Valt meequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd beetje ADHD vandaag ofzo
Ja graag.quote:
Thx.quote:
Schoppen mag best als het ff niet gaat zoals het moet gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thx.
Hoopte daar wat praktische hulp bij te krijgen van lover en zo.
Ik ga hiervan een beetje om me heen schoppen.
Volgens het orakel wel dus!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef draculettetje het volgende:
ow en zoessie, ik lees nu pas dat er in april weer een solse gat meet komt........
denk je dat we het deze keer wel redden????
Och meiske toch...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon rotnieuws gehad.
Vriendin van me blijkt al een tijd in het ziekenhuis te liggen met hetzelfde waar mijn zusje in Zuid Afrika aan gestorven is. Maar die vriendin van me dan hier in Nederland.
Brengt een boel zeer van vorig jaar naar boven.
precies ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Och meiske toch...![]()
Pijn om het verdriet en verlies uit het verleden...
Andere herinneringen die dat met zich mee neemt,
angst om de situatie nu.....
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me zwaar klote.... gister tot half 3 in de kroeg gezeten![]()
en nu gewoon weer aan het werk
op nokje
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
precies ja.![]()
Maar goed.... na een nachtje slapen......![]()
Er zijn vandaag weer andere dingen om te doen, andere dingen ook om me zorgen om te maken. Ook in de nasleep van gister. Hoofd koel houden en ertegenaan.![]()
Succes met je brakheidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me zwaar klote.... gister tot half 3 in de kroeg gezeten![]()
en nu gewoon weer aan het werk
op nokje
quote:
Weet je..... hel raar..... ik heb liggen dromen vannacht maar herinner me alleen fragmenten. Maar in een van die fragmenten stelde ik me aan jou voor. Ik zag jou en maakte een grapje met je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve nok,
ook van deze kant veel sterkte enzo gewenst! Eigenlijk ik denk aan je.....
Ik heb dat dus praktisch altijd. Dat ik me alleen fragmenten en flarden herinnerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je..... hel raar..... ik heb liggen dromen vannacht maar herinner me alleen fragmenten. Maar in een van die fragmenten stelde ik me aan jou voor. Ik zag jou en maakte een grapje met je.
ANders gewoon nog een bierjte nemen, helpt ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe BrakkaCupraCuda
ben net over me nek gegaanlucht wel op
voel me al een stuk beter
owwww echt nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ANders gewoon nog een bierjte nemen, helpt ook![]()
Da's morgen alquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owwww echt nietnooooooit meer alcohol.... tot zaterdag
tot morgen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het NokwandaAl wat beter
Eerst maar eens koffie drinken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vaak blijft zelfs alleen de sfeer hangenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus praktisch altijd. Dat ik me alleen fragmenten en flarden herinner![]()
you go girlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.
Ik ben vandaag iig wel weer wat positiever en heb wel weer wat kracht
Das mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja wel wat beter. Zie er wat opgezwollen uit maar dat trekt wel weer weg. Ik doe met je mee. Meer koffie. Goed idee.
Ik ben vandaag iig wel weer wat positiever en heb wel weer wat kracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |