Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik las dat je erg vroeg op was vanmorgen, vond het bewonderenswaardig dat je niet lekker terug je bed in ging![]()
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik voelde me te onrustig om terug in bed te gaan, ik voelde me totaal overspannen terwijl ik rustig in bed ben gaan liggen gisteren. Het was niet eens een overspannen gevoel, het was een hel wederom. Heb dat gevoel lang niet meer gehad. Alsof mijn denken en bewustzijn besmet was.
Computer van mij is nu zo stil als een muisHeb maanden gehad dat ik hem als een gek tekeer hoorde gaan met lucht blazen. Maar dat is logisch als die ventilatie-gaten vol dikke stof zitten. Arme pc, wat doe ik hem aan.
Ik was ff bij systeem informatie aan het kijken en zie dat ik 1,6 GB aan virtueel geheugen heb ongeveer. Virtueel geheugenWas dat precies
Ongeveer 1,3 GB beschikbaar nog.
En zo heb ik vandaag meer van het systeem gezien. Ook vele enen en nullen gezien en nog meer cijfers.
Rete interessant te noemen![]()
Ik ben gesteld op mijn pc omdat ik in verbinding sta ermee. Ik denk dus echt dat ik een connectie heb ermee soms.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.
In tegenstelling tot jou heb ik me verslapen vandaag![]()
Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah ja, ik ben ook niet zo'n goede moeder voor mijn pc. Als het maar doet, en hij is gelukkig redelijk snel.
Wel een goeie droom: ik had 7 ton gewonnen voor mijzelf, en 7 ton voor mijn beste vriendin![]()
Wil jij mijn vriendinnetje zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dus als vrouwen slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:11 schreef Marietje_34 het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus als vrouwen Marietjes slapen en tijdens het dromen van oor tot oor grijnzen, gaat het niet over een boel met olie ingesmeerde zongebruinnde naakte mannen maar alleen maar over geld?![]()
![]()
Opera 8.52!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu twijfel ik tussen firefox en internet explorer. Internet explorer heeft soms misvormde pagina's, zag ik net ook al hier.
Dat komt door 2 dingen, IE is al geladen in het geheugen, ook al gebruik je het helemaal niet. FF kan je zo instellen dat ie alvast in het geheugen zit zodat het vrij snel open gaat. (hoe? ff googlen, ik gebruik geen FF). Daarnaast als 2e, als je vaak IE gebruikt loopt de cache goed vol en worden de paginas razendsnel geopend omdat ze nog in cache zitten. Adawareschrijvers zijn ook niet gek he... Het is immers een bron van inkomsten voor hun.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Das waar. Maar het gaat me ook om de snelheid van het opvragen van pagina's. Als ik merk dat internet explorer sneller is dan kies ik die. Dan moet ik de stopwatch gaan gebruikenHoewel ik sterk denk dat het met internet explorer een stuk rapper gaat.
Kijk, daarom is je pc dus verneukt, je kan namelijk NIET alle adaware verwijderen en af en toe zijn ze zo beveiligd tegen verwijderen dat je pc fukked up gaat werken zodat de meeste mensen denken: laat maar, ik verwijder nooit meer adaware. Hiervoor deed ie het nog goed!!quote:En die spyware kan ik nog altijd verwijderen met ad-aware en nog meer andere programma's. Gewoon meer programma's zoeken die alle spyware eraf mieteren.
Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoortquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Horen al deze dingen niet thuis in DIG btw
Je zou nog eens opkijken, iig kan je nu niet meer spreken van een schone fresh install...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Over die spyware, ik heb dus al 8 besmettingen maar ik ga gewoon via hyack this proberen die besmetting eruit te halen. Moet toch niet moeilijk zijn om die nerds te verslaan
Hej, ik heb over je gedroomd... Ik deed een poging je te versieren maar je deed alsof je alleen maar afrikaans sprak en me niet kon verstaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja, eigenlijk wel. Maar ja....... de meeste dingen die we hier bespreken horen in SEX, OUD, PUB, noem maar op. Dus....... never mind wat er in DIG hoort
Welk liedje? en wiens nicknaamquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik jouw nick zie
And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik krijg elke keer dat liedje in m'n hoofd als ik jouw nick zie
Nooit gewetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
And now we're solid, Solid as a rock. Welk duo zong dat ook al weer.
quote:Solid
Ashford & Simpson
Music & Lyrics : N. Ashford - B. Simpson
Solid, solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid
Solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Hot, hot, hot, hot, hot, hot
You didn't turn away
When the sky went gray
Somehow we managed
We had to stay together
You didn't bat an eye
When I made you cry
We knew down the line
We could make it better
And for love's sake
Each mistake you forgave
And soon both of us
Learn to trust
Not run away
It was no time to play
We build it up
Build it up
Build it up
And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Gone with the wind
Another friend got in between
And tried to separate us
Knock knock on wood
You understood
Love was so new
We did what we had to
And with that feeling
We were willing to take a chance
So against all odds
We made a start
We got serious
This wouldn't turn to dust
We build it up
Build it up
Build it up
And now it's solid
Solid as a rock
That's what this love is
That's what we've got
Solid, solid as a rock
And nothing's changed it
The thrill is still
Solid
Jaaaa. Hij wat donkerder en zij wat lichter met vlechtjes. Hij met een jaren 80 kapselquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:11 schreef vamperotica het volgende:
Ow muts... Die heb ik al de hele tijd in mn kop als ik SolidasRock zn berichies lees... Clippie is toch ook met een stukkie ergens onder een brug?
klein vrouwtje, grote man???
Of zit ik er nou weer helemaal naast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |