Die doceert daar toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat heeft Plasterk met Leiden van doen?
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.quote:
Maar mijn TT is vééél leuker.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nou, de eerste wordt altijd genomen. Protocol zeg maar.
Mooi, jouw vlag fungeert niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef du_ke het volgende:
Oi!
Overigens kan daar zoals van elk protocol van afgeweken worden. Maar dat is nu te laatquote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hij heeft in de gemeenteraad gezeten daar.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.
alhoewel:quote:
En je neemt Johan liever dan mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jaja, rustig maar hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is directeur van het Hubrecht Laboratorium (Nederlands Instituut voor Ontwikkelingsbiologie) in Utrecht, en is hoogleraar Ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht.
Dat staat hier natuurlijk los van.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je neemt Johan liever dan mij?
In z'n studietijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij heeft in de gemeenteraad gezeten daar.
Me dunkt.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat staat hier natuurlijk los van.
Deze vraag zou je beter aan Monidique kunnen stellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En je neemt Johan liever dan mij?
Oh? Is hij uit de kast?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze vraag zou je beter aan Monidique kunnen stellen.
Monidique is negen jaar oud.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien, ik doelde echter op wat anders.
Hij is 63?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je met jaren hondejaren bedoelt, misschien.
...dat was Monidique?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Iemand die Ann Coulter erger noemt dan Cindy Sheehan heeft voor mij afgedaan,!
Hij blijft stug volhouden dat hij uit 1992 komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Hij is zo rond de 23 als ik me niet vergis. Hoe kom je erbij dat hij 9 is?
An unhappy childhood is a writer's gold mine.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Hij is zo rond de 23 als ik me niet vergis. Hoe kom je erbij dat hij 9 is?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Groetjes aan Ferumbras!
Dan al helemaal, hoezo zou je dan denken dat hij 9 is?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij blijft stug volhouden dat hij uit 1992 komt.
Je bent terug! Aartsconservatief, kom hier! Laat me je in de armen sluiten!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Groetjes aan Ferumbras!
Dramatische overdrijving, ingegeven door trauma.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan al helemaal, hoezo zou je dan denken dat hij 9 is?
Dat effect hebben sommige wiskundeleraren.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dramatische overdrijving, ingegeven door trauma.
Wie ben jij en wat zeg jij?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Lithion het volgende:
Meslier. Briljant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef Floripas het volgende:
Je bent terug! Aartsconservatief, kom hier! Laat me je in de armen sluiten!
De uitspraak van Lord Acton in gedachten nemend is een 9 jarige leeftijd niet ondenkbaar voor M.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan al helemaal, hoezo zou je dan denken dat hij 9 is?
Ow. Is het al uit?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik heb één bezigheid minder, vandaar.![]()
Ik was te vrijzinnigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Floripas het volgende:
Ow. Is het al uit?
House of Lords, God speaking...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Floripas het volgende:
Wie ben jij en wat zeg jij?
Don't date refo-chicks!quote:
Johan. Zweetsok!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Lithion. Geur-ei!
Ik zou zeggen, ánders gelovig, hier zou de term farizeeer voor de verandering nu eens niet misplaatst zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Floripas het volgende:
Was ze érg gelovig?
Excuseer, de Nederlandse versie is wat uitgebreider.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef Lithion het volgende:
Meslier gaat over deze verlichtingsdenker
Oei!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ánders gelovig, hier zou de term farizeeer voor de verandering nu eens niet misplaatst zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oei!
De volgende wordt vast leuker.
Het is al lang en breed opgelost.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef George-Butters het volgende:
HS --> Waar moest ik in de fb rellen?
Vast, maar ik ga niet eerst weer maanden mailen. Het is wel typisch, ik val altijd tussen allerlei hokjes in, mijn hele leven lang al. Over het algemeen beschouw ik dat als iets positiefs trouwens.quote:
Dat is het ook, dat is het ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Vast, maar ik ga niet eerst weer maanden mailen. Het is wel typisch, ik val altijd tussen allerlei hokjes in, mijn hele leven lang al. Over het algemeen beschouw ik dat als iets positiefs trouwens.
De keutel werd weer ingetrokken...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is al lang en breed opgelost..
Maarre...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef Floripas het volgende:
Dat is het ook, dat is het ook.
Was dat een stadhouder of...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
De keutel werd weer ingetrokken...
Zal het de angst voor de Verdediger der Ware Vrijheid zijn geweest?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is al lang en breed opgelost..
Mooie ogen!quote:
Mademoiselle blijkt geen andere persoon te zijn geworden van de islam 14.gifquote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Maarre...
Alles weer koek en ei met mademoiselle?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |