Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV stadion ook niet en dat zijn maar 35.000 plaatsen dusss![]()
Whahaha, Gloryhuntertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij sparen ons geld op voor de kwartfinale.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Lyon is echt wel overschat
Of je moet je geld sparen voor je clubquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Die Chinees heeft hem geld betaalt volgens mij,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
die scheids gaat de wedstrijd beslissen ben ik bang
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je weinig geld hebt moet je juist de leuke wedstrijden eruit zoeken.
Daar spelen ze in Engeland altijd meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Type-R het volgende:
Opmerkelijk dat nog niemand iets van die gele bal heeft gezegd
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Wil ik best doen, als ik werk en m'n rijbewijs een x hebquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Of je moet je geld sparen voor je club![]()
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Hou ff wat geld vrij voor 31 maart.
Ik denk het niet. Zaterdagmorgen vroeg zelf op het veld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar Zwolle toe vrijdag denk ik.
Nee maar dit is CL, daar kan je toch wel geld voor vrij makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die studeren. En dat vind ik even iets belangrijker.
Maar jij vind zeker alleen mensen die alleen voor hun club leven en alles daarvoor laten echte supporters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |