Zusje? Soesje? Hoe is het? Skizuckie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:
zoessie?
bingoquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zusje? Soesje? Hoe is het? Skizuckie?
Zat ik in de buurt?![]()
quote:
Win ik iets? de 7 ton waarover vamperotica gedroomd heeft misschienquote:
dat had ik niet gedroomd... helaas... Hoewel... De meeste dromen zijn nog altijd bedrog... Maar ja, dat weet je hier in truth natuurlijk nooit....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Win ik iets? de 7 ton waarover vamperotica gedroomd heeft misschien?
Ik dacht trouwens dat draculetje de dochtertje van vamperotica was...![]()
Excuus, dat was marietje34 die dat droomde....quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat had ik niet gedroomd... helaas... Hoewel... De meeste dromen zijn nog altijd bedrog... Maar ja, dat weet je hier in truth natuurlijk nooit....
neen.... t is de tante van mn dochter!
Yep, that was mequote:Op donderdag 23 februari 2006 11:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Excuus, dat was marietje34 die dat droomde....
Draculletje is dus je zus... oke... ergens schreef je een postje waaruit ik afleidde dat het je dochtertje was...
ja! ik ben er weer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:38 schreef vamperotica het volgende:
zoessie?
Waarom stress?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra heeft stress.....shit is raining down from the sky
.... on me
Aiden Douglas Adamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe staan de zaken???????? Is ze bevallen
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef draculettetje het volgende:
ow en zoessie, ik lees nu pas dat er in april weer een solse gat meet komt........
denk je dat we het deze keer wel redden????
idd beetje ADHD vandaag ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu rustig.... weer
Excuse moi for me being busy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |