Je mag niks slechts zeggen over de wedstrijd?? Het meeste wat ik nu zeg is door PSV'ers ook wel gezegd hiero. Dus reageer ff relax?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
ga je toch real madrid - arsenal kijken op de belgen zender, kan je dit topic ook mooi verlaten!![]()
Hiddink had natuurlijk gehoopt dat Ball een gelukkige greep zou zijn. Geld voor een ander is er niet, ook al omdat ze schaars zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau..
Jep, klopt. Maar als je niks anders hebt op het moment, dan kun je hem wel inzetten. 't Is niet zo dattie totaal door het ijs zakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau..
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
En de eerste PSV'er die morgen begint over "het is stil in de ArenA" moet de laatste 15 minuten is terug luisteren, hoor alleen die Fransen zingen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?
In de meeste vakken wel ja, maar Zuid en 410 hoor je genoeg en meer dan wat ik nu hoor. Daarnaast verstomd het geluid in de ArenA veel meer dan in het PSV stadion Maar on-topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?
PSV stadion ook niet en dat zijn maar 35.000 plaatsen dusssquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De arena is nog niet eens uitverkocht.
Dit is ook niet uitverkocht, zie nog aardig veel lege stoeltjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De arena is nog niet eens uitverkocht.
Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV stadion ook niet en dat zijn maar 35.000 plaatsen dusss![]()
Whahaha, Gloryhuntertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Lyon is echt wel overschat
Of je moet je geld sparen voor je clubquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Die Chinees heeft hem geld betaalt volgens mij,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
die scheids gaat de wedstrijd beslissen ben ik bang
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Daar spelen ze in Engeland altijd meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Type-R het volgende:
Opmerkelijk dat nog niemand iets van die gele bal heeft gezegd
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Wil ik best doen, als ik werk en m'n rijbewijs een x hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.
Ik denk het niet. Zaterdagmorgen vroeg zelf op het veld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.
Nee maar dit is CL, daar kan je toch wel geld voor vrij makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.
Maar jij vind zeker alleen mensen die alleen voor hun club leven en alles daarvoor laten echte supporters...
Moet vanuit Emmen komen. 3 uur rijden, kost me zo 70¤ en ik mis een dag college.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar dit is CL, daar kan je toch wel geld voor vrij maken
Zeg dat danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet vanuit Emmen komen. 3 uur rijden, kost me zo 70¤ en ik mis een dag college.
Dan ben ik ook een gloryhunter. Kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
Zwansen is dus een gloryhunter. Dichterbij een voetbalclub hebben, maar het succes ver opzoeken.
Uhuh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een gloryhunter. Kut.
Hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef tuut84 het volgende:
in t ajax home is t nu ook wel stil denk ik
In het ADO honk is 't nu ook wel stil, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef tuut84 het volgende:
in t ajax home is t nu ook wel stil denk ik
Nee hoor, ik was er ook bij toen PSV voor de 27e keer niet doorging naar de 2e ronde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
Zwansen is dus een gloryhunter. Dichterbij een voetbalclub hebben, maar het succes ver opzoeken.
Absoluut, hij speelt erg goed. Strakke passes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina valt me als hij aan de bal is niet tegen, vult z'n rol op rechts prima in.
ach die doet niets anders dat dat en de hoge paas in het 16-meter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Kang-He het volgende:
Affelay loopt teveel met de bal.
Aan de bal is ie goed, maar zonder bal was ie vooral in de eerste 20 minuten positioneel bagger. Je zou van zo'n jongen toch enig mee verdedigen mogen verwachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina valt me als hij aan de bal is niet tegen, vult z'n rol op rechts prima in.
Maar wel schattigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had 'm nog niet gezien, maar hij is vet ja.
Dat klopt, even wennen is dat. In de rust heeft Guus dat er nog wel even ingeprent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aan de bal is ie goed, maar zonder bal was ie vooral in de eerste 20 minuten positioneel bagger. Je zou van zo'n jongen toch enig mee verdedigen mogen verwachten.
Nouja. Cris was niet 100% meer en een uitdoelpunt is wel lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wiltord voor Cris, opvallend.
Heb je bij elke club, mss bij een Ajax en Real wat sneller door de geschiedenis (men verwacht soms teveel)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef Jasza het volgende:
Lamey word ook uitgefloten nu trouwens,.
soms? De Nederlandse schaatsers worden in het seizoen achtste op een afstand, en op de Spelen vier en dan worden ze ook doodverwensdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb je bij elke club, mss bij een Ajax en Real wat sneller door de geschiedenis (men verwacht soms teveel)
Goede keusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
CL kaartjes duur... Net besloten dat we voor 100 euro naar Sensation Black gaan..
PSV heeft 2 zwakke punten in het veld: Reiziger en Lamey.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben ik nou de enige die Lyon net iets beter/slimmer vind spelen?
Dat bedoel ik, PSV is daardoor best kwetsbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft 2 zwakke punten in het veld: Reiziger en Lamey.
Daarom snap ik niet waarom Hiddink geen 3-4-3 gaat spelen. Dan had ie met Koné, Farfán en VOH voorin kunnen spelen, op het middenveld met Simons, Afellay, Aissati en Culina en achterin Cocu, Alex en Ooijer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, PSV is daardoor best kwetsbaar.
Vooral Lamey...alsof hij altijd de verkeerde keuzes maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft 2 zwakke punten in het veld: Reiziger en Lamey.
tijd voor een extra verdedigerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Tijd voor Koné
Ik ook, gebeurd veeels te weinig.quote:
jij komt hier ook echt alleen maar om te ziekenquote:
Ik haat PSV, mag ik ff blij zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
jij komt hier ook echt alleen maar om te zieken![]()
Huntelaar? Of hangt die in je badkamer.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef vdHoek het volgende:
Gomes krijgt weer wat centen van Chinese vrienden.
Wat doe je hier dan. Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic. Typisch weer.quote:
Die hangt boven m'n bed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar? Of hangt die in je badkamer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaam je je niet dat je ajecied bent ? Ik zou me nooit meer vertonen![]()
Ach laat ze, zolang Ajax nog moeite heeft Groningen voor te blijven in Nederland hebben ze niet te veel te zeurenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[zieligzijnmodus] Inter[/zieligzijnmodus]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jajaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic. Typisch weer.
Waarom reageer ik ook
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaam je je niet dat je ajecied bent ? Ik zou me nooit meer vertonen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic.
Gefrustreerd omdat.... ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Ben benieuwd wat PSV nu nog kan brengen.
Foute maar grappige opmerkingquote:
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jaja![]()
Que?quote:
Thnx, ik haat PSV door dat geluk wat ze de laatste tijd vooral hebben. Daarvoor had ik er minder moeite mee, maar ik hoop wel dat jullie kampioen worden en feyenoord nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.
In europa mogen Ajax en Feyenoord en ook AZ en alle andere nederlandse ploegen van mij winnen wat ze kunnen. (behalve als ze tegen PSV loten)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jaja![]()
99% zal het kut vinden voor het Nederlands voetbal als AJax morgen verliest (ze zullen er ook niet minder om slapen, maar zullen vast niet zo triest doen zoals jij in dit topic).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Euhm. Jij komt hier denk ik te weinigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed
Als je me beter kent snap je dat je dat niet serieus moet nemen. Zo kinderachtig ben ik namelijk niet. Ik 'haat' Ajax, maar ben voor ze als ze Europees spelen. Maar geeft verder niet hoorquote:
Agh komop zeg, ik mag best tegen PSV zijn toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
99% zal het kut vinden voor het Nederlands voetbal als AJax morgen verliest (ze zullen er ook niet minder om slapen, maar zullen vast niet zo triest doen zoals jij in dit topic).
Voor je het jezelf afvraagt, jij valt dus ook onder die 1% van Ajacieden in dit topic die uitermate triest bezig is. Alleen maar zieken
Maar goed, moet ieder voor zich weten uiteraard.
Anyway, come on PSV
Mijn clubjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat er net misschien is gescoord tegen je clubje?
Ik snap die reden van je wel, ik heb ook een tijdje een pleurishekel aan Ajax gehad om dezelfde reden hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Thnx, ik haat PSV door dat geluk wat ze de laatste tijd vooral hebben. Daarvoor had ik er minder moeite mee, maar ik hoop wel dat jullie kampioen worden en feyenoord niet![]()
Zeg je ook alleen maar omdat je na die vertoning bent afgezeken door mede users.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je me beter kent snap je dat je dat niet serieus moet nemen. Zo kinderachtig ben ik namelijk niet. Ik 'haat' Ajax, maar ben voor ze als ze Europees spelen. Maar geeft verder niet hoor![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Elusive het volgende:
hey jasza kap nou eens, anders bel ik Riet of Jules even op om jou naar bed te sturen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je na die vertoning bent afgezeken door mede users.
Voor de club waarvoor je op dit moment bent dan. Bijdehandje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn clubje? Waar zei ik dat ? Bron ?
Ik ben altijd voor een Nederlandse club in de CL. Ownee wacht is.. nu ben ik anti-voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel ja, maar ik begeef me verder volop in de voetbalwereld. Het is niet alleen Fok! wat de klok slaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm. Jij komt hier denk ik te weinig
Daarom is het wel een kutclub met weinig internationale uitstraling. Verlies liever van Bayern of Milan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, Lyon is dit jaar een van de beste ploegen van Europa en imo net iets beter dan PSV
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verlies liever van Bayern of Milan.
Lekker publiek zal je bedoelen, uitfluiten bij een vrije trap tegen met Juninho achter de bal is nooit een aanmoediging.quote:
Hmz Berry dus??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Elusive het volgende:
hey jasza kap nou eens, anders bel ik Riet of Jules even op om jou naar bed te sturen![]()
Wtf praat jij nou weer, 2 vadersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Zwansen het volgende:
Riet en Jules? Jasza heeft 2 vaders! Homo's!!!!![]()
![]()
!!111111111111111111111111111
Het is Arno.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ga je me maar is uitleggen wie je bent![]()
nee, ik vertel het je pas aan de einde van de wedstrijd, maar alleen als je niet meer reageerd in dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ga je me maar is uitleggen wie je bent![]()
Jasza zegt: ik ben geen meid en ik ben oud genoeg om dat zelf te bepalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Riet zegt: Jazsa, ga eens snel slapen meid.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef manny het volgende:
Rood, nouw even alles op alles zetten en een verdiende gelijkmaker lucky goal scoren.
Ja hoor. Hij blijft slecht (ondanks 1 goede beslissingquote:
Te kansloosquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef Bruce117 het volgende:
Best wel zielig om op de tribune te zitten met een bordje met daarop "Cocu"
86quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef BAC het volgende:
hoeveelste minuut is het en nog steeds 0-0 dus?
Ook alleen maar met CL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef WebForce het volgende:
Wat een sfeertje in dat stadion!
Because ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hoort Aisatti niet al in bed te liggen?
Heb jij je huiswerk al af? VMBO zwakstroom?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef Jasza het volgende:
Haha Kone voor open doel, wat een knurft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |