jij komt hier ook echt alleen maar om te ziekenquote:
Ik haat PSV, mag ik ff blij zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
jij komt hier ook echt alleen maar om te zieken![]()
Huntelaar? Of hangt die in je badkamer.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef vdHoek het volgende:
Gomes krijgt weer wat centen van Chinese vrienden.
Wat doe je hier dan. Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic. Typisch weer.quote:
Die hangt boven m'n bed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Huntelaar? Of hangt die in je badkamer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaam je je niet dat je ajecied bent ? Ik zou me nooit meer vertonen![]()
Ach laat ze, zolang Ajax nog moeite heeft Groningen voor te blijven in Nederland hebben ze niet te veel te zeurenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[zieligzijnmodus] Inter[/zieligzijnmodus]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jajaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic. Typisch weer.
Waarom reageer ik ook
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaam je je niet dat je ajecied bent ? Ik zou me nooit meer vertonen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ga lekker zielig lopen doen in het Ajax topic.
Gefrustreerd omdat.... ??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Ben benieuwd wat PSV nu nog kan brengen.
Foute maar grappige opmerkingquote:
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Typisch? Feyenoorders en psvers doen het ook als wij morgen verliezen dus en dan is het niet triest altijd jaja![]()
Que?quote:
Thnx, ik haat PSV door dat geluk wat ze de laatste tijd vooral hebben. Daarvoor had ik er minder moeite mee, maar ik hoop wel dat jullie kampioen worden en feyenoord nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
PSV'ers zijn bij uitstek degenen die zich weinig bemoeien met andere clubs, maar goed....jullie haten PSV blijkbaar, en waarschijnlijk met een verdomd goede reden. Succes morgen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |