doeiiquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Maargoed ik ga eens kijken of er nog iets te eten is
dag pubjes![]()
![]()
En Phileine zegt sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Leeftijd : 15 jaar.
Volgensmij is dat dat soort boeken wat 15-jarige meestal niet lezen.![]()
Ooh dat is flauw jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn kat is wazig
aai ik hem lief gaat hij miauwen bijt hij in mijn hand wazig
Mooi, pak maar een dag die jou goed uitkomt, maar wel vóór het weekend. Ik ga namelijk wel carnaval vierenquote:
ik kan iedere dag wel, er is toch niemand, iedereen is op wintersportquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mooi, pak maar een dag die jou goed uitkomt, maar wel vóór het weekend. Ik ga namelijk wel carnaval vieren.
Ben je helemaal alleenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik kan iedere dag wel, er is toch niemand, iedereen is op wintersport![]()
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport isquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ben je helemaal alleen. Je ouders zijn er toch wel, je bedoeld zeker vrienden enzo
.
Die verveelt zich nu dan zeker ook welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport is![]()
Komt goed uit, ik heb ook niets te doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, mijn ma is er vandaag niet, die is naar een vriendin, en me pa is er wel gewoon, vandaag was ik naar een vriendin, en dat was voor zover ik weet de enige die niet op wintersport is![]()
Volgend jaar niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
er valt niks aan te willen, het is gewoon zo
ja, maar zei heeft nog 2 andere vriendinnen die niet op wintersport zijn, en dat zijn nou niet bepaalt mijn vriendinnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die verveelt zich nu dan zeker ook wel
En BrEeZaH'Squote:Op woensdag 22 februari 2006 18:48 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, dan niet meer, dan ben ik 16, dan mag ik een scooter![]()
Dan mag ik je wel weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:50 schreef carmiie het volgende:
[..]
die hoef ik niet![]()
doe mij maar bier![]()
Wat hij zegt.quote:
en rookworstquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Boerenkool met bier dus, van mij mag het nu wel hoor, dat jaartje zal me ook niets interesseren
Wie is dat dan Dago?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Heeft Dago een naamtopic is hij weg... denk dat ik zo naar vermist bel.
nee, hij is FAquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, zit die hier wel eens in de SC dan?
Dat eerste, een middagje afwezig laat enorm veel vuil achter.quote:
Ik keek net ook al raar op toen ik zijn naam hier zagquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, zit die hier wel eens in de SC dan?
1 van de grote bazen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:56 schreef 14.gif het volgende:
wie is dago?
Ow oke, zo bedoel je. Messenga was er toch ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat eerste, een middagje afwezig laat enorm veel vuil achter.
Dagonet? is het niet dagobert ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
1 van de grote bazen.
Jullie moeten allemaal meneer Dagonet tegen hem zeggen.
Ik mag hem Dago noemen, want wij kennen mekaar al langer
Jawelquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ow oke, zo bedoel je. Messenga was er toch ook?
nee, dagonetquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dagonet? is het niet dagobert ?
Die grap zal zeker nog nooooitt eerder gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee dat is een grap. Ik dacht dat hij een typ fout maaktequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die grap zal zeker nog nooooitt eerder gemaakt zijn.
Leer je admins is kennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee dat is een grap. Ik dacht dat hij een typ fout maakte
Nu al ik zit net een week op fok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Leer je admins is kennen.
Ja ik ook een beetje.quote:
Oke even wat personen, geef de functie van de volgende personen:quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu al ik zit net een week op fok.
En weet zinds maandag net dat die Yvonne een bekend persoon is![]()
Nee, Dagobert is een ex-mod en ex-site admin van sport.fok.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |