Game on!quote:10 dagen ruilen van gezin
Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.
Wha ha haquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Frasier het volgende:
Zag die domme nerd lachen. Ja zo kan dat tegenwoordig wel is gaan in de grote buitenwereld.
Die verdient ook eigenlijk wel een goede hengst voor ze harses.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:59 schreef Cheesecake het volgende:
Die Niels hangt me nu de strot al uit.
Dat denk ik ook niet nee, ge-wel-digquote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef N.icka het volgende:
Volgens mij denkt die Niels helemaal niks
Nee deed ie dat maar is een keer. Had ie tenminste nog wát sociaal contact.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef DrDentz het volgende:
waarom.. hij valt toch niemand lastig
Hij heeft gewoon een lamlendige instelling en daar stoor ik me aan. Hij moet echt van die bank afgeschopt worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef DrDentz het volgende:
waarom.. hij valt toch niemand lastig
Nou wat een feestje zou dat wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat is dat een kut wijf zeg, hij mag niet eens naar zijn feestje.
Dat is toch wel zijn sociale levenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef N.icka het volgende:
Whahahhahaa dat kind mag niet naar zn party
Dat had ik ook gedaan ja. Wat een kut wijf is dat zegquote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef ABBAfan het volgende:
De jongen laat zich de wet niet stellen door dat mens, en ik geef hem groot gelijk.
Vind je het heel gek?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef Cheesecake het volgende:
Hij is echt het toppunt van sneu. 'Mijn kat is mijn beste vriend'
Ja veel meer harige poes zou hij niet snel meer vinden in ze leven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef ABBAfan het volgende:
Die kat stelt tenminste geen moeiljke vragen![]()
Weet ik veel. Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
Is 1 van die appingedammers een fokuser?
Ik zou me hier niet durfen te vertonen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Weet ik veel. het zou me niks verbazen.![]()
Kom ik nooitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
games.fok.nl dan
ik weet ik weet .. maar ik zit wel met schaamte te kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Lambiekje.
Je zag wel het schuld bezef bij die gozer.quote:
Die ubernerds zijn natuurlijk veel intersanter...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
He, waarom zie ik die dochter nu pas?
Ja in dat gezin gebeurde er niks bijzonders volgens mij, die kinderen leken daar wel afwezig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
He, waarom zie ik die dochter nu pas?
Helaas nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef N.icka het volgende:
Dat meiske is haast niet in beeld geweest.
Dat is waar, deze programma's duren veels te kortquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die ubernerds zijn natuurlijk veel intersanter...
Loop ik achter?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
hoe die NIels zn moeder ook begroet he.. hoe kil![]()
Ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef N.icka het volgende:
Uberhaupt , knuffelen tienerzoons als ze hun moeder weerzien????
Ja dit mag best wel wat langer, het geeft best wel goed weer hoe sneu het gesteld is met een gemiddeld NL gezin. Ik vind het echt prachtig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is waar, deze programma's duren veels te kort.
Ik knuffel mijn ouders ook niet zo vaak hoor. Kom op 10 dagen is toch niet zo veel, als ik op mij zelf woon doe je zoiets toch ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef N.icka het volgende:
Uberhaupt , knuffelen tienerzoons als ze hun moeder weerzien????
Moah, meer met een arm er omheen "heee *kus* was het leukquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik knuffel mijn ouders ook niet zo vaak hoor. Kom op 10 dagen is toch niet zo veel, als ik op mij zelf woon doe je zoiets toch ook niet.
10 dagen is eingelijk eerlijk gezegd niet zo heel lang ...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik welNee, echt
10 dagen
Kom op zeg
Ja oke, hij zei geen flikker dat klopt. Maar iets anders had ik dan ook niet verwacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, meer met een arm er omheen "heee *kus* was het leuk"
moet ik eerlijk zijn dat ik ze nooit niet langer dan 4 dagen heb moeten missenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
10 dagen is eingelijk eerlijk gezegd niet zo heel lang ...
Sociale academiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef DrDentz het volgende:
wat voor school deden ze?
hij zei ook: mijn computer is zo'n beetje mijn levenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo kansloos dat computer gezin
"Ja mijn kat is mijn vriend"
Volgens mij heeft ie ook echt geen vrienden.
Als zij op vakantie gaan, dan gaan er volgens mij 5 laptops mee
Waar bazeer je dat op?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoel gymnasium/vwo/havo/vmbo ofzo.. volgens mij zijn ze wel pienter
die niels dan, die oudere jongen had volgens mij nog wel een beetje een leven. het is een nerd, maar hij heeft nog wel vrienden enzo denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op?
Trouwens, in het bedrijfsleven (waar ze ooit in terecht komen) zullen ze toch wel wat aan hun sociale skills moeten doen om niet totaal afgeslacht/aangenomen te worden. Netwerken moet je ook leren. Die gasten leven in hun eigen wereldje en moeten straks de grote boze wereld in.
Dan kan je gymnasium hebben gedaan met de beste opleidingen maar je komt er dan echt niet. Ze leken echt totaal geen lol in hun leven te hebben.
Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die niels dan, die oudere jongen had volgens mij nog wel een beetje een leven. het is een nerd, maar hij heeft nog wel vrienden enzo denk ik.
achja, hij praat dus wel met ze als ze afspraken maakt over hun volgende LAN partyquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.
Die ouders dachten toch van "ze zullen zich op zolder verschuilen" hoewel die lesbo-vrouw ze als nog op een lompe manier voor de tv heeft gebrachtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef DrDentz het volgende:
waarom geeft dat gezin zich eigenlijk op voor dat programma, ze staan er alleen maar voor lul door
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef Neuralnet het volgende:
Die jongens waren gewoon zielig. Plaatsvervangende schaamte.Maar 6 a 7 uur computeren? Dat is toch niks? Menig fokker haalt dat per dagdeel.
idd, die niels heeft echt een of andere sociale afwijkingquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Netflier het volgende:
Ze weten altijd wel de juiste vrouw bij het juiste gezin te plaatsen.![]()
Een perfectionistische zure pot bij een groep nietsnutten. Wát een kutwijf was dat zeg! Onder het motto "ik ren dus ik ben" hangt ze de ideale levensgenieter uit (wat behoorlijk veel van haar vergt aangezien het zo'n chagerijnige augurk is) en schimpt ze op de mensen die het wat minder goed doen. Die jongens waren wel heel erg sneu, vooral die ene. De moeder van die jongens, die dus in dat andere gezin terechtkwam, vond ik de enige sympathieke. En dat van die uiterlijke verzorging vond ik ook wel meevallen; moest ze soms in haar avondjurk die waslijst aan klusjes opknappen?
Aandacht denk ik. Vooral die pot. Dat andere gezin snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Netflier het volgende:
Waarom doen dat soort gezinnen überhaupt mee? Willen ze zichzelf zo graag voor schut zetten?
Ik denk trouwens dat die jongens morgen erg gepest gaan worden op school.
Klopt ja. Hij zegt geen woord terug. Dus dat valt wel mee. En die pesters passen wel op, anders hackt hij hun computersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Niels is immuun tegen pesters.. hij negeert ze gewoon, blijft in zn neutrale expressie
Hij zei: "Mijn computer is mijn leven".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
ja heel wat de sportschool .. ze zagen er alleen wel uit als een natte toiletrol met die halters.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:48 schreef Netflier het volgende:
[..]
Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.
Die pot had idd wel gelijk. Die jongens hebben een stok achter de deur nodig. Maar met schelden alleen bereik je niks. Bijvoorbeeld dat ze naar de sportschool gingen is al heel wat; het enthousiasme komt later wel.
Ooit wordt het nog wel herhaalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef ambroz het volgende:
emand deze uitzending opgenomen?of kun je deze uitzending nog ergens kijken op intenet?
heb eerste half uur gemist, maar laastte half uur was echt super!!![]()
![]()
![]()
nee joh, dat kwam gewoon door teveel naar een beeldscherm loeren.. Niels gaat emotieloos door het levenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
Ik meende bij Niels overigens wel tranen in zijn ogen te zien. Zo gelukkig zal hij zich niet voelen.
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo kansloos dat computer gezin
"Ja mijn kat is mijn vriend"
Volgens mij heeft ie ook echt geen vrienden.
Als zij op vakantie gaan, dan gaan er volgens mij 5 laptops mee
Zes laptops, voor het zeer zeldzame geval die jongens bezoek krijgen. Ze moeten toch wát doen aangezien een conversatie er niet in zit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:15 schreef Heleen17 het volgende:
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.![]()
Ja, stiekem welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
Is 1 van die appingedammers een fokuser?
BEN JIJ NIELS DANquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel![]()
Toch vind ik het wel lollig om te lezen dat mensen echt een heel verkeerd beeld krijgen van televisie![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BEN JIJ NIELS DAN????
Hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef randfiguur het volgende:
Forum waar die gasten vaak komen: http://forum.kwentje.nl/
Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft jequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet er gebeuren zodat je het wel geloofd dan?
Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet er gebeuren zodat je het wel geloofd dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft je![]()
Dan heb je ook geen levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Zeg Benedykt1, kan je je uitspraken bewijzen? Ik heb wel zin om een rel te schoppen bij de media.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Zeg Benedykt1, kan je je uitspraken bewijzen? Ik heb wel zin om een rel te schoppen bij de media.
Daarop zal hij zeggen dat dat in scene is gezet, mijn vraag dan. Waar doe je er aan mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef -Jean- het volgende:
[..]
![]()
Dat rennen naar die pc sloeg alles + "mijn computer is mijn leven!"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef Benedykt1 het volgende:
Omdat ik de keuze had, òf meedoen en dus rennen, òf ze zouden mijn pc helemaal afkoppelen...
Trouwens, die foto: U vraagt, wij draaien.
Foto
Nog anderszins opmerkingen, afzeikingen of ander commentaar?
Ik zou gezegd hebben: "Koppel maar af dan". Liever 10 dagen zonder PC dan dat ik mezelf voorgoed voor lul zet op de televisie. Man, je hebt jezelf neergezet als een contact gestoorde übernerd! Was dat het waard? Nooit had ik dat laten gebeuren. Ik zou sowieso niet meedoen met zo'n programma, maar dat ter zijde.quote:Omdat ik de keuze had, òf meedoen en dus rennen, òf ze zouden mijn pc helemaal afkoppelen...
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Nou, kunnen we je misschien helpen van je verslaving af te komen?
Nou, doe maar de groeten aan je moeder van Sjoem!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)
En dacht jij dat het wat me kon schelen dat ik in beeld ben gebracht als een contact gestoorde nerd? Nee, want mensen die mij kennen weten wel dat ik absoluut niet zo ben.
Nog andere op/aanmerkingen die ik toe moet lichten?
Volgens mij heb ik nog wel ergens foto's van ons bij de zeedijk... Of bedoel je die uitspraken niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Ja dan gooi maar meteen alles op tafel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)
En dacht jij dat het wat me kon schelen dat ik in beeld ben gebracht als een contact gestoorde nerd? Nee, want mensen die mij kennen weten wel dat ik absoluut niet zo ben.
Nog andere op/aanmerkingen die ik toe moet lichten?
Nee, ik doelde op het in scene zetten en een nepshow maken van het programma.quote:Volgens mij heb ik nog wel ergens foto's van ons bij de zeedijk... Of bedoel je die uitspraken niet?
We want more!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Benedykt1 het volgende:
Ok nou het meest foute ding wat er eigenlijk was, was dat die Astrid stiekem dus wel gewoon contact had met het thuisfront. Dat was dus niet de bedoeling
Ze sliep op de kamer naast mij, en wij hebben een vrij gehorig huis, dus ik hoorde haar zo nu en dan praten. Ik heb op ten duur een keertje overdag daar dus gekeken, en ja hoor, er lag een nokia 3310, waarvan ondertussen alweer 2 oproepen van thuis gemist waren. Ik heb daar de regisseur toen ook op aangesproken, dat was verder geen probleem... (Mijn moeder heeft overgens geen contact met ons gehad (voor zover ik weet dan))
Wat ik ook vrij flauw vond was dat wij dus gewoon niet meer dan zoveel uur van huis weg mochten zijn, terwijl die andere kinderen dus gewoon constant weg waren. Wij kregen niet eens de kans daartoe...
Ook wel een grappig detail: Die jongen die op de achtergrond fietst en "hey brian!" roept in het begin van de uitzending schijnt dus gewoon zo van de straat geplukt te zijn, zonder dat Brian die hele jongen kende...![]()
We kregen een uitnodiging van Endemol om mee te doen. Niels had een keer meegedaan met de Achmea Kennisquiz (nee hij is niet zo dom als hij eruit zietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
We want more!
Waarom hebben jullie eigenlijk meegedaan? En hebben jullie nog contact gehad met dat andere gezin?
Omdat ik nog maar een week of 5 die vriendin hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom mocht je vriendin niet in beeld dan?
Hm daar heb ik zo geen bewijzen van..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, ik doelde op het in scene zetten en een nepshow maken van het programma.
Nee wel een waarheid verhaaltje, moet wel een beetje leuk en lekker lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Neuralnet het volgende:
Een rel is prima, maar het "verhaaltje" moet wel een beetje op waarheid berusten he.Ik ga even iemand mailen die dit wel zal interesseren.
Ja maar, ze haat computers.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef DrDentz het volgende:
misschien komt die Astrid ook nog wel op fok om zichzelf te verdedigen
met als sig "ik ben normaal en jullie niet"
Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederlandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het word hier steeds leuker!!
hoe komt het dat jij nog geen topposter ben danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Ton61 het volgende:
Met FOK is nog steeds niets mis Koalabier en Sinterklaaskapoentje. Het was al leuk.....
Gezin stapt naar de rechter na 'Revenge of the nerds'?quote:Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederland
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Neuralnet het volgende:
En welk normaal kind gaat er nu uitspraken doen als "mijn computer is mijn leven"? Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?
Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?
Werden de jongens via MSN geroepen voor het eten?
Niet vergeten hè, Niels en ik waren jongetjes van 14/15 jaar. Dan ben je nog helemaal in een waas van "Whoo ik kom op tvquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Neuralnet het volgende:
Gaan jullie beweren dat jullie dat ALLEMAAL hebben meegespeeld?
Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:hahaha, zijn jullie ff flink genaaid zeg
Misschien kunnen ze nog wel beroemd worden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!
Opzich had ik dit wel verwacht van endemol. Ik ga nu denk ik wel anders tegen het programma aan kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Ton61 het volgende:
-knip-
Ik vind het nog wel vermakelijk genoeg, dus ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef Neuralnet het volgende:
Ik denk dat niet meer kijken een betere oplossing is.
Ik begrijp dan niet waarom je het steeds met die Astrid eens was in het programma, ik kan niet echt zeggen dat je die jongens de hand boven het hoofd hield.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Ton61 het volgende:
Volgens ons waren het het prototype zuiderlingen die graag hun eigen frustratie projecteren op anderen en hen daar vervolgens de schuld van geven.
Als ouder had ik beter moeten weten.
Peter en Niels: Mea culpa......
Zoals gezegd, 40 tot 50 uur video is versneden naar 21 minuten. Dus je hebt gezien wat de regie graag wil laten zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet waarom je het steeds met die Astrid eens was in het programma, ik kan niet echt zeggen dat je die jongens de hand boven het hoofd hield.
Achteraf ben je het dus met die Astrid oneens, maar tijdens het programma viel je haar steeds bij als ze tegen die jongens tekeer ging![]()
Niet echt antwoord op mijn vraag hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Zoals gezegd.........
.......Een andere manier hoeft niet fout te zijn!
Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld. Ik heb nu aan 2 TV programma's meegwerkt, herken nu zo langzamerhand de momenten waar "de waarheid op gespannen voet staat met de werkelijkheid".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet echt antwoord op mijn vraag he
Maar ik begrijp je punt wel, ik moet zeggen dat de regie van dat programma mij wel heel erg vies tegenvalt als het daadwerkelijk zo is![]()
Ben ik geheel met je eens, maar er waren dus momenten dat je het geheel met Astrid eens was, ik wil alleen weten wat je daar achteraf over te zeggen hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld. Ik heb nu aan 2 TV programma's meegwerkt, herken nu zo langzamerhand de momenten waar "de waarheid op gespannen voet staat met de werkelijkheid".
Je gelooft maar wat je wilt, wij weten ondertussen beter.............
En idd, soms valt iets vies tegen, maar vergeet niet dat dat eerder ligt aan je eigen verwachtingen...
Begrijp je vraag niet helemaal. De tegengas die ik gegeven heb is niet uitgezonden. Natuurlijk zijn er elementen die een mate van verbetering in zich hebben. Maar deze zijn in het extreme getrokken door Astrid en vooral door Endemol. Achteraf hoorde ik dat dit gecommuniceerd was. Alles kan altijd beter...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ maar er waren dus momenten dat je het geheel met Astrid eens was, ik wil alleen weten wat je daar achteraf over te zeggen hebt.
Moest dat van de regie of was dat wel gewoon jezelf?
die jongegozer spoorde echt niet, in een huis hoor je te leven en niet geleefd te worden....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
De leukste aflevering die ik gezien heb ik een buschauffeur die ruilt met een homo, die gast tilt de bank op en zegt "wat vind ik hier? een pluisje.. je hebt niet zo goed schoongemaakt"en op het eind dik stressen in een pretpark
"hou je mond! ik heb gelijk"
zal ook wel in geknipt en geplakt zijn maar toch
Die heb ik nog niet gezien, is die al herhaald of nog niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
De leukste aflevering die ik gezien heb ik een buschauffeur die ruilt met een homo, die gast tilt de bank op en zegt "wat vind ik hier? een pluisje.. je hebt niet zo goed schoongemaakt"en op het eind dik stressen in een pretpark
"hou je mond! ik heb gelijk"
zal ook wel in geknipt en geplakt zijn maar toch
Het mes snijdt inderdaad aan twee kanten. Endemol zet iets neer en jij als belanghebbende ontkent dat. Waar twee partijen strijden zal de waarheid wel ergens in het midden liggen. Endemol zal gerust manipuleren en ook jij zal voor een deel gelijk hebben. Dan blijft er een ander deel over: feit is dat er voor minstens een half uur materiaal geschoten kon worden waarin het gezin als contactgestoord kon worden neergezet. Ik weet dat het bij montage vaak draait om seconden en minuten en dat een half uur film ontzettend veel is. Gebeurtenissen spelen zich in een opname achter elkaar af terwijl er in werkelijkheid veel tijd tussen zit waarin er niks gebeurt.quote:Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld.
Dus jij hebt elke seconde van de dag al je maten om je heen?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Neuralnet het volgende:
Of te wel: in het gezin gedraagt men zich minstens elke 5 minuten als een nerd cq sociaal contact gestoorde.
weet ik niet, ik denk het wel want ik heb 'm pas gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 03:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, is die al herhaald of nog niet?
Begrijp dat je je zelf er in herkend!. Ben je hier toch thuis en op de goede plek....... bij Fokquote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef Neuralnet het volgende:
Nerds spreken gewoon ontzettend tot de verbeelding.
Neuralnet, waar gaat het in vredesnaam over. Een gefrustreerde pot komt in een omgeving waar ze zich dood ongelukkig voelt (ze wilde graag feesten in de Jordaan, en dan kom je in NO Groningen terecht). Om het klootjesvolk in NL te laten begrijpen waar dit wegkomt, is van alles aangedikt. Jij laat merken dat je dat aangedikte als de enige waarheid ziet. Tja, blijkbaar begrijp je dan deze vorm van communicatie niet. 10 dagen loopt van 7.00 tot 1.00 een camera achter je rug aan. Dan hoor je vele malen per dag stop: Kan dat even over dan zetten we de camara aan. En vervolgens nog enige regie-aanduidingen die het feit sterker naar voren moet brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen kunnen van mij veel zeggen, maar een nerd ben ik zeker niet. Men moet van goede huize komen om me ook maar een paar seconden neer te zetten als een nerd. Laat staan een half uur.
Dit topic gaat niet enkel over de aflevering waar jullie in voorkwamen, maar over het programma in het algemeen en na een x aantal posts is het vol, wordt het van zelf gesloten en wordt er vervolgens een nieuw topic geopend.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dit topic te sluiten en morgen weer naar een nieuwe aflevering van JVMV te gaan kijken en commentaar op te geven.
Dat botst natuurlijk het best. Anders is er geen bal aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is altijd een leuke tegenstelling, deze heb ik voorbij zien komen
rijk - arm
uitgaand - thuisblijvers
homo - hetero
oud - jong
buitenlands - nederlanders
Welke is het?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Die van vanavond is smullen, die ga ik nog een keer kijken![]()
Die met dat rare gezin wat in een soort commune woont in een bungalowpark, elke avond met de hele familie inclusief oma in het zwembadquote:
Klinkt wel weer leukquote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die met dat rare gezin wat in een soort commune woont in een bungalowpark, elke avond met de hele familie inclusief oma in het zwembad
Dit is een reallife soap, en die horen in SHO.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef DrDentz het volgende:
het komt tegelijk met Voetbal Insite [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
waarom staan deze JVMV topics eigenlijk op Showbizz en niet gewoon op Televisie etc bij alle andere programma's![]()
Wel lachenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Stansfield het volgende:
Zo;n spirituele doos met een gast die wetenschapperlijk onderzoeker is dat kan niet goed gaan.
Is goed hoor, dan zetten de modjes hem wel weer in SHO.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef DrDentz het volgende:
nee joh, volgende topic gewoon op tv zetten
Ja, en dan wordt het weer terug gezetquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef DrDentz het volgende:
nee joh, volgende topic gewoon op tv zetten
ppffff na 2/3 dagen al direct de muren verfen .. heerlijkquote:
Da's wel jammer jaquote:Op maandag 27 februari 2006 21:01 schreef ABBAfan het volgende:
Dat ene stel leeft in de vrije natuur, maar pa en ma roken waar 4 kinderen bij zijn.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Je moet niet doen alsof je mijn vrouw bent.
Dat is toch de hele bedoeling van het programma?![]()
Het zijn allemaal herhalingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:09 schreef kissa het volgende:
Ben ik nou gek of heb ik deze aflevering al gezien
Die vrouw van Henk ookquote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef N.icka het volgende:
Henk is gek.
Oh gelukkig, ik ben niet gekquote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het zijn allemaal herhalingen.
Ik vind het ook een beetje tegen vallen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
Niet zo spannend deze keer als voorgaande weken.
Best wel, hij doet net of hij is aangerand, pff aanstekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:30 schreef josja het volgende:
Wat een debiel die Henk, waar haalt ie het vandaan.
Precies, hij geilde op dat mooie blondje vrouwtje.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
Ik denk dat Henk die vrouw probeerde te versieren. Hij had gehoopt dat zij een natte doos zou krijgen als ze hem naakt zag in dat zwembad, maar dat bleek dus niet het geval. En omdat hij in zijn eer is aangetast doet hij net of het precies andersom was.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef ABBAfan het volgende:
Misschien had Henk gehoopt dat zijn tijdelijke vrouw hem echt had versierd.
jij was me min of meer voor!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Henk is echt een idioot. Eerst zegt hij dat het wel een mooie vrouw is en dat achter haar secretaresse uitstraling een beest schuilgaat. En dan zeggen dat zij hem probeert te versieren. Volgens mij verzon hij dat gewoon omdat hij bang was dat hij zich anders niet kon inhouden.
Dan heb je het staartje van dat verhaal zeker gemist, want zoon en pa van wat jij dat sociaal gestoorde gezin noemt kwamen langs in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
kijk maar uit wat je zegt, voor je het weet heb je weer een preek van ton op je :pquote:Op maandag 27 februari 2006 23:14 schreef Netflier het volgende:
Ik vond het vorige week leuker, met dat sociaal gestoorde gezin en die pot die zich daaraan ergerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |