaal bij PUB SC![]()
![]()
Jij leest stripboeken? lol ik lees amerikaanse comics,quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik lees alleen stripboeken,
Plaatjes erbij vind ik fijn
Boek van 800 jaar oud is niks voor mij.
Mijn naam kom van een ex-wereldkampioen die nu met legende's doet vechten.
Zijn tattoo's zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist is![]()
Ja die weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]!
Ik bedoelde meer de functie op FOK!
Goedzo! Nu de rest nog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die weet ikhij is de oprichter en dat krijg ik echt niet net te horen op msn hoor
![]()
Ja heeeeel soms nu.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij leest stripboeken? lol ik lees amerikaanse comics,
Dito.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik ook een beetje.
Ook al ben ik ook wel moe van mijn werkdag![]()
Die breuls gooit het forum wel eens platquote:
Zo zou je het kunnen noemen ja. Hij heeft dit forum ook gemaakt zeg maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die breuls gooit het forum wel eens plat![]()
Lees maar niet terug (meen ikquote:
Thomas Malory Le Morte d'Arturquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Cool een boek van 800 jaar oud .
Ik lees wel veel boeken maar dat boek heb ik waarschijnlijk niet gelezen want Dagonet zegt me nietsWelk boek is dat dan?
Net was dat Danny toch? En die Yvonne is dat echt iemand uit een woonwagen kamp die de hele dag dronken is ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja. Hij heeft dit forum ook gemaakt zeg maar.
Highlander.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik krijg net wel te horen dat die Danny een nudist is![]()
Raar idee hoorquote:
Mensen die baggeren bannen ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat zou die hier anders moeten doen, in het SlowChat topic?![]()
Misschien is zijn functie ook een beetje afhankelijk van op wel punt van Fok hij zich concentreerd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee, maar hij is er ook nooit.
het valt me nou pas op dat jij een jonge alfred j kwak als ava hebtquote:
Je bent warm.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mensen die baggeren bannen ofzo.
mmm, dat kan ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mensen die baggeren bannen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |