Is ook niet verkeerd neequote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef wdn het volgende:
Guard: als Jelly verliest komtie tegen Taylor. DAT lijkt me ook niet verkeerd qua kijkgenot
Wat wil je het is nacquote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef wdn het volgende:
Gebeurd verdomme NIETS bij die wedstrijd. Man man man.
Ja dat wel maar Loyd zit ook in die groep, dus makkelijk is het zeker niet om dan door te gaan.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef wdn het volgende:
Wat ze net zeggen is natuurlijk waar.
Volgend ronde gaan er 2 door. Verliezen van Taylor hoeft dan geen probleem te zijn EN als je dan als 2de doorgaat kom je Taylor pas in de finale tegen.
Kom je in de andere groep kom je Taylor eerder tegen EN is het knock-out.
Dan denk ik dat de 1ste optie BETER is.
bedroevende scores af en toe inderdaad, en die laatste kansen op de dubbel waren niet echt (zeg maar echt niet) in de buurt... maar nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef wdn het volgende:
6 - 4 Adams.
En ik moet zeggen dat Adams niet echt op zijn best heeft staan gooien.
Klaasen gooide af en toe rampzalig en dat kostte hem de match
Zat ook niet echt druk achter. Beide door. Beide naar een groep met sterke tegenstanders.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef Guard het volgende:
[..]
bedroevende scores af en toe inderdaad, en die laatste kansen op de dubbel waren niet echt (zeg maar echt niet) in de buurt... maar nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef wdn het volgende:
guard dan komt er NOG een wedstrijd.
Nee dank je wel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |