Ik begrijp dan niet waarom je het steeds met die Astrid eens was in het programma, ik kan niet echt zeggen dat je die jongens de hand boven het hoofd hield.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:33 schreef Ton61 het volgende:
Volgens ons waren het het prototype zuiderlingen die graag hun eigen frustratie projecteren op anderen en hen daar vervolgens de schuld van geven.
Als ouder had ik beter moeten weten.
Peter en Niels: Mea culpa......
Zoals gezegd, 40 tot 50 uur video is versneden naar 21 minuten. Dus je hebt gezien wat de regie graag wil laten zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet waarom je het steeds met die Astrid eens was in het programma, ik kan niet echt zeggen dat je die jongens de hand boven het hoofd hield.
Achteraf ben je het dus met die Astrid oneens, maar tijdens het programma viel je haar steeds bij als ze tegen die jongens tekeer ging![]()
Niet echt antwoord op mijn vraag hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Zoals gezegd.........
.......Een andere manier hoeft niet fout te zijn!
Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld. Ik heb nu aan 2 TV programma's meegwerkt, herken nu zo langzamerhand de momenten waar "de waarheid op gespannen voet staat met de werkelijkheid".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet echt antwoord op mijn vraag he
Maar ik begrijp je punt wel, ik moet zeggen dat de regie van dat programma mij wel heel erg vies tegenvalt als het daadwerkelijk zo is![]()
Ben ik geheel met je eens, maar er waren dus momenten dat je het geheel met Astrid eens was, ik wil alleen weten wat je daar achteraf over te zeggen hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld. Ik heb nu aan 2 TV programma's meegwerkt, herken nu zo langzamerhand de momenten waar "de waarheid op gespannen voet staat met de werkelijkheid".
Je gelooft maar wat je wilt, wij weten ondertussen beter.............
En idd, soms valt iets vies tegen, maar vergeet niet dat dat eerder ligt aan je eigen verwachtingen...
Begrijp je vraag niet helemaal. De tegengas die ik gegeven heb is niet uitgezonden. Natuurlijk zijn er elementen die een mate van verbetering in zich hebben. Maar deze zijn in het extreme getrokken door Astrid en vooral door Endemol. Achteraf hoorde ik dat dit gecommuniceerd was. Alles kan altijd beter...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ maar er waren dus momenten dat je het geheel met Astrid eens was, ik wil alleen weten wat je daar achteraf over te zeggen hebt.
Moest dat van de regie of was dat wel gewoon jezelf?
die jongegozer spoorde echt niet, in een huis hoor je te leven en niet geleefd te worden....quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
De leukste aflevering die ik gezien heb ik een buschauffeur die ruilt met een homo, die gast tilt de bank op en zegt "wat vind ik hier? een pluisje.. je hebt niet zo goed schoongemaakt"en op het eind dik stressen in een pretpark
"hou je mond! ik heb gelijk"
zal ook wel in geknipt en geplakt zijn maar toch
Die heb ik nog niet gezien, is die al herhaald of nog niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 01:28 schreef DrDentz het volgende:
De leukste aflevering die ik gezien heb ik een buschauffeur die ruilt met een homo, die gast tilt de bank op en zegt "wat vind ik hier? een pluisje.. je hebt niet zo goed schoongemaakt"en op het eind dik stressen in een pretpark
"hou je mond! ik heb gelijk"
zal ook wel in geknipt en geplakt zijn maar toch
Het mes snijdt inderdaad aan twee kanten. Endemol zet iets neer en jij als belanghebbende ontkent dat. Waar twee partijen strijden zal de waarheid wel ergens in het midden liggen. Endemol zal gerust manipuleren en ook jij zal voor een deel gelijk hebben. Dan blijft er een ander deel over: feit is dat er voor minstens een half uur materiaal geschoten kon worden waarin het gezin als contactgestoord kon worden neergezet. Ik weet dat het bij montage vaak draait om seconden en minuten en dat een half uur film ontzettend veel is. Gebeurtenissen spelen zich in een opname achter elkaar af terwijl er in werkelijkheid veel tijd tussen zit waarin er niks gebeurt.quote:Ik reageer niet om me te verweren, dat hoef ik niet tegenover jullie te doen, verantwoording afleggen. Ik merkte gewoon dat jullie wel eens wat genuanceeerder mogen denken over wat je op TV wordt voorgeschoteld.
Dus jij hebt elke seconde van de dag al je maten om je heen?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Neuralnet het volgende:
Of te wel: in het gezin gedraagt men zich minstens elke 5 minuten als een nerd cq sociaal contact gestoorde.
weet ik niet, ik denk het wel want ik heb 'm pas gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 03:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, is die al herhaald of nog niet?
Begrijp dat je je zelf er in herkend!. Ben je hier toch thuis en op de goede plek....... bij Fokquote:Op zondag 26 februari 2006 19:27 schreef Neuralnet het volgende:
Nerds spreken gewoon ontzettend tot de verbeelding.
Neuralnet, waar gaat het in vredesnaam over. Een gefrustreerde pot komt in een omgeving waar ze zich dood ongelukkig voelt (ze wilde graag feesten in de Jordaan, en dan kom je in NO Groningen terecht). Om het klootjesvolk in NL te laten begrijpen waar dit wegkomt, is van alles aangedikt. Jij laat merken dat je dat aangedikte als de enige waarheid ziet. Tja, blijkbaar begrijp je dan deze vorm van communicatie niet. 10 dagen loopt van 7.00 tot 1.00 een camera achter je rug aan. Dan hoor je vele malen per dag stop: Kan dat even over dan zetten we de camara aan. En vervolgens nog enige regie-aanduidingen die het feit sterker naar voren moet brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:43 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen kunnen van mij veel zeggen, maar een nerd ben ik zeker niet. Men moet van goede huize komen om me ook maar een paar seconden neer te zetten als een nerd. Laat staan een half uur.
Dit topic gaat niet enkel over de aflevering waar jullie in voorkwamen, maar over het programma in het algemeen en na een x aantal posts is het vol, wordt het van zelf gesloten en wordt er vervolgens een nieuw topic geopend.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:02 schreef Ton61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dit topic te sluiten en morgen weer naar een nieuwe aflevering van JVMV te gaan kijken en commentaar op te geven.
Dat botst natuurlijk het best. Anders is er geen bal aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is altijd een leuke tegenstelling, deze heb ik voorbij zien komen
rijk - arm
uitgaand - thuisblijvers
homo - hetero
oud - jong
buitenlands - nederlanders
Welke is het?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Die van vanavond is smullen, die ga ik nog een keer kijken![]()
Die met dat rare gezin wat in een soort commune woont in een bungalowpark, elke avond met de hele familie inclusief oma in het zwembadquote:
Klinkt wel weer leukquote:Op maandag 27 februari 2006 20:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Die met dat rare gezin wat in een soort commune woont in een bungalowpark, elke avond met de hele familie inclusief oma in het zwembad

Dit is een reallife soap, en die horen in SHO.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef DrDentz het volgende:
het komt tegelijk met Voetbal Insite [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
waarom staan deze JVMV topics eigenlijk op Showbizz en niet gewoon op Televisie etc bij alle andere programma's![]()
Wel lachenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Stansfield het volgende:
Zo;n spirituele doos met een gast die wetenschapperlijk onderzoeker is dat kan niet goed gaan.
Is goed hoor, dan zetten de modjes hem wel weer in SHO.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef DrDentz het volgende:
nee joh, volgende topic gewoon op tv zetten
Ja, en dan wordt het weer terug gezetquote:Op maandag 27 februari 2006 20:42 schreef DrDentz het volgende:
nee joh, volgende topic gewoon op tv zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |