Ik was het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik merk het, kutkankerusers die mods uitschelden voor kutkankermods. Echt tof.
Dribbels tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Een plaatje posten...Een hele stoute
wel met paint gemaakt btwquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was het niet.
[..]
Dribbels toch
vertelquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hebt gemist![]()
Dago mag blijven dies ok.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
Binnekort niet meer
We nemen het over
Ik zal erover nadenken...We mogen geen risico nemen dat ze alles weer heroverenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dago mag blijven dies ok.
Tja hele discussies met Messenga. Nu is ie ineens weg. (zal wel meelezen ja) Maar iedereen is het erover eens dat er meer gelachen wordt als hij er niet isquote:
MSN heb ik geen flikker mee te maken, het forum des te meer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die schijnheil doet precies hetzelfde op msn![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken...We mogen geen risico nemen dat ze alles weer heroveren
vanaf welke pagina?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Lees het vorige topic door zou ik zeggen
Messenga is gewoon sporten hoor, klinkt misschien eng, lichaamsbeweging en frisse lucht maar ik kan het je aanraden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Tja hele discussies met Messenga. Nu is ie ineens weg. (zal wel meelezen ja) Maar iedereen is het erover eens dat er meer gelachen wordt als hij er niet is![]()
De kans dat jij hier crew wordt schat ik net zo hoog in als de kansen van Bush op een Nobelprijs voor de vrede.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken...We mogen geen risico nemen dat ze alles weer heroveren
Tsja..quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
MSN heb ik geen flikker mee te maken, het forum des te meer.
OH NEE!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De kans dat jij hier crew wordt schat ik net zo hoog in als de kansen van Bush op een Nobelprijs voor de vrede.
spring met je schotelantenne van het dakquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
OH NEE!!![]()
Mijn leven!1! Wat doe je![]()
:!!11
Ik kan tenminste zeggen dat ik nog ex-crew benquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
OH NEE!!![]()
Mijn leven!1! Wat doe je![]()
:!!11
Onze schotelantenne zit aan de schuur die maar 2 meter hoog isquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
spring met je schotelantenne van het dak![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan tenminste zeggen dat ik nog ex-crew ben
Maar we delen hetzelfde lot.
Arme Dev zijn leven zeg ik jequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
spring met je schotelantenne van het dak![]()
dan graaf je eerst een gat van 8 meter, dat zit je in totaal toch op 10 meterquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef DjDev het volgende:
[..]
Onze schotelantenne zit aan de schuur die maar 2 meter hoog is
Na 2 meter kan je hier niet meer in de grond graven omdat het gewoon te hard isquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dan graaf je eerst een gat van 8 meter, dat zit je in totaal toch op 10 meter![]()
je hebt het nog echt geprobeert ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Na 2 meter kan je hier niet meer in de grond graven omdat het gewoon te hard is
Hoeren klei enzo
paint het anders eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dan graaf je eerst een gat van 8 meter, dat zit je in totaal toch op 10 meter![]()
Betrapt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik wou een keer een put naar Nieuw Zeeland graven maar na 2 meter hield het al opquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt het nog echt geprobeert ook![]()
![]()
hai paul![]()
Ja dat wel jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is toch een feit.
Doeiquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Timmiejj het volgende:
Ik verveel me kapot..(komt niet door jullie hoor) Ga maar ff tv kijken ofzo. mZzl!
![]()
Zei jij dit ook niet in het vorige topic en toen begon ik over mijn slavenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo TLK, dat voedsel was verdomd goed al zeg ik het zelf. Maarja, ik kan niet alleen lekker koken.
Oh shit, je bent een man, dan hoeft dat laatste stukje zin niet.
Zeg Carmiie.......
Toen moest ik het nog maken, het is net me maag in. Dus ik heb niets dubbel gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zei jij dit ook niet in het vorige topic en toen begon ik over mijn slaven?
Dan zit je mooi in de putquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wou een keer een put naar Nieuw Zeeland graven maar na 2 meter hield het al op![]()
![]()
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
paint het anders eens
hoiquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |