In europa mogen Ajax en Feyenoord en ook AZ en alle andere nederlandse ploegen van mij winnen wat ze kunnen. (behalve als ze tegen PSV loten)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jaja![]()
99% zal het kut vinden voor het Nederlands voetbal als AJax morgen verliest (ze zullen er ook niet minder om slapen, maar zullen vast niet zo triest doen zoals jij in dit topic).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jaja![]()
Euhm. Jij komt hier denk ik te weinigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed
Als je me beter kent snap je dat je dat niet serieus moet nemen. Zo kinderachtig ben ik namelijk niet. Ik 'haat' Ajax, maar ben voor ze als ze Europees spelen. Maar geeft verder niet hoorquote:
Agh komop zeg, ik mag best tegen PSV zijn toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
99% zal het kut vinden voor het Nederlands voetbal als AJax morgen verliest (ze zullen er ook niet minder om slapen, maar zullen vast niet zo triest doen zoals jij in dit topic).
Voor je het jezelf afvraagt, jij valt dus ook onder die 1% van Ajacieden in dit topic die uitermate triest bezig is. Alleen maar zieken
Maar goed, moet ieder voor zich weten uiteraard.
Anyway, come on PSV
Mijn clubjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat er net misschien is gescoord tegen je clubje?
Ik snap die reden van je wel, ik heb ook een tijdje een pleurishekel aan Ajax gehad om dezelfde reden hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Thnx, ik haat PSV door dat geluk wat ze de laatste tijd vooral hebben. Daarvoor had ik er minder moeite mee, maar ik hoop wel dat jullie kampioen worden en feyenoord niet![]()
Zeg je ook alleen maar omdat je na die vertoning bent afgezeken door mede users.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je me beter kent snap je dat je dat niet serieus moet nemen. Zo kinderachtig ben ik namelijk niet. Ik 'haat' Ajax, maar ben voor ze als ze Europees spelen. Maar geeft verder niet hoor![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Elusive het volgende:
hey jasza kap nou eens, anders bel ik Riet of Jules even op om jou naar bed te sturen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je na die vertoning bent afgezeken door mede users.
Voor de club waarvoor je op dit moment bent dan. Bijdehandje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn clubje? Waar zei ik dat ? Bron ?
Ik ben altijd voor een Nederlandse club in de CL. Ownee wacht is.. nu ben ik anti-voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel ja, maar ik begeef me verder volop in de voetbalwereld. Het is niet alleen Fok! wat de klok slaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm. Jij komt hier denk ik te weinig
Daarom is het wel een kutclub met weinig internationale uitstraling. Verlies liever van Bayern of Milan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom op man, Lyon is dit jaar een van de beste ploegen van Europa en imo net iets beter dan PSV
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Verlies liever van Bayern of Milan.
Lekker publiek zal je bedoelen, uitfluiten bij een vrije trap tegen met Juninho achter de bal is nooit een aanmoediging.quote:
Hmz Berry dus??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:16 schreef Elusive het volgende:
hey jasza kap nou eens, anders bel ik Riet of Jules even op om jou naar bed te sturen![]()
Wtf praat jij nou weer, 2 vadersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:20 schreef Zwansen het volgende:
Riet en Jules? Jasza heeft 2 vaders! Homo's!!!!![]()
![]()
!!111111111111111111111111111
Het is Arno.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ga je me maar is uitleggen wie je bent![]()
nee, ik vertel het je pas aan de einde van de wedstrijd, maar alleen als je niet meer reageerd in dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan ga je me maar is uitleggen wie je bent![]()
Jasza zegt: ik ben geen meid en ik ben oud genoeg om dat zelf te bepalenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Riet zegt: Jazsa, ga eens snel slapen meid.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef manny het volgende:
Rood, nouw even alles op alles zetten en een verdiende gelijkmaker lucky goal scoren.
Ja hoor. Hij blijft slecht (ondanks 1 goede beslissingquote:
Te kansloosquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:26 schreef Bruce117 het volgende:
Best wel zielig om op de tribune te zitten met een bordje met daarop "Cocu"
86quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef BAC het volgende:
hoeveelste minuut is het en nog steeds 0-0 dus?
Ook alleen maar met CL.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:28 schreef WebForce het volgende:
Wat een sfeertje in dat stadion!
Because ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hoort Aisatti niet al in bed te liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |