mirage krijgt een baby samen met oversightquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef mailyourmom het volgende:
... ik stap net binnen. waar gaat het over? staat er iemand op springen?
Ja. Mirage. Zou gister al ingeleid worden maar er kwam een spoedgeval tussen dus nu zou het vandaag gebeuren. Oversight, de paps bericht wel als het zover is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef mailyourmom het volgende:
... ik stap net binnen. waar gaat het over? staat er iemand op springen?
quote:
een vast hele gezonde en grote jongenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef mailyourmom het volgende:
ooooooo aha neem me niet kwalijk. weten ze al wat het wordt?
Foutje in firefox... Dacht dat ie niks deed maar toen in een keer stonden er twee postsquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja.... en???? Dat doe je toch al
yep..... jongetje #3quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:07 schreef mailyourmom het volgende:
ooooooo aha neem me niet kwalijk. weten ze al wat het wordt?
volgens de berichten van gisteravond is er iemand voorgedrongen... Er moest nu weer tot vandaag gewacht wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik denk het wel....jongens laat ons niet langer in spanning![]()
* mailyourmom voelt zich een beetje onwetendquote:
je blijft te laat reageren hequote:
Ja... ik zei al: ik heb me verslapen. Dat betekent meestal dat ik de rest van de dag achter de feiten aan blijf hobbelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je blijft te laat reageren he
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... ik zei al: ik heb me verslapen. Dat betekent meestal dat ik de rest van de dag achter de feiten aan blijf hobbelen.
Meestal kan ik dan ook beter niet gaan koken omdat alles zal verbranden
... en wat is er in april?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ken niemand nog persoonlijk denk dat daar in april wel verandering in komt
denk ook dat de meeste me persoonlijk niet willen kennen
Sommige kennen elkaar wel.....quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef mailyourmom het volgende:
Vraag ik me al een hele tijd af... Kennen de diehard posters hier elkaar ook persoonlijk?
Had je het niet gezien Barraquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Had je het niet gezien Barra
Ik ken er een paar. En ook een handjevol minder diehard postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef mailyourmom het volgende:
Vraag ik me al een hele tijd af... Kennen de diehard posters hier elkaar ook persoonlijk?
jaaaahaaaaa...... nieuw vers vleesquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sommige kennen elkaar wel.....
En we zijn ook errug nieuwsgierig naar nieuwkomers!!
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaahaaaaa...... nieuw vers vlees![]()
![]()
ik mis idd de minder diehard postersquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken er een paar. En ook een handjevol minder diehard posters
dat heeft nou toch geen zin meer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:04 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?
ze heeft mij oook nog nooit gebeten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:04 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
O hellup. Moet ik al beginnen te rennen?
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mis idd de minder diehard posters
waar is COZ?
Nog niet, neequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze heeft mij oook nog nooit gebeten hoor
In dat geval kan ik maar beter gewoon meedoen he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat heeft nou toch geen zin meer!
Jij begrijpt mequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat heeft nou toch geen zin meer!
quote:
Alles op zijn tijd knulquote:
slaapkoppiequote:Op donderdag 23 februari 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd knul![]()
en nu zit ik hier te wachten op een vlechtdame waarvan ik toch echt dacht dat ze vandaag zou komen. Ik dacht er te laat aan en nu is ze er nietOf was dat volgendse week? Ik weet het echt niet meer en haar mobiel staat uit. Ik ben helemaal in de war vandaag.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef Oversight het volgende:goeiemorgen allemaal..
welkom "nieuw vlees"
Hoest met jullie nieuwe vlees?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:59 schreef Oversight het volgende:goeiemorgen allemaal..
welkom "nieuw vlees"
maahaaar....... ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
afgelopen nacht was er wat beweging in haar buik...
verpleegsters dachten dat het niets was.....
ohoh, en niet eens gelijk zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu is er beweging in de wieg !
Aiden Douglas Adams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |