Je mag niks slechts zeggen over de wedstrijd?? Het meeste wat ik nu zeg is door PSV'ers ook wel gezegd hiero. Dus reageer ff relax?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
ga je toch real madrid - arsenal kijken op de belgen zender, kan je dit topic ook mooi verlaten!![]()
Hiddink had natuurlijk gehoopt dat Ball een gelukkige greep zou zijn. Geld voor een ander is er niet, ook al omdat ze schaars zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau..
Jep, klopt. Maar als je niks anders hebt op het moment, dan kun je hem wel inzetten. 't Is niet zo dattie totaal door het ijs zakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij komt wel een beetje te kort hoor voor dit niveau..
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
En de eerste PSV'er die morgen begint over "het is stil in de ArenA" moet de laatste 15 minuten is terug luisteren, hoor alleen die Fransen zingen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?
In de meeste vakken wel ja, maar Zuid en 410 hoor je genoeg en meer dan wat ik nu hoor. Daarnaast verstomd het geluid in de ArenA veel meer dan in het PSV stadion Maar on-topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiermee erken je dus wel dat het stil is in de Arena?
PSV stadion ook niet en dat zijn maar 35.000 plaatsen dusssquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De arena is nog niet eens uitverkocht.
Dit is ook niet uitverkocht, zie nog aardig veel lege stoeltjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
De arena is nog niet eens uitverkocht.
Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV stadion ook niet en dat zijn maar 35.000 plaatsen dusss![]()
Whahaha, Gloryhuntertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Lyon is echt wel overschat
Of je moet je geld sparen voor je clubquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Die Chinees heeft hem geld betaalt volgens mij,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
die scheids gaat de wedstrijd beslissen ben ik bang
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Daar spelen ze in Engeland altijd meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Type-R het volgende:
Opmerkelijk dat nog niemand iets van die gele bal heeft gezegd
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Wil ik best doen, als ik werk en m'n rijbewijs een x hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.
Ik denk het niet. Zaterdagmorgen vroeg zelf op het veld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.
Nee maar dit is CL, daar kan je toch wel geld voor vrij makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.
Maar jij vind zeker alleen mensen die alleen voor hun club leven en alles daarvoor laten echte supporters...
Moet vanuit Emmen komen. 3 uur rijden, kost me zo 70¤ en ik mis een dag college.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar dit is CL, daar kan je toch wel geld voor vrij maken
Zeg dat danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet vanuit Emmen komen. 3 uur rijden, kost me zo 70¤ en ik mis een dag college.
Dan ben ik ook een gloryhunter. Kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
Zwansen is dus een gloryhunter. Dichterbij een voetbalclub hebben, maar het succes ver opzoeken.
Uhuh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een gloryhunter. Kut.
Hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef tuut84 het volgende:
in t ajax home is t nu ook wel stil denk ik
In het ADO honk is 't nu ook wel stil, weet ik zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef tuut84 het volgende:
in t ajax home is t nu ook wel stil denk ik
Nee hoor, ik was er ook bij toen PSV voor de 27e keer niet doorging naar de 2e ronde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef pekel het volgende:
Zwansen is dus een gloryhunter. Dichterbij een voetbalclub hebben, maar het succes ver opzoeken.
Absoluut, hij speelt erg goed. Strakke passes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina valt me als hij aan de bal is niet tegen, vult z'n rol op rechts prima in.
ach die doet niets anders dat dat en de hoge paas in het 16-meter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef Kang-He het volgende:
Affelay loopt teveel met de bal.
Aan de bal is ie goed, maar zonder bal was ie vooral in de eerste 20 minuten positioneel bagger. Je zou van zo'n jongen toch enig mee verdedigen mogen verwachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina valt me als hij aan de bal is niet tegen, vult z'n rol op rechts prima in.
Maar wel schattigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Had 'm nog niet gezien, maar hij is vet ja.
Dat klopt, even wennen is dat. In de rust heeft Guus dat er nog wel even ingeprent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aan de bal is ie goed, maar zonder bal was ie vooral in de eerste 20 minuten positioneel bagger. Je zou van zo'n jongen toch enig mee verdedigen mogen verwachten.
Nouja. Cris was niet 100% meer en een uitdoelpunt is wel lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wiltord voor Cris, opvallend.
Heb je bij elke club, mss bij een Ajax en Real wat sneller door de geschiedenis (men verwacht soms teveel)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef Jasza het volgende:
Lamey word ook uitgefloten nu trouwens,.
soms? De Nederlandse schaatsers worden in het seizoen achtste op een afstand, en op de Spelen vier en dan worden ze ook doodverwensdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb je bij elke club, mss bij een Ajax en Real wat sneller door de geschiedenis (men verwacht soms teveel)
Goede keusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
CL kaartjes duur... Net besloten dat we voor 100 euro naar Sensation Black gaan..
PSV heeft 2 zwakke punten in het veld: Reiziger en Lamey.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben ik nou de enige die Lyon net iets beter/slimmer vind spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |