quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inhoud. Goede inhoud momenteel
Tempo. Er zit zeker tempo in dit topic
de hoeveelheid deelnemers (aangezien het nu grotendeels 3 personen is) Stuk of 5,6
Gezelligheid.
Andere 720 topics waren verder zinvoller. Yeah right
een slowchattopic ís niet zinvolquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inhoud.
Tempo.
de hoeveelheid deelnemers (aangezien het nu grotendeels 3 personen is)
Gezelligheid.
Andere 720 topics waren verder zinvoller.
Ik ging zo snel om de anderen bij te houdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inhoud.
Tempo.
de hoeveelheid deelnemers (aangezien het nu grotendeels 3 personen is)
Gezelligheid.
Andere 720 topics waren verder zinvoller.
Te oud voor jullie. 26.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ging zo snel om de anderen bij te houden
En Dribbel en Dev zouden wel hetzelfde gedacht hebben
waarom kom je dan ook daarmee in PUB aanzettenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Te oud voor jullie. 26.
Nu snap ik dat jullie dat niet oud vinden, maar ze is geen Yvonne he, mannetjes onder de 25 zijn niet geoorloofd.
Je vroeg het toch!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waarom kom je dan ook daarmee in PUB aanzetten![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Te oud voor jullie. 26.
Nu snap ik dat jullie dat niet oud vinden, maar ze is geen Yvonne he, mannetjes onder de 25 zijn niet geoorloofd.
Ik val juist op wat oudere vrouwen en 8 jaar ouder is perfect.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:57 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Te oud voor jullie. 26.
Mijn antwoorden zijn cursiefquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inhoud. Goede inhoud momenteel Orly?
Tempo. Er zit zeker tempo in dit topic Inhoud versus tempo is dit toch net als een IQ van een aap. Of kelly van bigbrother
de hoeveelheid deelnemers (aangezien het nu grotendeels 3 personen is) Stuk of 5,6 ATM ja
Gezelligheid.Eenzijdige gezelligheid, ofwel, ORLY?
Andere 720 topics waren verder zinvoller. Yeah rightIt is
owjaquote:
wat maakt het uit joh, als wij ons toch vermakenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn antwoorden zijn cursief
[..]
Oh.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja![]()
[..]
wat maakt het uit joh, als wij ons toch vermaken![]()
TT was niet mijn idee !quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh.
Toch wel tof, als je kijkt naar de TT.
Wie is wij?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
Inhoud. Goede inhoud momenteel Orly? YA RLY!
Tempo. Er zit zeker tempo in dit topic Inhoud versus tempo is dit toch net als een IQ van een aap. Of kelly van bigbrother Waar zouden we het dan over moeten hebben?Geef eens een voorzetje zou ik zeggen...
de hoeveelheid deelnemers (aangezien het nu grotendeels 3 personen is) Stuk of 5,6 ATM ja Dus wat is je probleem?
Gezelligheid.Eenzijdige gezelligheid, ofwel, ORLY? YA RLY! Als je niet zit te kutten hier kan het voor iedereen gezellig zijn
Andere 720 topics waren verder zinvoller. Yeah rightIt s No..It isn't
Ik in ieder geval.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh.
Wie is wij?
Dat veel users niks motten van Messenga kan ik niks aan doen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh.
Wie is wij?
Er worden mensen afgeschoten omdat ze hun mening geven...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik in ieder geval.
De TT, tsja dat is een mening, kan ik verder niks aan doen he![]()
overigens ben ik het er wel mee eens![]()
Zou kunnen is een mening hequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat veel users niks motten van Messenga kan ik niks aan doen...
Maar je kan het wel gezellig houden, minder bash, minder ik wil 2 posts per minuut *krik krik* over onzinnige dingen met het gemiddelde van 3 woorden per zin - ofwel 6 woorden per minuut -quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als er íéts is wat me niet boeit is het die postcount welquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je kan het wel gezellig houden, minder bash, minder ik wil 2 posts per minuut *krik krik* over onzinnige dingen met het gemiddelde van 3 woorden per zin - ofwel 6 woorden per minuut -
Dat werkt niet, daar is per definitie geen SLOWchat niet voor bedoeld.
Het kan gezellig zijn als Messenga zich stil houd..quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je kan het wel gezellig houden, minder bash, minder ik wil 2 posts per minuut *krik krik* over onzinnige dingen met het gemiddelde van 3 woorden per zin - ofwel 6 woorden per minuut -
Dat werkt niet, daar is per definitie geen SLOWchat niet voor bedoeld.
Noem eens op dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als er íéts is wat me niet boeit is het die postcount wel![]()
Zelfde punt als met die TT,quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het kan gezellig zijn als Messenga zich stil houd..
Ach het speelt wel mee, maar dat is niet reden 1 wrom je foktquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te bladeren...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noem eens op dan.
TLK geen probleem
Blijfen Dribbel et toi over die er een punt van maken, minus het feit dat je sinds vandaag hier de slowchat 'opvult'
Mag ik zeggen dat je een 'goede' binnenkomer hebt?
Been there done thatquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen.
Bevalt het je niet, loop dan niet te rellen hier, maar ga een briefje schrijven en stuur het naar hem op dat je hem stom vind.
Been there, done that.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te bladeren...
Voor jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach het speelt wel mee, maar dat is niet reden 1 wrom je fokt
Maar veel users zijn ermee bezig.
Ik heb hem op MSN dus een briefje is niet nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen.
Bevalt het je niet, loop dan niet te rellen hier, maar ga een briefje schrijven en stuur het naar hem op dat je hem stom vind.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there, done that.
Doe eventjes lekker 'lief' en koop eventueel een dagboek. Dit verveelt.
Blij?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Tja hele discussies met Messenga. Nu is ie ineens weg. (zal wel meelezen ja) Maar iedereen is het erover eens dat er meer gelachen wordt als hij er niet is![]()
In mindere mate, je hoeft er niet gewoon een TT mee te bevuilen, drukt meteen een stempel op alles.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb hem op MSN dus een briefje is niet nodig.
Overigens kan ik dat wel zeggen omdat je dat gewoon merkt dat het niet leuk of wel leuk is.
Dan verander je de TT toch meneer de modquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
In mindere mate, je hoeft er niet gewoon een TT mee te bevuilen, drukt meteen een stempel op alles.
Je mag het wel zeggen hoor, maar bashen en een topic... nou ja, zie me vorige post.quote:
*zucht*quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan verander je de TT toch meneer de mod
hij heeft gewoon een punt daarquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen hoor, maar bashen en een topic... nou ja, zie me vorige post.
Mogen we geen grapje maken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen hoor, maar bashen en een topic... nou ja, zie me vorige post.
Je laat het zo simpel klinkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan verander je de TT toch meneer de mod
dat is het ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je laat het zo simpel klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |