quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Zeg Benedykt1, kan je je uitspraken bewijzen? Ik heb wel zin om een rel te schoppen bij de media.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Zeg Benedykt1, kan je je uitspraken bewijzen? Ik heb wel zin om een rel te schoppen bij de media.
Daarop zal hij zeggen dat dat in scene is gezet, mijn vraag dan. Waar doe je er aan mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef -Jean- het volgende:
[..]
![]()
Dat rennen naar die pc sloeg alles + "mijn computer is mijn leven!"![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:38 schreef Benedykt1 het volgende:
Omdat ik de keuze had, òf meedoen en dus rennen, òf ze zouden mijn pc helemaal afkoppelen...
Trouwens, die foto: U vraagt, wij draaien.
Foto
Nog anderszins opmerkingen, afzeikingen of ander commentaar?
Ik zou gezegd hebben: "Koppel maar af dan". Liever 10 dagen zonder PC dan dat ik mezelf voorgoed voor lul zet op de televisie. Man, je hebt jezelf neergezet als een contact gestoorde übernerd! Was dat het waard? Nooit had ik dat laten gebeuren. Ik zou sowieso niet meedoen met zo'n programma, maar dat ter zijde.quote:Omdat ik de keuze had, òf meedoen en dus rennen, òf ze zouden mijn pc helemaal afkoppelen...
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Nou, kunnen we je misschien helpen van je verslaving af te komen?
Nou, doe maar de groeten aan je moeder van Sjoem!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)
En dacht jij dat het wat me kon schelen dat ik in beeld ben gebracht als een contact gestoorde nerd? Nee, want mensen die mij kennen weten wel dat ik absoluut niet zo ben.
Nog andere op/aanmerkingen die ik toe moet lichten?
Volgens mij heb ik nog wel ergens foto's van ons bij de zeedijk... Of bedoel je die uitspraken niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef Neuralnet het volgende:
Ja dan gooi maar meteen alles op tafel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef Benedykt1 het volgende:
[..]
Het is geen verslaving, ze hebben het gewoon in beeld gebracht als een verslaving, het is niets meer dan een hobby... Ok ik computer aardig wat, maar dacht je nou echt dat ik de hele dag echt niets anders deed? Even kort voor alle mensen die nou steeds terug gaan roepen op die 6-7 uur: Dat was een LAN-party, die ik al niet zo vaak in het jaar heb. Dat is dus maar 3-4 keer per jaar dat ik een hele dag met vrienden wat spelletjes speel en bier zuip. Ik heb meer vrienden dan je je waarschijnlijk voor kunt stellen, en nee, geen van hun is net zo'n freak als ik. Daarnaast heb ik een vriendin die absoluut geen nerd is. Ook kom ik echt wel genoeg buiten. Tijdens die uitzending mocht ik gewoon m'n vrienden niet zien om de een of andere bizarre reden (zowel de regisseur als dat takkewijf zaten steeds te ouwehoeren)
En dacht jij dat het wat me kon schelen dat ik in beeld ben gebracht als een contact gestoorde nerd? Nee, want mensen die mij kennen weten wel dat ik absoluut niet zo ben.
Nog andere op/aanmerkingen die ik toe moet lichten?
Nee, ik doelde op het in scene zetten en een nepshow maken van het programma.quote:Volgens mij heb ik nog wel ergens foto's van ons bij de zeedijk... Of bedoel je die uitspraken niet?
We want more!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Benedykt1 het volgende:
Ok nou het meest foute ding wat er eigenlijk was, was dat die Astrid stiekem dus wel gewoon contact had met het thuisfront. Dat was dus niet de bedoeling
Ze sliep op de kamer naast mij, en wij hebben een vrij gehorig huis, dus ik hoorde haar zo nu en dan praten. Ik heb op ten duur een keertje overdag daar dus gekeken, en ja hoor, er lag een nokia 3310, waarvan ondertussen alweer 2 oproepen van thuis gemist waren. Ik heb daar de regisseur toen ook op aangesproken, dat was verder geen probleem... (Mijn moeder heeft overgens geen contact met ons gehad (voor zover ik weet dan))
Wat ik ook vrij flauw vond was dat wij dus gewoon niet meer dan zoveel uur van huis weg mochten zijn, terwijl die andere kinderen dus gewoon constant weg waren. Wij kregen niet eens de kans daartoe...
Ook wel een grappig detail: Die jongen die op de achtergrond fietst en "hey brian!" roept in het begin van de uitzending schijnt dus gewoon zo van de straat geplukt te zijn, zonder dat Brian die hele jongen kende...![]()
We kregen een uitnodiging van Endemol om mee te doen. Niels had een keer meegedaan met de Achmea Kennisquiz (nee hij is niet zo dom als hij eruit zietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
We want more!
Waarom hebben jullie eigenlijk meegedaan? En hebben jullie nog contact gehad met dat andere gezin?
Omdat ik nog maar een week of 5 die vriendin hebquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom mocht je vriendin niet in beeld dan?
Hm daar heb ik zo geen bewijzen van..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, ik doelde op het in scene zetten en een nepshow maken van het programma.
Nee wel een waarheid verhaaltje, moet wel een beetje leuk en lekker lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Neuralnet het volgende:
Een rel is prima, maar het "verhaaltje" moet wel een beetje op waarheid berusten he.Ik ga even iemand mailen die dit wel zal interesseren.
Ja maar, ze haat computers.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef DrDentz het volgende:
misschien komt die Astrid ook nog wel op fok om zichzelf te verdedigen
met als sig "ik ben normaal en jullie niet"
Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederlandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het word hier steeds leuker!!
hoe komt het dat jij nog geen topposter ben danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Ton61 het volgende:
Met FOK is nog steeds niets mis Koalabier en Sinterklaaskapoentje. Het was al leuk.....
Gezin stapt naar de rechter na 'Revenge of the nerds'?quote:Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederland
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Neuralnet het volgende:
En welk normaal kind gaat er nu uitspraken doen als "mijn computer is mijn leven"? Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?
Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?
Werden de jongens via MSN geroepen voor het eten?
Niet vergeten hè, Niels en ik waren jongetjes van 14/15 jaar. Dan ben je nog helemaal in een waas van "Whoo ik kom op tvquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Neuralnet het volgende:
Gaan jullie beweren dat jullie dat ALLEMAAL hebben meegespeeld?
Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:hahaha, zijn jullie ff flink genaaid zeg
Misschien kunnen ze nog wel beroemd worden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!
Opzich had ik dit wel verwacht van endemol. Ik ga nu denk ik wel anders tegen het programma aan kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Ton61 het volgende:
-knip-
Ik vind het nog wel vermakelijk genoeg, dus ik blijf kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef Neuralnet het volgende:
Ik denk dat niet meer kijken een betere oplossing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |