abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:07:55 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371302
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, ik las dat je erg vroeg op was vanmorgen, vond het bewonderenswaardig dat je niet lekker terug je bed in ging
Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.

Computer van mij is nu zo stil als een muis Heb maanden gehad dat ik hem als een gek tekeer hoorde gaan met lucht blazen. Maar dat is logisch als die ventilatie-gaten vol dikke stof zitten. Arme pc, wat doe ik hem aan.

Ik was ff bij systeem informatie aan het kijken en zie dat ik 1,6 GB aan virtueel geheugen heb ongeveer. Virtueel geheugen Was dat precies Ongeveer 1,3 GB beschikbaar nog.

En zo heb ik vandaag meer van het systeem gezien. Ook vele enen en nullen gezien en nog meer cijfers.

Rete interessant te noemen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:10:18 #36
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371403
Hier kwam een familie-lid aan de deur ons lastig vallen in mijn droom, een familie-lid waar we gaan contact meer hebben wegens omstandigheden. En die was hardnekkig. En toen heb ik me zo moeten inspannen in die droom met staren met de ogen om hem bang te maken, dat ik gewoon niet lekker gedroomd heb. Kracht-inspanning moeten doen als het ware. Gigantische krachtinspanning.

En toen werd ik wakker en leek het alsof 100 van die drukkende dingen op mijn hoofd vast zaten, nog meer zelfs. Ik zat vast overal.

En ik moest pissen Erg pissen. Dus ben ik opgestaan en toen ben ik wakker gebleven. Op Fok! geschreven en toen met de hond gaan lopen, op de bank gelegen en naar de winkel geweest. Computer opnieuw geinstalleerd alles schoon gemaakt hier. En dat was mijn dag

De dag van iemand die eeuwig vakantie heeft, maar ook weer niet
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:11:17 #37
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35371438
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.

Computer van mij is nu zo stil als een muis Heb maanden gehad dat ik hem als een gek tekeer hoorde gaan met lucht blazen. Maar dat is logisch als die ventilatie-gaten vol dikke stof zitten. Arme pc, wat doe ik hem aan.

Ik was ff bij systeem informatie aan het kijken en zie dat ik 1,6 GB aan virtueel geheugen heb ongeveer. Virtueel geheugen Was dat precies Ongeveer 1,3 GB beschikbaar nog.

En zo heb ik vandaag meer van het systeem gezien. Ook vele enen en nullen gezien en nog meer cijfers.

Rete interessant te noemen
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.

In tegenstelling tot jou heb ik me verslapen vandaag

Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:13:04 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371494
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.

Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin
Ik ben gesteld op mijn pc omdat ik in verbinding sta ermee. Ik denk dus echt dat ik een connectie heb ermee soms.

Nou hopelijk komt die droom uit Wel bescheiden dat het 7 ton is Vind ik een redelijk bescheiden bedrag En dan is de kans ook groter dat die droom uitkomt Als je meteen droomt over 50 miljoen dan is de droom te groot. Klein beginnen met dromen en groot eindigen is de beste manier denk ik

Zoals de SNS-bank zegt. Groot geworden door klein te blijven Maar of dat helemaal juist is
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:13:33 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371515
Ik ga ff koffie zetten

Het typen is weer op gang gebracht dus het gaat weer goed lopen Zolang het typen gaat als een waterval gaat mijn pc ook beter functioneren.
pi_35371522
quote:

[..]

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:17:54 #41
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35371675
Mensen, ik moet er vandoor, tot later maar weer
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:21:48 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371809
Tot later

Ik heb een nieuw toetsenbord nodig, de linker shift toets is te klein

En zo haperen de toetsen ook vaker, ik zal een toetsenbord moeten hebben die beter aanslaat van toetsen. Ben sowieso van plan om nog meer te gaan schrijven, in word-documenten dus. En dan is het wel prettig als het toetsenbord zich aanpast aan de vingers.

Zo, ik ga nu muziek luisteren

ff helemaal bijkomen. En details zijn voor later

Ik heb alle tijd
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:26:48 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35371966
Tijd voor windows service pack 2 en updates...ook niet te vergeten. En dan ben ik klaar voor het jaar 3010
pi_35373347
quote:

[..]

Wil jij mijn vriendinnetje zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35373453
quote:

Dus als vrouwen slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?
pi_35374007
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dus als vrouwen Marietjes slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:35:44 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35374575
Ben ff bezig met mijn muis opnieuw in te stellen

Mijn muis heeft matrix technologie Ik weet dat nu pas. Hij kostte dan ook 90 euro maar dan heb je wel wat. Bluetooth technologie dus MX900 heet mijn muis

Ik ga verder weer, batterijen moeten 30 minuten uit de muis en ik moet hem resetten dus pak ik ff een andere muis. Heb deze muis dus al zeker 2 jaar die met blue-tooth. Ik ga binnenkort een toetsenbord halen van logiteck. Een toetsenbord dat geschreven woorden en teksten doet coderen zodat mensen niet kunnen meelezen meer. Dus zitten mensen in mijn computer te kijken dan zien ze chaos

En nu twijfel ik tussen firefox en internet explorer. Internet explorer heeft soms misvormde pagina's, zag ik net ook al hier.

Tijd voor koffie nog
pi_35374635
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:38:59 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35374714
Ik word architect

Ik ga eigen systemen opzetten

Puur door met hobby bezig te zijn
pi_35374751
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu twijfel ik tussen firefox en internet explorer. Internet explorer heeft soms misvormde pagina's, zag ik net ook al hier.
Opera 8.52! 2e keuze FF

Ik vind het maar raar dat je met IE, die standaard wordt gebruikt door 80% van internetters misvormde paginas krijgt.... druk eens op CTRL+F5?

Sowiezo IE weinig gebruiken en alternatieve browsers meer, zo heb je geen of weinig last van spyware en van de veiligheidsgaten in IE....
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:45:28 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35375022
Das waar. Maar het gaat me ook om de snelheid van het opvragen van pagina's.

Als ik merk dat internet explorer sneller is dan kies ik die. Dan moet ik de stopwatch gaan gebruiken Hoewel ik sterk denk dat het met internet explorer een stuk rapper gaat. En die spyware kan ik nog altijd verwijderen met ad-aware en nog meer andere programma's. Gewoon meer programma's zoeken die alle spyware eraf mieteren.

Maar opera kan inderdaad ook. Genoeg alternatieven. Ik zit nu ff via internet explorer en schakel straks misschien weer over op firefox.

Ik kom er net achter dat ik altijd mij bluetooth muis verkeerd heb liggen aansluiten Je moet dus eerst de knop van de ontvanger indrukken en daarna pas de knop van de muis

Half lezen van gebruikershandleidingen

Fok loopt als een tiet hier Om het maar zo uit te drukken

Gaat echt met een flits nu

Mijn broer gebruikt ook opera dus Zoveel verschil zal het niet zijn. Ik kijk zo ff op firefox en als firefox ook snel gaat, dan gebruik ik die weer ff. Wisselen tussen keuze's kan altijd. Ik hoef me niet vast te pinnen op 1 keuze.

Ben sowieso wat ontspannender weer. Heb jaren last gehad van achterdocht. Ik had wantrouwen overal. Maar dat is een apart verhaal.
pi_35375503
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Das waar. Maar het gaat me ook om de snelheid van het opvragen van pagina's. Als ik merk dat internet explorer sneller is dan kies ik die. Dan moet ik de stopwatch gaan gebruiken Hoewel ik sterk denk dat het met internet explorer een stuk rapper gaat.
Dat komt door 2 dingen, IE is al geladen in het geheugen, ook al gebruik je het helemaal niet. FF kan je zo instellen dat ie alvast in het geheugen zit zodat het vrij snel open gaat. (hoe? ff googlen, ik gebruik geen FF). Daarnaast als 2e, als je vaak IE gebruikt loopt de cache goed vol en worden de paginas razendsnel geopend omdat ze nog in cache zitten. Adawareschrijvers zijn ook niet gek he... Het is immers een bron van inkomsten voor hun.
quote:
En die spyware kan ik nog altijd verwijderen met ad-aware en nog meer andere programma's. Gewoon meer programma's zoeken die alle spyware eraf mieteren.
Kijk, daarom is je pc dus verneukt, je kan namelijk NIET alle adaware verwijderen en af en toe zijn ze zo beveiligd tegen verwijderen dat je pc fukked up gaat werken zodat de meeste mensen denken: laat maar, ik verwijder nooit meer adaware. Hiervoor deed ie het nog goed!!

Je moet het zien als paracetamol, die helpt tegen veel dingen maar denk nou niet dat je onoverwinnelijk bent....
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:01:10 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35375768
Das waar

Mijn pc is heilig Ben net klaar met opschonen dus zal voorzichtig moeten zijn. Ik schakel zo ook over naar firefox. Maar eerst service-pack 2 nog installeren dus. En dat kan alleen via internet explorer. Windows staat niet toe om dat via wat anders te doen.

Trouwens, toen ik net klaar was met alles opnieuw installeren had ik meteen 8 critical errors erin zitten. Niet eens op internet geweest op vage sites. Alleen het broodnodige van beveiliging en meteen weer het een en ander te pakken

Ik ga kijken of de muis gaat meewerken nu

Er komt nog wel een tijd dat de strijd tegen de internet-vervuilers gewonnen wordt. Ze hebben geen bestaansrechten dus sowieso zal het goede het moeten winnen van het kwade wat dat betreft.
pi_35376247
Mis dromenvanger... helemaal mis. Die strijd zal nooit gewonnen worden zolang er privacy is op internet en elke pcnerd zo toegang heeft tot internet...

En ja logisch dat je pc gelijk besmet is. Je moet dan ook SP2 OP je cd zetten samen met je windows (=slipstreamen, ook ff googlen erop)

Maaruh, ook via FF kan je WU op, moet je een plugin voor downen (weet niet precies welke, ff googlen)

Horen al deze dingen niet thuis in DIG btw
pi_35376494
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef SolidasRock het volgende:

Horen al deze dingen niet thuis in DIG btw
Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoort
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:22:38 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35376702

Ik ben 58 updates aan het installeren, laatste reactie over digital.

Verder zal ik toch verder moeten in het leven weer, altijd vooruit. Daarom ben ik ook altijd op zoek naar iets. Nu schrijf ik dan wel veel maar ik wil meer en meer en meer. Ik beweeg me wederom soepel. Misschien moet ik gaan dansen om soepeler te worden. Gewoon op zolder harde muziek aanzetten en uitflippen

Of tennissen, tennissen is een spel waar je verstand en tactiek en nog meer moet gebruiken.

Het gaat me erom dat ik me tot uitdrukking blijf brengen om zo niet vast te komen te zitten. Losser worden wederom. Ik ben losser dan ooit, ik beweeg me losser. Maar het kan altijd beter.

Soms gaat de tijd zo lekker hier

Ik merk dat de tijd gewoon mee kan zitten zoals die nog nooit heeft meegezeten. Het lijkt dan net een andere tijd te zijn Alsof de 4e dimensie in volle hevigheid is losgebarsten

Maar goed, ik ga verder met installeren en kwam er net achter dat ik service pack 2 nodig heb om blue-tooth te kunnen gebruiken.

Over die spyware, ik heb dus al 8 besmettingen maar ik ga gewoon via hyack this proberen die besmetting eruit te halen. Moet toch niet moeilijk zijn om die nerds te verslaan
pi_35377050
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die spyware, ik heb dus al 8 besmettingen maar ik ga gewoon via hyack this proberen die besmetting eruit te halen. Moet toch niet moeilijk zijn om die nerds te verslaan
Je zou nog eens opkijken, iig kan je nu niet meer spreken van een schone fresh install...

Volgende keer eerst autopatcher downloaden (is maar een voorbeeldje), dan heb je alle fixes op je pc staan, daarna format en je modem ff uitzetten, installeer alles, ook je autopatcherpakketje, als je dan het net opgaat ben je al immuun voor een boel dingen en op WU zal je zien dat er nul hotfixes zijn....
pi_35377211
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:

Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoort
Hej, ik heb over je gedroomd... Ik deed een poging je te versieren maar je deed alsof je alleen maar afrikaans sprak en me niet kon verstaan.
pi_35377238
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik jouw nick zie
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35377292
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Welk liedje? en wiens nicknaam
pi_35377398
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35377495
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.
Nooit geweten

Maar aan de hand van jouw zinnetje vond ik dit:

http://ntl.matrix.com.br/pfilho/html/lyrics/s/solid.txt
quote:
Solid
Ashford & Simpson
Music & Lyrics : N. Ashford - B. Simpson

Solid, solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got

Solid
Solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Hot, hot, hot, hot, hot, hot

You didn't turn away
When the sky went gray
Somehow we managed
We had to stay together

You didn't bat an eye
When I made you cry
We knew down the line
We could make it better

And for love's sake
Each mistake you forgave
And soon both of us
Learn to trust

Not run away
It was no time to play
We build it up
Build it up
Build it up

And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got

Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still

Gone with the wind
Another friend got in between
And tried to separate us
Knock knock on wood
You understood
Love was so new
We did what we had to

And with that feeling
We were willing to take a chance
So against all odds
We made a start
We got serious
This wouldn't turn to dust
We build it up
Build it up
Build it up

And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got

Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Solid

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2006 19:43:30 ]
pi_35377661
Jaaaaaa, Ashford and Simpson. Die bedoelde ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35378708
Ow muts... Die heb ik al de hele tijd in mn kop als ik SolidasRock zn berichies lees... Clippie is toch ook met een stukkie ergens onder een brug?
klein vrouwtje, grote man???
Of zit ik er nou weer helemaal naast?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35378924
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
Ow muts... Die heb ik al de hele tijd in mn kop als ik SolidasRock zn berichies lees... Clippie is toch ook met een stukkie ergens onder een brug?
klein vrouwtje, grote man???
Of zit ik er nou weer helemaal naast?
Jaaaa. Hij wat donkerder en zij wat lichter met vlechtjes. Hij met een jaren 80 kapsel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35379507
Ik heb gemillimeterd haar en ik zit nooit onder bruggetjes rond te hangen...
pi_35379865
Maar jij heet ook geen Ashford and Simpson maar SolidasRock. Dus dan mag dat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35380037
en dat ge ah ah ah ah ah......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')