Viel mij ook al op ja, het is uren op tv en nog erg weinig reacties, misschien vanaf morgen meer, omdat er dan minder andere dingen op tv zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Jelle begon slecht, maar daarna toch goed terug gekomen.
Wat is dit een rustig topic trouwens, terwijl dit kampioenschap toch eigenlijk veel leuker is dan de lakeside.
De poulewedstrijden interesseren me nog niet zo heel erg en er was inderdaad genoeg andere sport deze week.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, het is uren op tv en nog erg weinig reacties, misschien vanaf morgen meer, omdat er dan minder andere dingen op tv zijn.
Stompé, de ene vloek na de andere.
Komt omdat ie te veel dart!quote:
Als je Co ziet gooien kan je darten inderdaad geen sport noemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt omdat ie te veel dart!
( ik neem niet aan dat je bedoelde dat darts een sport is? )
tja,. dat dachten ze van bunting ook,.. tis maar afwachten of het een blijvertje is, dat is ook met klaasen nog steeds afwachten..quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Co schijnt achter de schermen goed te gooien al geloof ik daar helemaal niets van.
Je kunt gewoon aan zijn stijl zien dat die nooit zo goed kan zijn als andere darters. Van bepaalde spelers kun je gewoon zien dat ze goed gaan worden zoals die van Gerwen, die heeft gewoon een strakke stijl ongeveer net zoals Jelle Klaassen. Co gaat eerst 3 keer met zijn hand op en neer en dan kan die nooit zo precies gooien....
Die van Gerwen gaat de nieuwe Taylor worden![]()
Als die niet goed gooit, kom je niet zomaar op dat soort toernooien.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Co schijnt achter de schermen goed te gooien al geloof ik daar helemaal niets van.
onzin natuurlijk dat je aan iemands stijl kan zien of ie goed kan gooien...quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Timmehhh het volgende:
Je kunt gewoon aan zijn stijl zien dat die nooit zo goed kan zijn als andere darters. Van bepaalde spelers kun je gewoon zien dat ze goed gaan worden zoals die van Gerwen, die heeft gewoon een strakke stijl ongeveer net zoals Jelle Klaassen. Co gaat eerst 3 keer met zijn hand op en neer en dan kan die nooit zo precies gooien....
Die van Gerwen gaat de nieuwe Taylor worden![]()
Wat dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind Jelle sinds zijn gebrek aan respect voor Barney in de finale van de lakeside
Er zijn afgelopen weekend toch wel al erg leuke wedstrijden geweest hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
De poulewedstrijden interesseren me nog niet zo heel erg en er was inderdaad genoeg andere sport deze week.
In de loop van de week wordt het vanzelf leuker.
Ik vind dat je als jonge nederlandse darter respect moet opbrengen voor de grootheid van Barneveld. Hij heeft geen enkele toenadering op dat gebied gedaan en ook achteraf in het interview geen enkel vriendelijk woord richting van Barneveld gericht. Toen hij won bleef hij dezelfde stugge droogkloot die hij daarvoor was, terwijl ik verwachtte dat hij zou ontdooien en wat emoties zou uitten. Vooraf dacht ik: fantastisch, een nederlandse finale, maar ik hoopte toch vurig dat Barney zijn 5e titel zou winnen onder het mom van: "Jelle kan het altijd nog proberen". Ik vind hem gewoon helemaal maar dan ook helemaal niet leuk na dat moment en ik zie daarom liever een King, Hankey of andere engelse topper winnen bij de BDO dan meneer Klaasen.quote:
Barneveld had het er zo overduidelijk moeite mee dat een jong iemand van hem won en beter dan hem was en dat straalde hij ook zo uit, dat het voor Klaassen bijna niet te doen was om dat daar mee om te gaan. Ik vind dat hij er heel profi mee om is gegaan, daar kan Barney nog veel van leren.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind dat je als jonge nederlandse darter respect moet opbrengen voor de grootheid van Barneveld. Hij heeft geen enkele toenadering op dat gebied gedaan en ook achteraf in het interview geen enkel vriendelijk woord richting van Barneveld gericht. Toen hij won bleef hij dezelfde stugge droogkloot die hij daarvoor was, terwijl ik verwachtte dat hij zou ontdooien en wat emoties zou uitten. Vooraf dacht ik: fantastisch, een nederlandse finale, maar ik hoopte toch vurig dat Barney zijn 5e titel zou winnen onder het mom van: "Jelle kan het altijd nog proberen". Ik vind hem gewoon helemaal maar dan ook helemaal niet leuk na dat moment en ik zie daarom liever een King, Hankey of andere engelse topper winnen bij de BDO dan meneer Klaasen.
Heb ook wel het een en ander gekeken, maar als de week wat vordert wordt het toch wat belangrijker en meestal ook spannender.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er zijn afgelopen weekend toch wel al erg leuke wedstrijden geweest hoor
Van Gerwen die Colin Loyd afdroogd, Tony O'shae die op één pijl na een 9 darter gooit. King van Barneveld, van der Voort King etc.
En Phil Taylor had het ook knap lastig bij zijn eerste 2 wedstrijden tegen Fitton en Hanvidge.
Hier staat het ook:quote:Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home/chroot/home/sites/speedxs.nl/i/in/intdartsleague.nl/httpdocs/includes/connect.php on line 2
Failed to connect to server
Zometeen gewoon Adams-Klaasen live.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef Jaytonism het volgende:
Argh,
Nacompetitie eerst @ SBS6.
@wdn: Mooi overzichtje, waar heb je die vandaan?
Omdat het darten pas om 20:30 begint!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef Xebber het volgende:
Waarom is d'r godverdomme geen darts op SBS6, maar voetbal?
Zij zitten fout.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef Xebber het volgende:
Volgens www.tvgids.nl zou d'r vanaf 19.55 uur darts op SBS6 zijn. Ik wil Jelle Klaasen zien spelen!
Kijk naar jezelf!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:18 schreef wdn het volgende:
Topics website. Maar die is geSlashdotted![]()
[..]
Hier staat het ook:
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=181
Daarstraks stond er sbs6 sport: voetbal en dartenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf!
Zelfs in die link staat dat de uitzendtijd van darts vanaf 20.00 uur is.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Daarstraks stond er sbs6 sport: voetbal en darten
Maar hoorde je net Kraay? Ze gaan 'veelvuldig' switchen met het voetbal
Dus dit word een kut uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |