Oh shit!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neeeheee, het is een serieuze slowchat
je weet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De TT is nu maagdelijk wit
Wat was je aan het rellen in het vorige topic hequote:
Zie dat als een hint waarom hij dan toch hier is. Doe er je voordeel meequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar eigenlijk he, ben jij veel te oud voor pub![]()
ik doe niksquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat was je aan het rellen in het vorige topic he
Foei Foei!![]()
ik mag nogquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zie dat als een hint waarom jij dan toch hier is. Doe er je voordeel mee
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mijn vraag nog een keer
Is dat een Pokémon in je avatar?
ja net stres om TT dus nu wou ik gewoon maagdelijk witte TT van maken.quote:
Hey.quote:
Vekloot je quotejequote:
Dragonball zquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mijn vraag nog een keer
Is dat een Pokémon in je avatar?
quote:
Krijg je wel de restjes vanavond, ipv brokkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dragonball z
dat zie je toch![]()
[..]
Ik ga straks eerst eens boodschappen doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Krijg je wel de restjes vanavond, ipv brokken
![]()
Wat ben je van plan te eten dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst eens boodschappen doen
of misschien kan ik wel met iemand mee eten![]()
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.quote:
Ik heb nog geen ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te eten dan?
Ik heb net pilaf gehad..![]()
waarom in godsnaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ben ik weer, effe sc # 720 en 721 gelezen
Dan was hij snel met z'n edit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]dat was zijn typo, wat kan ik daar aan doen
![]()
ik had krieltjes met prei kip en gehaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Lees jij dat terug?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ben ik weer, effe sc # 720 en 721 gelezen
het is vakantie, dan heb je tijd teveelquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
iets makkelijks, heb geen zin om moeilijk te gaan koken![]()
Jij nog ideeen ?![]()
[..]
waarom in godsnaam![]()
Friet. Heel makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee
iets makkelijks, heb geen zin om moeilijk te gaan koken![]()
Jij nog ideeen ?![]()
[..]
waarom in godsnaam![]()
Ik ben inderdaad snel met mijn edits ja. Ik check mijn berichten altijd even na, maar sommigen kunnen niet wachten met hun quote.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.Jeugdsentiment
Ik stop zo een pizza in de oven, ben toch alleen thuisquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
nu maak je me hongerigquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Friet. Heel makkelijk.
Met frikandellen speciaal met de uitjes onderaan.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad snel met mijn edits ja. Ik check mijn berichten altijd even na, maar sommigen kunnen niet wachten met hun quote.
Kan je zeggen dat mensen sommige dingen gewoon zich aantrekken, en daarom reageer ik misschien zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Oh shit!
Vergeten!
PUB SC is de serieuste SC op FOK!! !!!
Niet iedereen heeft vakantie hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:24 schreef carmiie het volgende:
[..]
het is vakantie, dan heb je tijd teveel![]()
1 van de beste serie's van vroegerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Allemaal kutseries, deze komt uit één van de beste series ooit, Transformers.Jeugdsentiment
Alsof dit de enige 2 warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat mensen sommige dingen gewoon zich aantrekken, en daarom reageer ik misschien zo.
En verder wil ik het er gewoon niet meer over hebben, 2 verkutte slowchats van de 722 zijn zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |