ja stressen hier op me werk dus kan niet snel typselen en telefoneren tegelijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens mij ben je te laat barraik denk zal netjes wachten maar mijn geduld reikt niet enorm ver
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
Midden in de weeen nog even kijken of op FOK iedereen zich gedraagt....
De verloskundige en ik wachten rustig tot je klaar bent,....
En die lui op de operatiekamer hebben ook helemaal gaan haast hoor....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lach me kapot![]()
Nogmaals veel succes jullie drietjes![]()
Jaaa, ze hebben in dat ziekenhuis instant ooievaarsquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
het gaat nu dus echt gebeuren!
In zwart-wit poedervorm?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, ze hebben in dat ziekenhuis instant ooievaars![]()
![]()
o.a. En in gel vorm en infuusvorm. En met een beetje pech met een groen OK jas aan.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o.a. En in gel vorm en infuusvorm. En met een beetje pech met een groen OK jas aan.
Nou ja.... dat maakt in dit geval minder uit. Ze grijpen hem dan bij de kont aangezien het een stuitligging is. En vacuum kunnen ze vast niet zuigen daarquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
en als het nog een beetje meer tegen zit in verlostang vorm
![]()
FREAKquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mij hebben ze er (bijna) 22 jaar geleden uitgelokt met een piepbeest (true fact)
Ik hoop voor hen allemaal dat het een beetje snel gaatquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... dat maakt in dit geval minder uit. Ze grijpen hem dan bij de kont aangezien het een stuitligging is. En vacuum kunnen ze vast niet zuigen daar![]()
je krijgt er maar niet genoeg van hequote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor sigaret nu, en meteen nieuwe koffie zetten
Voor iemand die rond 0400 is opgestaan doe ik het aardig vandaag
toen was ik ook wakker!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor sigaret nu, en meteen nieuwe koffie zetten
Voor iemand die rond 0400 is opgestaan doe ik het aardig vandaag
Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik las dat je erg vroeg op was vanmorgen, vond het bewonderenswaardig dat je niet lekker terug je bed in ging![]()
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.
Computer van mij is nu zo stil als een muisHeb maanden gehad dat ik hem als een gek tekeer hoorde gaan met lucht blazen. Maar dat is logisch als die ventilatie-gaten vol dikke stof zitten. Arme pc, wat doe ik hem aan.
Ik was ff bij systeem informatie aan het kijken en zie dat ik 1,6 GB aan virtueel geheugen heb ongeveer. Virtueel geheugenWas dat precies
Ongeveer 1,3 GB beschikbaar nog.
En zo heb ik vandaag meer van het systeem gezien. Ook vele enen en nullen gezien en nog meer cijfers.
Rete interessant te noemen![]()
Ik ben gesteld op mijn pc omdat ik in verbinding sta ermee. Ik denk dus echt dat ik een connectie heb ermee soms.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.
In tegenstelling tot jou heb ik me verslapen vandaag![]()
Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.
Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin![]()
Wil jij mijn vriendinnetje zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dus als vrouwen slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus als vrouwen Marietjes slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?![]()
![]()
Opera 8.52!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu twijfel ik tussen firefox en internet explorer. Internet explorer heeft soms misvormde pagina's, zag ik net ook al hier.
Dat komt door 2 dingen, IE is al geladen in het geheugen, ook al gebruik je het helemaal niet. FF kan je zo instellen dat ie alvast in het geheugen zit zodat het vrij snel open gaat. (hoe? ff googlen, ik gebruik geen FF). Daarnaast als 2e, als je vaak IE gebruikt loopt de cache goed vol en worden de paginas razendsnel geopend omdat ze nog in cache zitten. Adawareschrijvers zijn ook niet gek he... Het is immers een bron van inkomsten voor hun.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Das waar. Maar het gaat me ook om de snelheid van het opvragen van pagina's. Als ik merk dat internet explorer sneller is dan kies ik die. Dan moet ik de stopwatch gaan gebruikenHoewel ik sterk denk dat het met internet explorer een stuk rapper gaat.
Kijk, daarom is je pc dus verneukt, je kan namelijk NIET alle adaware verwijderen en af en toe zijn ze zo beveiligd tegen verwijderen dat je pc fukked up gaat werken zodat de meeste mensen denken: laat maar, ik verwijder nooit meer adaware. Hiervoor deed ie het nog goed!!quote:En die spyware kan ik nog altijd verwijderen met ad-aware en nog meer andere programma's. Gewoon meer programma's zoeken die alle spyware eraf mieteren.
Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoortquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Horen al deze dingen niet thuis in DIG btw
Je zou nog eens opkijken, iig kan je nu niet meer spreken van een schone fresh install...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die spyware, ik heb dus al 8 besmettingen maar ik ga gewoon via hyack this proberen die besmetting eruit te halen. Moet toch niet moeilijk zijn om die nerds te verslaan
Hej, ik heb over je gedroomd... Ik deed een poging je te versieren maar je deed alsof je alleen maar afrikaans sprak en me niet kon verstaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoort
Welk liedje? en wiens nicknaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik jouw nick zie
And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik jouw nick zie
Nooit gewetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.
quote:Solid
Ashford & Simpson
Music & Lyrics : N. Ashford - B. Simpson
Solid, solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid
Solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Hot, hot, hot, hot, hot, hot
You didn't turn away
When the sky went gray
Somehow we managed
We had to stay together
You didn't bat an eye
When I made you cry
We knew down the line
We could make it better
And for love's sake
Each mistake you forgave
And soon both of us
Learn to trust
Not run away
It was no time to play
We build it up
Build it up
Build it up
And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Gone with the wind
Another friend got in between
And tried to separate us
Knock knock on wood
You understood
Love was so new
We did what we had to
And with that feeling
We were willing to take a chance
So against all odds
We made a start
We got serious
This wouldn't turn to dust
We build it up
Build it up
Build it up
And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Solid
Jaaaa. Hij wat donkerder en zij wat lichter met vlechtjes. Hij met een jaren 80 kapselquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
Ow muts... Die heb ik al de hele tijd in mn kop als ik SolidasRock zn berichies lees... Clippie is toch ook met een stukkie ergens onder een brug?
klein vrouwtje, grote man???
Of zit ik er nou weer helemaal naast?
Cache af en toe ff legen helpt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Bastard het volgende:
Maar om nou over te stappen op een vreemde browser :S
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, ik heb over je gedroomd... Ik deed een poging je te versieren maar je deed alsof je alleen maar afrikaans sprak en me niet kon verstaan.![]()
quote:
Nog geen nieuws, geloof ik.quote:
Vlinders in je buik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben me een portie onrustig ineens. Geen idee hoe dat komt. Sinds een half uur nou of zo. bleeehhh![]()
nah..... niet dat soort prettige onrust helaasquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vlinders in je buik?
Of nee wacht, al dat gepraat over babys doet iets met vrouwen hun hormonen of zo...![]()
Dan betekent het dat je iets dwars zit, en dit speelt al heel lang, het steekt nu alleen de kop op... (herkenbaar?)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef nokwanda het volgende:
nah..... niet dat soort prettige onrust helaas
Overigens doet dat babygedoe me wel wat hoor. Maar niet in de zin die jij bedoelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah..... niet dat soort prettige onrust helaas
Zou kunnen Vamp, zou kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:43 schreef vamperotica het volgende:
of dat er ergens anders iets DWARS ligt en eruit moet
Jaaaaaaa. tis nu haast 23.00 uur. Zou ie er al zijn? Of wordt het de 23ste?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef vamperotica het volgende:
Dan hopen we maar op opgelucht babygejank....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
Of wordt het de 23ste?
Het blijft spannend hoor.
Zucht....... tell me. Niet weeeeer he!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
jah,... tót jij met voorspellingen kwam...
Nokwanda-force one: Astrale toestemming om te landen!
Wind 3 knopen z/zo lichte bewolking op 350 feet, toestemming voor baan 6L, draai rechtsom naar 230 graden, en begin afdaling tot 200 feet, meldt aankomst 200 feet, roger ?
Jij bent thuis maar Mirage in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:09 schreef Oversight het volgende:
Ik ben thuis, ...
géén baby,... inleiden met infuus begint pas mórgen.... bareuhh..
Nu wél zachte weeen, en ontsluiting.. vraag me niet hoeveel.
Ik mocht niet zelf voelen... en vertrouw niemand.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij bent thuis maar Mirage in het ziekenhuis?
Hoe is het met de andere twee jongetjes?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef nokwanda het volgende:
nou kunnen we iig een poging tot slapen wagen. En jij!!!!! Hou je mobiel paraat
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
Bij Óma,.... twéé oma's
Vandaar mijn moeite me te bedwingen....
Maar je gaat toch niet vreselijk stappen vanavond heyquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Oversight het volgende:
[..]slapen ?
ik voel me losgeslagen.....
And the story continues. Het lijkt verdomme wel een soap. Net op het spannendste moment moet je wachten op de volgende aflevering.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef vamperotica het volgende:
jullie houden het wel spannend....
stom ziekenhuis
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet vreselijk stappen vanavond hey![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef Oversight het volgende:
Ik schiet steeds in de lach als ik dat woord lees of hoor...
En dan is voor ons de cliffhanger nog wel uit te houden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
And the story continues. Het lijkt verdomme wel een soap. Net op het spannendste moment moet je wachten op de volgende aflevering.
quote:
Daar wordt een mens toch helemaal gek vanquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dan is voor ons de cliffhanger nog wel uit te houden...
al had ik toen ik een paar uurtjes geleden op de bank lag wel even het gevoel alsof er hier eentje op zoek was naar de uitgang.....
En jij Nokje... Met je medevoelen al helemaal.....
maar het lijkt me niets als je daar al de hele dag bezig bent met weeen willen krijgen.... En je mag opeens niet meer!
Check dan eerst ff je mailquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ik zal zo braaf gaan slapen.....
En er een paar een zoektocht door de DB besparen....
kwestie van vertrouwen.....
En zoals de waard is....
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef vamperotica het volgende:
En we weten allemaal wat het beste helpt tegen een flinke kramp
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jamaar we bedoelen vast niet hetzelfde.
Nou ja..... een goeie massage dan maar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:34 schreef vamperotica het volgende:
Ik had het meer over het met kracht strekken van de achterpoot....
uhm... dat ligt er eenbeetje aan natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm... dat ligt er eenbeetje aan natuurlijk
Vanavond en morgenavond en overmorgenavond. Komkommers en zo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kom op , begin maar met de smerige details,....
Ik zal moeten fantaseren vanavond....
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef vamperotica het volgende:
neen niets van dat al....
jij moet je rustig houden... al je energie opsparen en je vrouw morgen steunen met alles wat je hebt
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef vamperotica het volgende:
dat klinkt toch niet helemaal zoals ikhet bedoeld had
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vanavond en morgenavond en overmorgenavond. Komkommers en zo.![]()
Nou.... okay dan.... ook DAT kan een reden voor de kramp op zich zijn terwijl het tegelijk het medicijn kan zijn![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef vamperotica het volgende:
dan geef die komkommer maar hier!
* harde lachbui krijgt*quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat zou kleine oversight me nooit vergeven.....
komkommer in zn....
Stuit-ligging, weet je nog?
Tegen de tijd dat ze die krijgt heeft de komkommer geen zin meerquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Barra... nou moet ik helemaal aan Barbapappa denken door die begroeting van jou
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Barra... nou moet ik helemaal aan Barbapappa denken door die begroeting van jou
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge nokje mogge OS mogge Mir mogge mogge Dreamy mogge Vamp mogge Barb mogge Barra
quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge SolidasRock *kopje koffie brengt om het goed te maken*
Ik Barbamamaquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben Barrapappa!!!!!!!
mirage krijgt een baby samen met oversightquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef mailyourmom het volgende:
... ik stap net binnen. waar gaat het over? staat er iemand op springen?
Ja. Mirage. Zou gister al ingeleid worden maar er kwam een spoedgeval tussen dus nu zou het vandaag gebeuren. Oversight, de paps bericht wel als het zover is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef mailyourmom het volgende:
... ik stap net binnen. waar gaat het over? staat er iemand op springen?
quote:
een vast hele gezonde en grote jongenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef mailyourmom het volgende:
ooooooo aha neem me niet kwalijk. weten ze al wat het wordt?
Foutje in firefox... Dacht dat ie niks deed maar toen in een keer stonden er twee postsquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja.... en???? Dat doe je toch al
yep..... jongetje #3quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef mailyourmom het volgende:
ooooooo aha neem me niet kwalijk. weten ze al wat het wordt?
volgens de berichten van gisteravond is er iemand voorgedrongen... Er moest nu weer tot vandaag gewacht wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik denk het wel....jongens laat ons niet langer in spanning![]()
* mailyourmom voelt zich een beetje onwetendquote:
je blijft te laat reageren hequote:
Ja... ik zei al: ik heb me verslapen. Dat betekent meestal dat ik de rest van de dag achter de feiten aan blijf hobbelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je blijft te laat reageren he
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... ik zei al: ik heb me verslapen. Dat betekent meestal dat ik de rest van de dag achter de feiten aan blijf hobbelen.
Meestal kan ik dan ook beter niet gaan koken omdat alles zal verbranden
... en wat is er in april?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ken niemand nog persoonlijk denk dat daar in april wel verandering in komt
denk ook dat de meeste me persoonlijk niet willen kennen
Sommige kennen elkaar wel.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef mailyourmom het volgende:
Vraag ik me al een hele tijd af... Kennen de diehard posters hier elkaar ook persoonlijk?
Had je het niet gezien Barraquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Had je het niet gezien Barra
Ik ken er een paar. En ook een handjevol minder diehard postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef mailyourmom het volgende:
Vraag ik me al een hele tijd af... Kennen de diehard posters hier elkaar ook persoonlijk?
jaaaahaaaaa...... nieuw vers vleesquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sommige kennen elkaar wel.....
En we zijn ook errug nieuwsgierig naar nieuwkomers!!
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaahaaaaa...... nieuw vers vlees![]()
![]()
ik mis idd de minder diehard postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken er een paar. En ook een handjevol minder diehard posters
dat heeft nou toch geen zin meer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:04 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?
ze heeft mij oook nog nooit gebeten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:04 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mis idd de minder diehard posters
waar is COZ?
Nog niet, neequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze heeft mij oook nog nooit gebeten hoor
In dat geval kan ik maar beter gewoon meedoen he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat heeft nou toch geen zin meer!
Jij begrijpt mequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat heeft nou toch geen zin meer!
quote:
Alles op zijn tijd knulquote:
slaapkoppiequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd knul![]()
en nu zit ik hier te wachten op een vlechtdame waarvan ik toch echt dacht dat ze vandaag zou komen. Ik dacht er te laat aan en nu is ze er nietOf was dat volgendse week? Ik weet het echt niet meer en haar mobiel staat uit. Ik ben helemaal in de war vandaag.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef Oversight het volgende:goeiemorgen allemaal..
welkom "nieuw vlees"
Hoest met jullie nieuwe vlees?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef Oversight het volgende:goeiemorgen allemaal..
welkom "nieuw vlees"
maahaaar....... ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
afgelopen nacht was er wat beweging in haar buik...
verpleegsters dachten dat het niets was.....
ohoh, en niet eens gelijk zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu is er beweging in de wieg !
Aiden Douglas Adams
Zusje? Soesje? Hoe is het? Skizuckie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:
zoessie?
bingoquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zusje? Soesje? Hoe is het? Skizuckie?
Zat ik in de buurt?![]()
quote:
Win ik iets? de 7 ton waarover vamperotica gedroomd heeft misschienquote:
dat had ik niet gedroomd... helaas... Hoewel... De meeste dromen zijn nog altijd bedrog... Maar ja, dat weet je hier in truth natuurlijk nooit....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Win ik iets? de 7 ton waarover vamperotica gedroomd heeft misschien?
Ik dacht trouwens dat draculetje de dochtertje van vamperotica was...![]()
Excuus, dat was marietje34 die dat droomde....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat had ik niet gedroomd... helaas... Hoewel... De meeste dromen zijn nog altijd bedrog... Maar ja, dat weet je hier in truth natuurlijk nooit....
neen.... t is de tante van mn dochter!
Yep, that was mequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Excuus, dat was marietje34 die dat droomde....
Draculletje is dus je zus... oke... ergens schreef je een postje waaruit ik afleidde dat het je dochtertje was...
ja! ik ben er weer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:
zoessie?
Waarom stress?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra heeft stress.....shit is raining down from the sky
.... on me
Aiden Douglas Adamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe staan de zaken???????? Is ze bevallen
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef draculettetje het volgende:
ow en zoessie, ik lees nu pas dat er in april weer een solse gat meet komt........
denk je dat we het deze keer wel redden????
idd beetje ADHD vandaag ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu rustig.... weer
Excuse moi for me being busy
Valt meequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd beetje ADHD vandaag ofzo
Ja graag.quote:
Thx.quote:
Schoppen mag best als het ff niet gaat zoals het moet gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thx.
Hoopte daar wat praktische hulp bij te krijgen van lover en zo.
Ik ga hiervan een beetje om me heen schoppen.
Volgens het orakel wel dus!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef draculettetje het volgende:
ow en zoessie, ik lees nu pas dat er in april weer een solse gat meet komt........
denk je dat we het deze keer wel redden????
Och meiske toch...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon rotnieuws gehad.
Vriendin van me blijkt al een tijd in het ziekenhuis te liggen met hetzelfde waar mijn zusje in Zuid Afrika aan gestorven is. Maar die vriendin van me dan hier in Nederland.
Brengt een boel zeer van vorig jaar naar boven.
precies ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Och meiske toch...![]()
Pijn om het verdriet en verlies uit het verleden...
Andere herinneringen die dat met zich mee neemt,
angst om de situatie nu.....
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me zwaar klote.... gister tot half 3 in de kroeg gezeten![]()
en nu gewoon weer aan het werk
op nokje
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
precies ja.![]()
Maar goed.... na een nachtje slapen......![]()
Er zijn vandaag weer andere dingen om te doen, andere dingen ook om me zorgen om te maken. Ook in de nasleep van gister. Hoofd koel houden en ertegenaan.![]()
Succes met je brakheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me zwaar klote.... gister tot half 3 in de kroeg gezeten![]()
en nu gewoon weer aan het werk
op nokje
quote:
Weet je..... hel raar..... ik heb liggen dromen vannacht maar herinner me alleen fragmenten. Maar in een van die fragmenten stelde ik me aan jou voor. Ik zag jou en maakte een grapje met je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve nok,
ook van deze kant veel sterkte enzo gewenst! Eigenlijk ik denk aan je.....
Ik heb dat dus praktisch altijd. Dat ik me alleen fragmenten en flarden herinnerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je..... hel raar..... ik heb liggen dromen vannacht maar herinner me alleen fragmenten. Maar in een van die fragmenten stelde ik me aan jou voor. Ik zag jou en maakte een grapje met je.
ANders gewoon nog een bierjte nemen, helpt ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe BrakkaCupraCuda
ben net over me nek gegaanlucht wel op
voel me al een stuk beter
owwww echt nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ANders gewoon nog een bierjte nemen, helpt ook![]()
Da's morgen alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owwww echt nietnooooooit meer alcohol.... tot zaterdag
tot morgen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het NokwandaAl wat beter
Eerst maar eens koffie drinken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vaak blijft zelfs alleen de sfeer hangenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus praktisch altijd. Dat ik me alleen fragmenten en flarden herinner![]()
you go girlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.
Ik ben vandaag iig wel weer wat positiever en heb wel weer wat kracht
Das mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.
Ik ben vandaag iig wel weer wat positiever en heb wel weer wat kracht
jah inderdaad. Was laatst heel erg aan het dromen over een ex-lief van me. Ik heb dat gevoel 2 dagen bij me gehoudenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vaak blijft zelfs alleen de sfeer hangen
Guinness en strongbow he... serveren ze in Pints (=0.5L) en dat gaat al snelquote:
Guinnesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Guinness en strongbow he... serveren ze in Pints (=0.5L) en dat gaat al snel
mja en dan ook nog strongbow... dat ziet eruit als gewoon bier maar het smaakt meer naar witte wijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Guinnes![]()
Daar ben ik ook wel es vreselijk dronken van geworden![]()
Ben je niet aan het werk dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coldplay - clocks
Is een favoriet nummer van mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coldplay - clocks
Oasis - Wonderwallquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coldplay - clocks
jawelquote:
aangenaam! hoop wel dat het een leuk grapje was....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je..... hel raar..... ik heb liggen dromen vannacht maar herinner me alleen fragmenten. Maar in een van die fragmenten stelde ik me aan jou voor. Ik zag jou en maakte een grapje met je.
k ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef gaai het volgende:
Begint het gecarnaval dit weekend?![]()
Ik heb nooit een flauw idee, maar wil het wel graag weten.....opdat ik niet per ongeluk de stad inga als die gekken daar rondhossen![]()
Ik hou dus, heel duidelijk, niet van carnavallerij
Ow???? Whats wrong?quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik in de toekomst kopen nog
Ik heb dromen en dromen zijn geen bedrog
Ik vind hem alleen wat klein overkomenMaar dat kan aan de foto liggen
![]()
[afbeelding]
Dit als inrichting binnen in het jacht
Ik heb dromen lopen en dromen zijn om te omarmenEn om na te streven ook
Ik denk in grootheden dus het ligt aan de foto waarschijnlijkquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow???? Whats wrong?
Ik was ff in de douche gesprongen.
Ik geloof dat het orakel een beetje last van een kater heeftquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik geloof dat het orakel een beetje last van een kater heeft
als ik dat doe ben ik gewoon een viespeukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Zomaar even voor Nok, om te laten weten dat ik aan dr denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |