quote:
Hij is altijd wel een leuke darter ja, maar ik verwacht toch wel een leuk toernooi zo met spelers van verschillende bonden.quote:
Mei staat er tochquote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik neem aan dat het vanaf 6 maart begint? Wordt anders wel een hele lange voorbeschouwing
zo doamtquote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga er wel heen.
een meetquote:
een meet toch niiiiiiequote:
BDO.. nep nerds daar, laat ze lekker janken, PDC rulezquote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde gister het gerucht dat sommige BDO spelers van plan zijn de IDL te boycotten
Ze zouden het niet eens zijn met de 5de PDC spelers. Er was afgesproken dat er 4 zouden komen, en nu Barney als 5de erbij is, zijn ze "not amused"....
Wat een gedoe ook telkens de laatste tijd
Het is geen BDO toernooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
PDC vind ik niet thuis horen op een BDO toernooi
Alleen zondag middag maar een korte uitzending. Voor de rest erg veel live zo te zienquote:Zaterdag 6 mei 2006
11.45 - 14.00
15.10 - 17.00
20.00 - 21.00
23.30 - 00.30
Zondag 7 mei 2006
16.00 - 17.30
20.30 - 22.30
22.50 - 01.00
Maandag 8 mei 2006
14.00 - 15.00
20.00 - 22.30
23.30 - 00.30
Dinsdag 9 mei 2006
14.00 - 15.00
20.00 - 21.30
23.30 - 00.30
Woensdag 10 mei 2006
14.00 - 15.00
20.00 - 21.30
23.30 - 00.30
Donderdag 11 mei 2006
14.00 - 15.00
20.00 - 22.30
23.30 - 00.30
Vrijdag 12 mei 2006
14.00 - 15.00
20.00 - 22.30
23.30 - 00.30
Zaterdag 13 mei 2006
18.00 - 22.30
Zondag 14 mei 2006
19.00 - 22.30
Tenzij ik een andere 9 darter gemist heb, was dat "laatst" toch echt tegen Manley....quote:03 Mei 2006 (16:05 uur)
Let’s play Darts! van 6 t/m 14 mei bij SBS 6
Vanaf zaterdag 6 tot en met 14 mei gaan we weer darten bij SBS 6. Negen dagen lang staat de vierde editie van de TOPIC International Darts League centraal bij dé dartszender van Nederland. SBS 6 doet live en in samenvatting verslag van dit Grand Slam-toernooi dat dit jaar wel erg bijzonder is. Voor het eerst in de geschiedenis zullen er zowel spelers van de BDO als de PDC meedoen. Ook zal er dit jaar voor het eerst een internationaal jeugdtoernooi worden georganiseerd. Edward van Cuilenborg, Hans Kraay jr, Leo Oldenburger en Jacques Nieuwlaat doen voor SBS 6 dagelijks verslag van de TOPIC International Darts League.
Niet eerder gooiden spelers van de PDC (Professional Darts Council) hun pijlen bij een toernooi van de BDO (British Darts Organisation). Daar komt nu dus verandering in bij de TOPIC International Darts League. Alle grote namen staan klaar om vanaf zaterdag 6 mei hun kunsten te vertonen. Phil Taylor, Mervyn King, Martin Adams, Andy Fordham; ze zijn er allemaal bij. De Nederlandse eer wordt verdedigd door maar liefst 11 darters waaronder Raymond van Barneveld, Co Stompé, Jelle Klaasen, Niels de Ruiter, Albertino Essers, Mareno Michels en Vincent van der Voort.
In totaal 32 darters strijden om een totaal aan prijzengeld van 135.000 euro. Voor degene die een 9-darter gooit (zoals Raymond van Barneveld onlangs nog tegen Phil Taylor)staat een spiksplinter-nieuwe auto klaar t.w.v. ca. 20.000 euro. In de eerste twee rondes speelt men in poules, vanaf de derde ronde geldt het ‘knock-out systeem’. De kwartfinales, halve finales en de finale vinden plaats vanaf vrijdagavond 12 mei.
SBS 6 doet zaterdag 6 mei vanaf 11.45 uur verslag van de TOPIC International Darts League. Veel partijen zijn negen dagen lang live of in samenvatting te zien. Kijk voor actuele uitzendtijden + speelschema op SBS 6 Textpagina 870 e.v. of op www.sbs6.nl. Edward van Cuilenborg en/of Hans Kraay jr. presenteren vanuit de studio, Leo Oldenburger en/of Jacques Nieuwlaat verzorgen het commentaar tijdens de partijen.
Is toch niet erg.quote:
Zijn poules, dus nog niet zo ergquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
Liggen die er meteen uit of zijn het poules?
Eerste partij 6-2 gewonnen van Martin Atkins met het hoogste gemiddelde (34+) tot nu toe...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:36 schreef Coria het volgende:
Ik verwacht veel van het talent Michael van Gerwen.![]()
Dit toernooi is niet van 1 bond, maar van beiden.... Phil Taylor doet bijv. ook mee.... en Roland Scholten.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:27 schreef trepper het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat van Barneveld in dat toernooi doet? Hij was toch naar die andere bond overgestapt?
Heeft Raymond nou wel/niet van Robson gewonnen?quote:Gary Robson (ENG) 6-4 Raymond van Barneveld (NED)
Vincent van der Voort (NED) 2-6 Raymond van Barneveld (NED)
Stand
01) Raymond van Barneveld 2-1 (12-6)
Barney heeft met 6-4 van Robson verloren.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:44 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Heeft Raymond nou wel/niet van Robson gewonnen?
das een foutje van dartkrantquote:Op zondag 7 mei 2006 09:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Barney heeft met 6-4 van Robson verloren.
De legs voor en tegen in de stand kloppen dus niet.
Ow lachen dat ze dat gedaan hebben. Zo krijg je echt de beste darters bij elkaar in ieder geval.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit toernooi is niet van 1 bond, maar van beiden.... Phil Taylor doet bijv. ook mee.... en Roland Scholten.
op SBS vanavond meen ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:23 schreef fotoloog het volgende:
Komt het nog op TV vandaag?
Het toernooi is niet van beide bonden. Het is gewoon een BDO toernooi (of eigenlijk WDF). Er zijn wel vijf wildcards voor PDC spelers. Dat is weer gedaan om de overstap van Barney naar de PDC mogelijk te kunnen maken. Hij is contractueel verplicht om aan de grote Nederlandse toernooien mee te doen (IDL, World Darts Trophy). Met een overgang naar de PDC zou dat dus niet meer kunnen. Door deze wildcards voor PDC spelers is het dus toch mogelijk dat Barney gewoon meedoet aan IDL en WDT. Het is natuurlijk sowieso een goede ontwikkeling dat de spelers van beide bonden elkaar nu vaker tegen zullen komen.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dit toernooi is niet van 1 bond, maar van beiden.... Phil Taylor doet bijv. ook mee.... en Roland Scholten.
waar volg jij de score?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:26 schreef kratovsk het volgende:
Taylor 5-3 achter tegen Hanvidge
edit>toch nog 6-5 gewonnen
quote:Op zondag 7 mei 2006 00:37 schreef Greetings het volgende:
Zitten hier "kenners" ?
Hoe zouden jullie de kansen inschatten bij deze partij?
13:20 Lloyd, C - Atkins, M
Ben benieuwd, alvast dank.
Ik zie bovenin op de tribune op de achtergrond nog wel een plekkiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn vast geen kaarten meer te krijgen
Hehe idd, een hele sportmiddag op SBS6quote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef wdn het volgende:
Formule 1
Darten
Voetbal
Darten
en zooooooo kom ik de zondag wel weer door
*zucht* iedere keer hetzelfde als Stompe gooit: hij is zo goed op de vloer, maar als ie op het podium gooit veranderd er iets.....quote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef L_auteur het volgende:
Goede prestatie wederom van Co Leendesk
Et zal je gebeurenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Van de Voort net 30 darts nodig om een leg uit te gooien
Viel mij ook al op ja, het is uren op tv en nog erg weinig reacties, misschien vanaf morgen meer, omdat er dan minder andere dingen op tv zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Jelle begon slecht, maar daarna toch goed terug gekomen.
Wat is dit een rustig topic trouwens, terwijl dit kampioenschap toch eigenlijk veel leuker is dan de lakeside.
De poulewedstrijden interesseren me nog niet zo heel erg en er was inderdaad genoeg andere sport deze week.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, het is uren op tv en nog erg weinig reacties, misschien vanaf morgen meer, omdat er dan minder andere dingen op tv zijn.
Stompé, de ene vloek na de andere.
Komt omdat ie te veel dart!quote:
Als je Co ziet gooien kan je darten inderdaad geen sport noemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt omdat ie te veel dart!
( ik neem niet aan dat je bedoelde dat darts een sport is? )
tja,. dat dachten ze van bunting ook,.. tis maar afwachten of het een blijvertje is, dat is ook met klaasen nog steeds afwachten..quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Co schijnt achter de schermen goed te gooien al geloof ik daar helemaal niets van.
Je kunt gewoon aan zijn stijl zien dat die nooit zo goed kan zijn als andere darters. Van bepaalde spelers kun je gewoon zien dat ze goed gaan worden zoals die van Gerwen, die heeft gewoon een strakke stijl ongeveer net zoals Jelle Klaassen. Co gaat eerst 3 keer met zijn hand op en neer en dan kan die nooit zo precies gooien....
Die van Gerwen gaat de nieuwe Taylor worden![]()
Als die niet goed gooit, kom je niet zomaar op dat soort toernooien.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Co schijnt achter de schermen goed te gooien al geloof ik daar helemaal niets van.
onzin natuurlijk dat je aan iemands stijl kan zien of ie goed kan gooien...quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Je kunt gewoon aan zijn stijl zien dat die nooit zo goed kan zijn als andere darters. Van bepaalde spelers kun je gewoon zien dat ze goed gaan worden zoals die van Gerwen, die heeft gewoon een strakke stijl ongeveer net zoals Jelle Klaassen. Co gaat eerst 3 keer met zijn hand op en neer en dan kan die nooit zo precies gooien....
Die van Gerwen gaat de nieuwe Taylor worden![]()
Wat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind Jelle sinds zijn gebrek aan respect voor Barney in de finale van de lakeside
Er zijn afgelopen weekend toch wel al erg leuke wedstrijden geweest hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
De poulewedstrijden interesseren me nog niet zo heel erg en er was inderdaad genoeg andere sport deze week.
In de loop van de week wordt het vanzelf leuker.
Ik vind dat je als jonge nederlandse darter respect moet opbrengen voor de grootheid van Barneveld. Hij heeft geen enkele toenadering op dat gebied gedaan en ook achteraf in het interview geen enkel vriendelijk woord richting van Barneveld gericht. Toen hij won bleef hij dezelfde stugge droogkloot die hij daarvoor was, terwijl ik verwachtte dat hij zou ontdooien en wat emoties zou uitten. Vooraf dacht ik: fantastisch, een nederlandse finale, maar ik hoopte toch vurig dat Barney zijn 5e titel zou winnen onder het mom van: "Jelle kan het altijd nog proberen". Ik vind hem gewoon helemaal maar dan ook helemaal niet leuk na dat moment en ik zie daarom liever een King, Hankey of andere engelse topper winnen bij de BDO dan meneer Klaasen.quote:
Barneveld had het er zo overduidelijk moeite mee dat een jong iemand van hem won en beter dan hem was en dat straalde hij ook zo uit, dat het voor Klaassen bijna niet te doen was om dat daar mee om te gaan. Ik vind dat hij er heel profi mee om is gegaan, daar kan Barney nog veel van leren.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind dat je als jonge nederlandse darter respect moet opbrengen voor de grootheid van Barneveld. Hij heeft geen enkele toenadering op dat gebied gedaan en ook achteraf in het interview geen enkel vriendelijk woord richting van Barneveld gericht. Toen hij won bleef hij dezelfde stugge droogkloot die hij daarvoor was, terwijl ik verwachtte dat hij zou ontdooien en wat emoties zou uitten. Vooraf dacht ik: fantastisch, een nederlandse finale, maar ik hoopte toch vurig dat Barney zijn 5e titel zou winnen onder het mom van: "Jelle kan het altijd nog proberen". Ik vind hem gewoon helemaal maar dan ook helemaal niet leuk na dat moment en ik zie daarom liever een King, Hankey of andere engelse topper winnen bij de BDO dan meneer Klaasen.
Heb ook wel het een en ander gekeken, maar als de week wat vordert wordt het toch wat belangrijker en meestal ook spannender.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn afgelopen weekend toch wel al erg leuke wedstrijden geweest hoor
Van Gerwen die Colin Loyd afdroogd, Tony O'shae die op één pijl na een 9 darter gooit. King van Barneveld, van der Voort King etc.
En Phil Taylor had het ook knap lastig bij zijn eerste 2 wedstrijden tegen Fitton en Hanvidge.
Hier staat het ook:quote:Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/chroot/home/sites/speedxs.nl/i/in/intdartsleague.nl/httpdocs/includes/connect.php on line 2
Failed to connect to server
Zometeen gewoon Adams-Klaasen live.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef Jaytonism het volgende:
Argh,
Nacompetitie eerst @ SBS6.
@wdn: Mooi overzichtje, waar heb je die vandaan?
Omdat het darten pas om 20:30 begint!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Xebber het volgende:
Waarom is d'r godverdomme geen darts op SBS6, maar voetbal?
Zij zitten fout.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Xebber het volgende:
Volgens www.tvgids.nl zou d'r vanaf 19.55 uur darts op SBS6 zijn. Ik wil Jelle Klaasen zien spelen!
Kijk naar jezelf!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef wdn het volgende:
Topics website. Maar die is geSlashdotted![]()
[..]
Hier staat het ook:
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=181
Daarstraks stond er sbs6 sport: voetbal en dartenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf!
Zelfs in die link staat dat de uitzendtijd van darts vanaf 20.00 uur is.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarstraks stond er sbs6 sport: voetbal en darten
Maar hoorde je net Kraay? Ze gaan 'veelvuldig' switchen met het voetbal
Dus dit word een kut uitzending
Is ook niet verkeerd neequote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef wdn het volgende:
Guard: als Jelly verliest komtie tegen Taylor. DAT lijkt me ook niet verkeerd qua kijkgenot
Wat wil je het is nacquote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef wdn het volgende:
Gebeurd verdomme NIETS bij die wedstrijd. Man man man.
Ja dat wel maar Loyd zit ook in die groep, dus makkelijk is het zeker niet om dan door te gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef wdn het volgende:
Wat ze net zeggen is natuurlijk waar.
Volgend ronde gaan er 2 door. Verliezen van Taylor hoeft dan geen probleem te zijn EN als je dan als 2de doorgaat kom je Taylor pas in de finale tegen.
Kom je in de andere groep kom je Taylor eerder tegen EN is het knock-out.
Dan denk ik dat de 1ste optie BETER is.
bedroevende scores af en toe inderdaad, en die laatste kansen op de dubbel waren niet echt (zeg maar echt niet) in de buurt... maar nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef wdn het volgende:
6 - 4 Adams.
En ik moet zeggen dat Adams niet echt op zijn best heeft staan gooien.
Klaasen gooide af en toe rampzalig en dat kostte hem de match
Zat ook niet echt druk achter. Beide door. Beide naar een groep met sterke tegenstanders.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef Guard het volgende:
[..]
bedroevende scores af en toe inderdaad, en die laatste kansen op de dubbel waren niet echt (zeg maar echt niet) in de buurt... maar nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef wdn het volgende:
guard dan komt er NOG een wedstrijd.
Nee dank je wel dus
Zoeits blijft altijd ht nadeel van een poulesysteemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:25 schreef TinusMen het volgende:
En daar is die nogal pist over omdat O'Shea eindigde met een 26 score terwijl die die kans had om te winnen.
En dan was Martin door geweest.
Ik snap zijn boosheid wel een beetje maar het is ook een zeikertje
Zijn toch 2 leuke partijenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef Guard het volgende:
Speelschema dinsdag 9 mei:
20:30 Colin Lloyd (Eng) - Jelle Klaasen (Ned)
21:00 Raymond v Barneveld (Ned) – Ronnie Baxter (Eng)
Die jongen is pas 17.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:11 schreef Jaytonism het volgende:
Hij heeft nog wel wat media-training hebben.
Mediatraining vind ik dikke bullshit. Laat ze lekker zichzelf zijn, hoe vaker hij dit soort interviews geeft hoe beter het gaat. Komt vanzelf.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:13 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog wel wat media-training nodig.
"Het was SUPER... SUPER was het.. SUPER.... SUPER !!!!!!!"quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef nightfall het volgende:
tis wel een simpele sjaakie als je em hoort lullen
Wil jou wel eens horen lullen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:14 schreef nightfall het volgende:
tis wel een simpele sjaakie als je em hoort lullen
Jouw sponsors..?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo, die Roland Scholten denkt ook even alleen aan de pieken.
Morgen tegen Barney? Oh, nou mooi. Dat is dan dus live. Zullen mijn sponsors blij mee zijn en ik dus ook.
Ow, dan ist goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, ik speel morgen tegen Barney.
Jah inderdaad zag het ook, zoiets zeg je toch niet op tv manquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen tegen Barney? Oh, nou mooi. Dat is dan dus live. Zullen mijn sponsors blij mee zijn en ik dus ook.
Die pijlen van Phil Taylor zijn wel 10x zo grootquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef BB-King het volgende:
Hij gooit trouwens wel met 26 gr. Phil Taylor pijlen en is ongeveer even groot.
De overeenkomsten stapelen zich op...![]()
Ach het kan erger, denk aan Stompé, elk tv toernooi ligt ie er weer meteen uit en zit de rest van de zooi met zijn shirtje vol sponsors bij sbs6 commentaar te geven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:56 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Jah inderdaad zag het ook, zoiets zeg je toch niet op tv man![]()
Bij Scholten krijg ik echt af en toe het idee dat dat darten hem allemaal niet zoveel interesseert en dat die het puur doet omdat die er geld mee verdient. Phil Taylor zei ook eens in een interview dat Scholten veel beter kan maar dan moet die het darten wel echt serieus nemen.
Ik denk gewoon het totaal aantal punten dat je gegooit hebt (dus ook de legs die je niet wint, dan geen 501, maar 501 - het aantal waar je op stond) gedeelt door het totaal aantal pijlen dat je gegooit hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:27 schreef KlootMajoor het volgende:
hoe werkt die average berekening dan?
Gewoon het gemiddelde wat je gooit per pijl, wat kan daar moeilijk aan zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:18 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ach het kan erger, denk aan Stompé, elk tv toernooi ligt ie er weer meteen uit en zit de rest van de zooi met zijn shirtje vol sponsors bij sbs6 commentaar te geven.
Scholten mag arrogant zijn, hij is gewoon goed![]()
[..]
Ik denk gewoon het totaal aantal punten dat je gegooit hebt (dus ook de legs die je niet wint, dan geen 501, maar 501 - het aantal waar je op stond) gedeelt door het totaal aantal pijlen dat je gegooit hebt.
Niks mis mee. Ik ergr me meer aan de saaide droogkloot Jelle Klaasen en van Gerwen heeft zijn gedrag ook al geincorporeerd zo lijkt het. Speel je zo fantastische pot, komt er alleen maar uit "super, super". Ik word zo lauw van die 2 jongens, zelfs na zo'n heerlijke wedstrijd als gisteren blijven die vervelende standaardantwoorden. Het is een nederlander, maar tegen Phil hoop ik toch echt dat hij een lesje krijgt, want ik kan dat gedrag gewoon niet vatten en vind er zo niets aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon het gemiddelde wat je gooit per pijl, wat kan daar moeilijk aan zijn
Op de site van IDL zelf staat:quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?
quote:Martin Adams (Eng) – Michael van Gerwen (Ned) 6 – 7
Ongetwijfeld de beste én mooiste partij van de avond, en wellicht het toernooi, was de partij tussen de oudste en de jongste speler van het toernooi. De 49-jarige zeer ervaren Martin Adams en het 17-jarige supertalent Michael van Gerwen. Wat de jonge Nederlander liet zien was werkelijk fenomenaal, maar wat Adams liet zijn was minstens zo sterk. Beide heren nomineren zich met deze partij als gevaarlijke buitenstaanders voor de titel, hoewel er natuurlijk één het onderspit moest delven.
Van Gerwen liet echt de beste prestatie van de hele week zien. Een gemiddelde van 35.95, zes maal de maximale 180-score en maar liefst vier 100+ finishes, waarvan de ene nog mooier dan de ander. Het begon in de derde leg met een 125-finish door middel van de dubbele bull, enkele bull en een afsluitende dubbele bull. Daarna kwam nog een 141 en een 146-finish om in de beslissende 13e leg te besluiten met de op één na hoogste finish van het toernooi: 164. Van Gerwen gaf het publiek ook nog bijna de 9-darter, maar hij strandde, net als Whitlock en Fitton eerder op de avond, op de zevende triple.
Martin Adams deed met zijn gemiddelde, scores en finishes bijna niets onder voor Van Gerwen, maar kwam vooral op het einde net te kort. De poule L ligt in ieder geval dankzij deze en de eerdere wedstrijd tussen Fitton en O’Shea helemaal open.
Gem:
Adams: 35.63, Van Gerwen: 35.95
180:
Adams: 4, Van Gerwen: 6
Per beurt is 3 pijlen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
Gisteren op TV lieten ze op beel een gemiddelde zien van 108,5 per beurt (= 36,17) maar ik lees hier 35,95. Wat is het nou?
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Per beurt is 3 pijlen.
Die 35,95 is per pijl, maal 3 pijlen = ongeveer 108,5
Dat 107.85, was dat op het einde of ergens in het midden van de partij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef sanger het volgende:
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.
Ik weet niet wat voor merk jouw zakjapanner is![]()
:
35,95 * 3 = 107,85
Vandaar ook mijn vraag. 108,5 / 3 = 36,17! Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd!
Hij gooide ook wel eens na 1 of 2 darts gooien uit, weet niet of ze daar ook rekening mee houden, al zou het gemiddelde dan nóg hoger liggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf dart weet ik hoe de gemiddeldes berekend worden.
Ik weet niet wat voor merk jouw zakjapanner is![]()
:
35,95 * 3 = 107,85
Vandaar ook mijn vraag. 108,5 / 3 = 36,17! Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd!
Ik bedoel dat ze na de wedstrijd in beeld toonden dat het gemiddelde van van Gerwen 108,5 was. Dat zijn dus de match stats! Oftewel over de gehele wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat 107.85, was dat op het einde of ergens in het midden van de partij?
Dat 35,95 is het gemidelde over de hele partij. Kan zijn dat het op een ander moment in de wedstrijd iets hoger was
En ik zei niet voor niets ongeveer
Jep, ook daar wordt rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gooide ook wel eens na 1 of 2 darts gooien uit, weet niet of ze daar ook rekening mee houden, al zou het gemiddelde dan nóg hoger liggen.
Was gister idd een super party!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:26 schreef kobbe82 het volgende:
Wat een geniale partij gister....
Ik MOET die pot hebbenweet iemand of ie ergens online staat?
8 uur !quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:30 schreef -jos- het volgende:
Jeeeeeetje, wat een súperpartij speelde die van Gerwen zeg!! Ik had tot gister nog nooit van die naam gehoord maar dit is echt ongelovelijk knap! Vanavond om half 10 weer nou dat word zeker wel kijken! Die partij ervoor ook natuurlijk
Als iemand de wedstrijd op zn pc heeft: Uploaden!
JAAAAAAAA NU!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb het op dvd nu, ik zou het nog kunnen rippen en online gooien als er mensen behoefte aan hebben.
EDIT: dé match dus
Ik wil wel wat met Celinequote:
Ik ga het dalijk even regelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |